Ik heb er geen verstand maar inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen als man. Lijkt me pijnlijk.
Thanks for the MIquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen als man. Lijkt me pijnlijk.
Mecano dacht ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Dit is het origineel, of je moet Mecano willenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Ah okay ik heb geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is het origineel, of je moet Mecano willen
Mecano - Hijo de la luna
Loona - Hijo de la luna
Heb je daar een MI bij ja?quote:
Euh, twee artiesten die het origineel hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is het origineel, of je moet Mecano willen
Mecano - Hijo de la luna
Loona - Hijo de la luna
Ik heb een levendige fantasie. En voor al heel bloederigquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je daar een MI bij ja?
*gooit notitieblok weg*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bwhehehehe.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef Newbie114 het volgende:
Wanneer kan ik de encoder aanzetten? Als eggstc zegt go?
Vriendinnenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga ik van de week doen laat ik een paar vriendinnen inspreken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
De eerste keren zijn naar, daarna is het telkens een dagje bijkomen en dan kun je weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:17 schreef heloef het volgende:
[..]
*gooit notitieblok weg*
Ik hoef geen seks meer.
quote:
Ja dan kan je lachen maar nu ben ik doodsbangquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ach, kan zoveel gebeuren periode's als ze die heeft zijn naar![]()
Dan neem ik je vriendin die week wel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ach, kan zoveel gebeuren periode's als ze die heeft zijn naar![]()
Die heb ik ook wel, maar meestal in groepsverbandquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja maar friendzone. (wel express friendzone maar maakt niet uit)
High-five ik zit ook in de friendzone.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vervelend.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neukenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja dan kan je lachen maar nu ben ik doodsbang.
Ik ben ook doodsbang voor seks hoor, maar ik blijf het gewoon proberen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ja dan kan je lachen maar nu ben ik doodsbang.
De bus niet nemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Hallo. Stel je de volgende situatie voor:
Een bus. Hij rijd. Over een kwartier stopt die op de halte langs mijn huis. Die bus, jawel, dezelfde bus die over een kwartier stopt op de halte langs mijn huis, die bus, moet ik hebben. MAAR! Ik moet wel nog douchen, aankleden, ontbijten, stofzuigen, tas inpakken en FOK!ken. Random volgorde. Hoe los ik dit op?
Kusjekroel.
Ja hallo of dit uberhaupt als zou gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neuken
Heloef: Ja maar, ik ben bang![]()
Hoezo? ben je bang dan lieverd?
Heloef: Ik ben bang dat je je periode hebt en of dat mijn toompje scheurt!
*Instant niet geil meer *
Doe maar rustig aan, ik heb nog ff nodigquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Een bus. Hij rijd. Over een kwartier stopt die op de halte langs mijn huis. Die bus, jawel, dezelfde bus die over een kwartier stopt op de halte langs mijn huis, die bus, moet ik hebben. MAAR! Ik moet wel nog douchen, aankleden, ontbijten, stofzuigen, tas inpakken en FOK!ken. Random volgorde. Hoe los ik dit op?
Kusjekroel.
De volgende bus nemen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel.
pics.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Wat een kutoplossingen. De vraag was hoe ik in die bus kom, niet hoe ik een andere bus neem.
Ik laat je straks gewoon wachten als je te snel bent hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Wat een kutoplossingen. De vraag was hoe ik in die bus kom, niet hoe ik een andere bus neem.
Door er in te stappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou beginnen met je computer af te sluiten als je hem nog wil halen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg je bovenstaande dingen doen !quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik kom nooit te snel. Ohwaitwhut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat je straks gewoon wachten als je te snel bent hoor
Trouwens als dat gebeurt ren ik gewoon heel snel weg, net zo makkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neuken
Heloef: Ja maar, ik ben bang![]()
Hoezo? ben je bang dan lieverd?
Heloef: Ik ben bang dat je je periode hebt en of dat mijn toompje scheurt!
*Instant niet geil meer *
Waar ga je heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Kusjekroel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |