Heeft staat er, heeft.quote:
Hihihihiquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nou, ik droomde dus dat er een fok!meet bij mij thuis was. En dat liep nogal uit de hand en iedereen was nogal luidruchtig en lomp, Huppel was nog rustig. Tevens zijn alle fokkers dik, behalve jofu, maar die werd klef terwijl ik stond te douchen, er was iemand die iedereen anaal wou nemen met een fles (en wie op de marathonmeet was, weet waardoor dat kwam) en ik kende ook vet veel mensen gewoon niet
Oh, en ik word boos van mensen die em droog erin willen raggen.
En Naatje krijgt hem er droog niet in?quote:
Ik was er ook niet dus ik ben ook niet dik.quote:
Dat moet je niet eens willen als manquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En Naatje krijgt hem er droog niet in?
Mooi doelquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vandaag ga ik mijn dagpostrecord breken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was er ook niet dus ik ben ook niet dik.
*blijft noteren*quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:11 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh, en ik word boos van mensen die em droog erin willen raggen.
Heb ik nog eens een doel op zondagquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mooi doel
[..]Ik was er ook niet
Naatje lukt allesquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En Naatje krijgt hem er droog niet in?
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat moet je niet eens willen als man. Lijkt me pijnlijk.
Ja inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen zelfgemaaktequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef Newbie114 het volgende:
DJ Fresh meldt zich! Standaard jingles, check
Ik heb er geen verstand maar inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks for the MIquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Droog of niet, eens in de zoveel keer scheur je gewoon je toompje weer. Niets aan te doen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mecano dacht ik.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Dit is het origineel, of je moet Mecano willenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:14 schreef cablegunmaster het volgende:
Wat is het origineel van dit nummer?
Ah okay ik heb geen ideequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is het origineel, of je moet Mecano willen
Mecano - Hijo de la luna
Loona - Hijo de la luna
Heb je daar een MI bij ja?quote:
Euh, twee artiesten die het origineel hebben?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is het origineel, of je moet Mecano willen
Mecano - Hijo de la luna
Loona - Hijo de la luna
Ik heb een levendige fantasie. En voor al heel bloederigquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Heb je daar een MI bij ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |