Lafaardquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens als dat gebeurt ren ik gewoon heel snel weg, net zo makkelijk.
Oh. Dat zei mijn stiefvader een uur geleden ook al. Waarom geeft iedereen het interwebs altijd de schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je computer af te sluiten als je hem nog wil halen.
En die gedachte moet je dus omdraaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo of dit uberhaupt als zou gebeuren.
Ik had het over dat scenario.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die gedachte moet je dus omdraaien.
Ah, DJ Freshquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Draaien. Heb ook een paar vriendinnen vertelt en die wilden per se luisteren
Waarschijnlijk wel als een 2 meter lange neger dit in een hijgstemmetje tegen je zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het over dat scenario.![]()
Alsof iemand zomaar lomp gaat vragen: zullen we neuken?
En alsof ik dan ga zeggen dat ik bang ben.
Ja dat komt door jullie met jullie gescheurde toompjes verhalen.quote:
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, DJ Fresh
Wat gaje draaien
Terechte klachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat komt door jullie met jullie gescheurde toompjes verhalen.
Aii.... Zou ik wel iets aan doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.
Shinedown is goeie shitquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.
Al mee bezig zelfs.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aii.... Zou ik wel iets aan doen
Naar het mooiste stadsie van Nederlandquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet je toompje ook niet scheuren, malle gekkie.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat wordt soulseek opstartenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ligt niet altijd aan de man hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet je toompje ook niet scheuren, malle gekkie.
De gedachte alleen doet al pijn.quote:
Ja nee, geef mij maar weer de schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ligt niet altijd aan de man hoor
van wie?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet naar een verjaardag. Ik wil niet
Zo wil heloef helemaal geen seks meer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herkenbaar, net zoiets als ik van die verhalen hoor van mensen die in hun ballen zijn getrapt
Dat is absoluut niet tof.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Herkenbaar, net zoiets als ik van die verhalen hoor van mensen die in hun ballen zijn getrapt
Het gaat mij niet om doorgaan ik wil dat ding gewoon heel houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Daar merk je op het moment zelf maar heel even wat van, die nacht kun je echt wel door. De volgende dagen zijn minder
Oh niet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet je toompje ook niet scheuren, malle gekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |