Ik weet welk nr je bedoeld, dat is van peaches on the moon oidquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Watertornado het volgende:
WOW, I LOVE STUFF LIKE THE MOON
oh
De verborgen microfoon werkt stukken beter dan je normale microfoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het werkt beter dan tijdens je vorige set, komt er kraakhelder uit
Jeps, ook van Bizarre Contact.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet welk nr je bedoeld, dat is van peaches on the moon oid
Junk is overdrevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De verborgen microfoon werkt stukken beter dan je normale microfoon
Vechten VOOR de druggs? eggstc een junkie?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Junk is overdreven![]()
Waar denk je dat GOA/Psytrance voor gemaakt is? Mensen op LSD en paddo's...
Maar hij maakt het niet zelf, beetje probleem met copyrights etcquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk zou je, Eggs, Die top 100 (of wellicht in kleinere delen) op (gestampte) cd moeten uitbrengen
Ja, en misschien wil hij (of zij) het wel een beetje underground houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Maar hij maakt het niet zelf, beetje probleem met copyrights etc
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Aantal luisteraars weer heerlijk gehalveerd.
Alleen DIEHARDS blijven over
of tijdelijk dip in de stream![]()
Muziek is relaxterquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ík luister, de muziek is relaxter dan vorige keerOf het ligt aan mij, misschien ben ik relaxter
Heel vaak bij mijn sets, omdat veel mensen geen GOA kunnen hebben... je moet er van houdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Aantal luisteraars weer heerlijk gehalveerd.
Alleen DIEHARDS blijven over
of tijdelijk dip in de stream![]()
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk zou je, Eggs, Die top 100 (of wellicht in kleinere delen) op (gestampte) cd moeten uitbrengen
Dit dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef EggsTC het volgende:
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.
Wanneer ga jij weer draaien? Of doe je dat niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
Ja ik draai wel, maar ik sta nog niet op het rooster.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer draaien? Of doe je dat niet?
Ok.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
Als ze er miljoenen mee kunnen verdienen, slaan ze dat echt niet af.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heel vaak bij mijn sets, omdat veel mensen geen GOA kunnen hebben... je moet er van houden
[..]
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.
Dat zal 't toch niet snel worden met cd-verkoop maar het ging mij meer om dat het dan wat groter verspreid kan worden, dat 't bekender wordt omdat het zulke gave muziek is die bijna niemand kent.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze er miljoenen mee kunnen verdienen, slaan ze dat echt niet af..
Maar dat is ook een groot verschilquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goa komt uit '90quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fayetjepeteetje!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |