Goedzo. Braaf.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
*noteert niet er droog in raggen*
Jij droomt raar..quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook raar was dat ik in mijn droom kleiner dan jij ben. No offence, het was echt zo
Waarom droom jij over Huppel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, naatje zat er ook niet in, huppel daarentegen wel
[..]
Nouja, ik ging douchen en je bleef maar op de deur kloppen en toen werd je klef en dat was vreemd
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
voorbinddildo's droog in je sterretje, be aware.
Ik kreeg toch een ananas?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lange korte samenvatting: " een vrouw moet je neuken als ze kei en kei nat is. Als dat niet het geval is heb je heel veel kans dat je een dildo in je reet krijgt de volgende keer dat je slaapt!"quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel duidelijk verschil tussen Myr en FayeFaye heeft mannen die ze kan africhten, Myr moet het doen met fantaseren over wraak
Ik heb mannen, zij heeft een jongetje.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wel duidelijk verschil tussen Myr en FayeFaye heeft mannen die ze kan africhten, Myr moet het doen met fantaseren over wraak
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb mannen, zij heeft een jongetje.
quote:
Wat ga je draaien?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog 50 minuten, dan mag ik draaien
Ik dacht dat ik in het radio topic zatquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop veel gitarenquote:
Het is wel waar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar gaat het niet over sex dan? Misschien in OUD maar daar kijk ik nooitquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het radio topic zat
*noteert*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lange korte samenvatting: " een vrouw moet je neuken als ze kei en kei nat is. Als dat niet het geval is heb je heel veel kans dat je een dildo in je reet krijgt de volgende keer dat je slaapt!"
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon nietquote:
Ouders en seks, de horror.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar gaat het niet over sex dan? Misschien in OUD maar daar kijk ik nooit
Noem je me nu dik?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon niet
Oh, en ik word boos van mensen die em droog erin willen raggen.
mijn ex was geen jongetjequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van mijn ouders zou ik het wel snappen, je moet het toch een keer met goed resultaat doenquote:
Heeft staat er, heeft.quote:
Hihihihiquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon niet
En Naatje krijgt hem er droog niet in?quote:
Ik was er ook niet dus ik ben ook niet dik.quote:
Dat moet je niet eens willen als manquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En Naatje krijgt hem er droog niet in?
Mooi doelquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vandaag ga ik mijn dagpostrecord breken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er ook niet dus ik ben ook niet dik.
*blijft noteren*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb ik nog eens een doel op zondagquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi doel
[..]Ik was er ook niet
Naatje lukt allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En Naatje krijgt hem er droog niet in?
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen als man. Lijkt me pijnlijk.
Ja inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen als man. Lijkt me pijnlijk.
Geen zelfgemaaktequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Newbie114 het volgende:
DJ Fresh meldt zich! Standaard jingles, check
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |