pics.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Wat een kutoplossingen. De vraag was hoe ik in die bus kom, niet hoe ik een andere bus neem.
Ik laat je straks gewoon wachten als je te snel bent hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Wat een kutoplossingen. De vraag was hoe ik in die bus kom, niet hoe ik een andere bus neem.
Door er in te stappenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zou beginnen met je computer af te sluiten als je hem nog wil halen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg je bovenstaande dingen doen !quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik kom nooit te snel. Ohwaitwhut.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik laat je straks gewoon wachten als je te snel bent hoor
Trouwens als dat gebeurt ren ik gewoon heel snel weg, net zo makkelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schat, zullen we eens gaan neuken
Heloef: Ja maar, ik ben bang![]()
Hoezo? ben je bang dan lieverd?
Heloef: Ik ben bang dat je je periode hebt en of dat mijn toompje scheurt!
*Instant niet geil meer *
Waar ga je heenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef Myraela het volgende:
Hallo. Stel je de volgende situatie voor:
Een bus. Hij rijd. Over een kwartier stopt die op de halte langs mijn huis. Die bus, jawel, dezelfde bus die over een kwartier stopt op de halte langs mijn huis, die bus, moet ik hebben. MAAR! Ik moet wel nog douchen, aankleden, ontbijten, stofzuigen, tas inpakken en FOK!ken. Random volgorde. Hoe los ik dit op?
Kusjekroel.
Lafaardquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Trouwens als dat gebeurt ren ik gewoon heel snel weg, net zo makkelijk.
Oh. Dat zei mijn stiefvader een uur geleden ook al. Waarom geeft iedereen het interwebs altijd de schuld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met je computer af te sluiten als je hem nog wil halen.
En die gedachte moet je dus omdraaien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo of dit uberhaupt als zou gebeuren.
Ik had het over dat scenario.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En die gedachte moet je dus omdraaien.
Ah, DJ Freshquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Draaien. Heb ook een paar vriendinnen vertelt en die wilden per se luisteren
Waarschijnlijk wel als een 2 meter lange neger dit in een hijgstemmetje tegen je zegt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het over dat scenario.![]()
Alsof iemand zomaar lomp gaat vragen: zullen we neuken?
En alsof ik dan ga zeggen dat ik bang ben.
Ja dat komt door jullie met jullie gescheurde toompjes verhalen.quote:
heidevolk, rammstein en shinedown. Verder komt mijn muziekbibliotheek nog niet namelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, DJ Fresh
Wat gaje draaien
Terechte klachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat komt door jullie met jullie gescheurde toompjes verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |