SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Ik moet rustig wakker wordenquote:
Met hidden micquote:
WAAAAR IS DIE GOA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?quote:
Geen idee,quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:06 schreef heloef het volgende:
[..]
WAAAAR IS DIE GOA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN?
Ik zei in januari dus al tschuss.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat ging jij uitzoeken omdat?
Dit is ook geen goa.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef Watertornado het volgende:
Goa met een radio edit - wat?
Nog nooit zoiets op de radio gehoord.
Oh wacht, dit kan wel.
Ik zocht het niet uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dat ging jij uitzoeken omdat?
Ik weet welk nr je bedoeld, dat is van peaches on the moon oidquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:15 schreef Watertornado het volgende:
WOW, I LOVE STUFF LIKE THE MOON
oh
De verborgen microfoon werkt stukken beter dan je normale microfoonquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Het werkt beter dan tijdens je vorige set, komt er kraakhelder uit
Jeps, ook van Bizarre Contact.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet welk nr je bedoeld, dat is van peaches on the moon oid
Junk is overdrevenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De verborgen microfoon werkt stukken beter dan je normale microfoon
Vechten VOOR de druggs? eggstc een junkie?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Junk is overdreven![]()
Waar denk je dat GOA/Psytrance voor gemaakt is? Mensen op LSD en paddo's...
Maar hij maakt het niet zelf, beetje probleem met copyrights etcquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk zou je, Eggs, Die top 100 (of wellicht in kleinere delen) op (gestampte) cd moeten uitbrengen
Ja, en misschien wil hij (of zij) het wel een beetje underground houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Maar hij maakt het niet zelf, beetje probleem met copyrights etc
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Aantal luisteraars weer heerlijk gehalveerd.
Alleen DIEHARDS blijven over
of tijdelijk dip in de stream![]()
Muziek is relaxterquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ík luister, de muziek is relaxter dan vorige keerOf het ligt aan mij, misschien ben ik relaxter
Heel vaak bij mijn sets, omdat veel mensen geen GOA kunnen hebben... je moet er van houdenquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Aantal luisteraars weer heerlijk gehalveerd.
Alleen DIEHARDS blijven over
of tijdelijk dip in de stream![]()
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:25 schreef Watertornado het volgende:
Eigenlijk zou je, Eggs, Die top 100 (of wellicht in kleinere delen) op (gestampte) cd moeten uitbrengen
Dit dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:32 schreef EggsTC het volgende:
Dat is gevaarlijk. Copyrights enzo, aleen de mensen die deze muziek maken interesseert vaak geld niet, omdat ze hippies zijn en in hun bewustzijn veel verder zijn dan "geld". Geld is dan ook 1 van de grootste ziektes in deze wereld.
Wanneer ga jij weer draaien? Of doe je dat niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
OMG OMG ik heb het eerste topic gevonden waar ik en C_A allebei inzaten OMG OMG
Ik kan slotjes geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |