Ja ik draai wel, maar ik sta nog niet op het rooster.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer draaien? Of doe je dat niet?
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
Als ze er miljoenen mee kunnen verdienen, slaan ze dat echt niet af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heel vaak bij mijn sets, omdat veel mensen geen GOA kunnen hebben... je moet er van houden
[..]
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.
Dat zal 't toch niet snel worden met cd-verkoop maar het ging mij meer om dat het dan wat groter verspreid kan worden, dat 't bekender wordt omdat het zulke gave muziek is die bijna niemand kent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze er miljoenen mee kunnen verdienen, slaan ze dat echt niet af..
Maar dat is ook een groot verschilquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goa komt uit '90quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fayetjepeteetje!quote:
Goeiemiddag!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik droomde dat een stel fokkers mijn huis gingen crashen en er was iemand die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles.
Dat was ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik droomde dat een stel fokkers mijn huis gingen crashen en er was iemand die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles.
Dat is heel belangrijk hoor.quote:
quote:For what it's worth, the only trance genre that still has some integrity left. Goa is just too complicated, too dark, too brooding, and too ominous to ever have popular appeal, and it's doubtful that it ever will....and that's just the way hippies like it. Imported from India, duty free, where it is so hot the DJs don't even bother mixing or else their faces melt off (and that's BEFORE you drop acid). There are a million and one splinter genres to this too (hard goa, progressive goa, psyfunk, ambient goa, etc...), but I'm only putting down the most prevalent. As for the rest, it's terrific stuff, if all the annoying, superficial hindu and buddhist iconography doesn't annoy the hell out of you. Goa would be the best genre ever, if it weren't for the fucking hippies.
--
Ik ga nooit meer luisterenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
echt ik breng rare dromen bij mensen terweeg
Ik zag KapiteinGasthof postenquote:
Ik zie negersquote:
Het is ook het beste genre in mijn ogen.. ik hou van rock, hardcore, klassiek, progressive trance, dubstep, top40, rap alles... maar er blijft maar 1 genre wat dit niveau bereikt; psytrance/goaquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:41 schreef Watertornado het volgende:
Zelfs Ishkur zegt dit erover
[..]
OMG OMG WAAR?quote:
Ah ik kijk nog dubbelquote:
Ik ben nog zo'n beetje de enige die niet droomt over Fokkers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Fles... Neerleggen... NUquote:
Ik zou het doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik vanavond van 19:00 tot 21:00 weer eens draaien? Een beetje Pennywise, NOFX, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Heideroosjes?
Ik zou je gevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik vanavond van 19:00 tot 21:00 weer eens draaien? Een beetje Pennywise, NOFX, Flogging Molly, Dropkick Murphys, Heideroosjes?
ik snap je niet..quote:
Heb jij ook gedroomd over dat iedereen mijn huis kwam crashen en er iemand was die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles. Ik denk dat jij het wasquote:
Hippiequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lieve roosterdames, zouden jullie mij op het rooster willen plempen van 19:00 tot 21:00 met Punk?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb jij ook gedroomd over dat iedereen mijn huis kwam crashen en er iemand was die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles. Ik denk dat jij het was
done.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lieve roosterdames, zouden jullie mij op het rooster willen plempen van 19:00 tot 21:00 met Punk?
Nee ik heb gedroomd dat ik koningin van nederland wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb jij ook gedroomd over dat iedereen mijn huis kwam crashen en er iemand was die iedereen anaal probeerde te nemen met een fles. Ik denk dat jij het was
De illusie wekken dat een bepaald geluid van links naar rechts gaat door het linker- en rechtersignaal in intensiteit te variëren ten opzichte van elkaar.quote:
Doe ze de groetjes van me.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn ouders zijn officieel in Italië!
Ik ben blij voor Naatjequote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn ouders zijn officieel in Italië!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |