Goede vraagquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Ow geen onzin, sorry
Wel een raar idee ja, waarom wil ze dat?
Nee, ik waande me in een ander sub-forumquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef DutchMarks het volgende:
Onzin vind ik best hoor t is een serieus onderwerp maar ik kanwel lagge om die crap
Serieus? Hoe reageerde je erop?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Goede vraag
Laatst probeerde ze ook een vibrator in me hol te stouwen zonder het ff te melden dat ze een raket lanceerde -.-
nouquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik waande me in een ander sub-forum.
[..]
Serieus? Hoe reageerde je erop?
Haha leuke vriendin heb jijquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Goede vraag
Laatst probeerde ze ook een vibrator in me hol te stouwen zonder het ff te melden dat ze een raket lanceerde -.-
Met een sm zweepje zekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je moet je vrienden beter africhten. Sla haar de volgende keer eens gruwelijk hard tegen haar hoofd en zeg dat ze niet zo moet zeiken.
Ga het vragen aan degene die je wil buttfucken ;quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:46 schreef kingtoppie het volgende:
VRAAG HET aan je vriendin...........
Ja, waarom ze daar behoefte aan heeft.. waarom dat der geil lijkt...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:47 schreef DutchMarks het volgende:
[..]
Ga het vragen aan degene die je wil buttfucken ;
Zeg gewoon, ik wil nietgeneukt worden, maar als je er erg behoefte aan hebt kan ik het wel uitstaan om naar jou te kijken met een andere vrouw...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef DutchMarks het volgende:
Mening ; ik wil jou neuken OMDAT HET KAN
Kan dus niet als jij het niet wilt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef DutchMarks het volgende:
Mening ; ik wil jou neuken OMDAT HET KAN
Oke andere uieg van omdat het kanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:51 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Kan dus niet als jij het niet wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |