Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
je kan wel n nieuwe openen maar dan zit ie niet meer in de reeks zeg maar en is iedereen m kwijt in zn myatquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:00 schreef D. het volgende:
Toch ook eens een topic sluiten op mijn telefoon.
Ben benieuwd hoe moeilijk het nu is
er is toch een open nieuw deel knop voor mobiel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:00 schreef D. het volgende:
Toch ook eens een topic sluiten op mijn telefoon.
Ben benieuwd hoe moeilijk het nu is
Dat was vóór de knop zo, nu niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan wel n nieuwe openen maar dan zit ie niet meer in de reeks zeg maar en is iedereen m kwijt in zn myat
Vreemdquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan wel n nieuwe openen maar dan zit ie niet meer in de reeks zeg maar en is iedereen m kwijt in zn myat
tuuk zien ze dat welquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd
Fok ziet toch niet hoe ik aan het Fokken ben
We´re being watchedquote:
ben je op vakantie in een warm land danquote:
Nee, gewoon thuis... maar vochtig en de zon prikt af en toe door de wolken heen en dan is het meteen wat warmer... niet fijn dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je op vakantie in een warm land dan
mijn vingers zijn net ijsklontjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis... maar vochtig en de zon prikt af en toe door de wolken heen en dan is het meteen wat warmer... niet fijn dus.
quote:
Warme landenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je op vakantie in een warm land dan
Wat een leuke UI heb jijquote:
Gfquote:
Blijkbaar vannachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Huh? Allemaal posts over regen? De straten staan blank in onze wijk? Heeft het geregend dan![]()
Ik heb echt níks gehoord![]()
Heb ook niets gehoord maar zo te zien aan de straten valt het wel mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Huh? Allemaal posts over regen? De straten staan blank in onze wijk? Heeft het geregend dan![]()
enferquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
[..]
Blijkbaar vannachtIk weet er ook niks van XD
ik heb ook niks gehoord maar als ik zo achter op de parking kijk moet het nogal te keer zijn gegaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hier schijnt de zon. En hoequote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hier nu ookquote:
hier nietquote:
Ook 33 graadjes bij jou?quote:
mpgquote:
hoiquote:
bosquote:
Nee, dat gelukkig niet.quote:
Heerlijk juistquote:
ENslavedquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef summer2bird het volgende:
VAKANTIEEEEE!![]()
![]()
![]()
welke muziek moet ik nog op mijn ipod zetten voordat ik ga?
Ghehequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ENslaved
Immortal
Cradle of Filth
Dimmu Borgir
Deze!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef summer2bird het volgende:
VAKANTIEEEEE!![]()
![]()
![]()
welke muziek moet ik nog op mijn ipod zetten voordat ik ga?
Yeeeaaahhh!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaa! Een sealtje voor mijn topic
een vent en een flinke pot glijmiddel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef summer2bird het volgende:
Ok, ik heb nu klassiek, rock, pop, jazz, alternative, cabaret, een film van 4 uur,
wat mis ik nu nog...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vent en een flinke pot glijmiddel?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vent en een flinke pot glijmiddel?
ja jaquote:
flesquote:
schreeuw is niet zoquote:
Dat liep een beetje andersquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
ging jij vandaag niet met LL naar de groeve?
HOOOOIIIIII!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In slaap gevallen op mn toetsenbord. Wel wakker geworden met heel veel kusjes (xxx)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In slaap gevallen op mn toetsenbord. Wel wakker geworden met heel veel kusjes (xxx)
En dat terwijl mijn hoofd niet echt klein isquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Dat is wel baas, precies op de x
Haha XDquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn hoofd niet echt klein is
Ik wil ook PM!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, vandaar die xxxxxxx-mail in mijn PM
Dan heb ik het dus niet gedroomdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, vandaar die xxxxxxx-mail in mijn PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
`quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
My lord. Wat zijn sites van gemeenten onduidelijk zeg![]()
Ja.quote:
Blufquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef Joysa het volgende:
Je buien maken vlekken op mijn hagelwit humeur..
Je zit wel in de KSC hequote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel .... zoekt 2 houtjes om zn ogen open te houden
Die kleurtjesquote:
lief !!!!!!!!!!!quote:
wel beetje racisties allemaal rooie en dan 1 groene ... .whehehehe goeie morgenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wel beetje racisties allemaal rooie en dan 1 groene ... .whehehehe goeie morgen
Vroeg?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lol niet te serieus he op de vroege zondag morgen
Oh, das lekker op tijdquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
om 6 uur er in en om 13:00 er weer uit ...
iTunesquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Stomme Itunes. Al mijn liedjes in aparte mappen
Bovenste mapje: Alle muziekquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:05 schreef summer2bird het volgende:
Stomme Itunes. Al mijn liedjes in aparte mappen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Muck het volgende:
Lekkere aanbieding van google adwords
Ik krijg om de haverklap papiertjes met promotiecodes voor 50 of 100 euro gratis advertentietegoed, alleen staat er bij het afronden pas heel klein bij dat de advertenties daarna gewoon doorlopen en gefactureerd worden
Heb zo juist alle mogelijke add crap uit gezet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:12 schreef Muck het volgende:
Lekkere aanbieding van google adwords
Ik krijg om de haverklap papiertjes met promotiecodes voor 50 of 100 euro gratis advertentietegoed, alleen staat er bij het afronden pas heel klein bij dat de advertenties daarna gewoon doorlopen en gefactureerd worden
Ja, ze willen startende ondernemers graag helpen staat dan in de briefquote:
"Helpen" jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, ze willen startende ondernemers graag helpen staat dan in de brief
Doe eens zoeken op sharepodquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:18 schreef summer2bird het volgende:
Ok. Ik geef het op
Heb nu iets van 1000 aparte mappen voor een artiest op mijn Ipod
Ik kan het simpelweg niet oplossen
Van de wal in de slootquote:
het zelfde als itunes maar dan zonder itunesquote:
Okee....... Maar kan het de chaos onchaotiseren? Zoals die 1000 mappen voor 1 artist gewoon in 1 map doen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
het zelfde als itunes maar dan zonder itunes
Okequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
send to ipod pad phone
en send to pc
geen moeilijke interface en andere crap werkt wel super
heel simpel en doet wat het moet doen
http://www.getsharepod.com/quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okee....... Maar kan het de chaos onchaotiseren? Zoals die 1000 mappen voor 1 artist gewoon in 1 map doen?
Ander ding kopen dat niet zo'n moeilijk kutprogramma gebruiktquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okee....... Maar kan het de chaos onchaotiseren? Zoals die 1000 mappen voor 1 artist gewoon in 1 map doen?
Nee, ik vind het gewoon zo irri om steeds te moeten zoeken naar ietsquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
http://www.getsharepod.com/
nee gewoon leeg pleuren en opnieuw proberen
maar van die 1000en mapjes heb je toch geen last op je ipod pad phone ?
ik iig niet
hint hint playlist aan makenquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon zo irri om steeds te moeten zoeken naar iets
Okequote:Op zondag 14 augustus 2011 14:42 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
doet ie van zelf volgens mij als je op eject drukt
dus niet zomaar los rukken
quote:Op zondag 14 augustus 2011 14:45 schreef Muck het volgende:
Zo, puingeruimd in huis, nu weer lekker doorhakengamen
Vakantiequote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef Fha het volgende:
Fubar!![]()
Long time.. Hoe is het?
Voggol![]()
brak, daar?
Ja rustig lekker vakantie enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:06 schreef Fha het volgende:
Fubar!![]()
Long time.. Hoe is het?
Voggol![]()
brak, daar?
Lekker hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Ja rustig lekker vakantie enzo
en met u ?
nee beetje klussen nu het weer wat beter gaat was een week voor mn vakantie begon door mn rug gegaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Lekker hoorNog plannen dan om weg te gaan ofzo?
Jah brak, gewerkt vannacht dus ik ben een stereotype luie zondag aan het houden
Goeie timing weerquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
nee beetje klussen nu het weer wat beter gaat was een week voor mn vakantie begon door mn rug gegaanmaar das nu wel weer ok
Je weet toch ....quote:
Ik ben trots op je hoorquote:
Doe je er ook nog even eentje voor mij?quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:25 schreef DaMart het volgende:
Dat was even een heerlijk rondje fietsen van 50 minuten.
De volgende keer draag ik hem aan jou opquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Doe je er ook nog even eentje voor mij?
Woaaahquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
De volgende keer draag ik hem aan jou op.
Ik zit ook even uit te hijgen nu... moet weer vaker gaan fietsen, merk ik, want mijn conditie was toch iets beter voordat ik met de auto naar werk konquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tuut tuut 50min fietsen word al moe als ik er aan denk
moet je wel boodschappies doen gekkiequote:
ach ja het luxe levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit ook even uit te hijgen nu... moet weer vaker gaan fietsen, merk ik, want mijn conditie was toch iets beter voordat ik met de auto naar werk kon.
En z'n vullis wegpleurenquote:
Mijn prioriteiten zijn andersquote:
Binnenkort verblijf ik een week bij pa thuis. Mag ik weer 4 keer 45 minuten fietsen naar mijn werk en terug.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tuut tuut 50min fietsen word al moe als ik er aan denk
Als ie z'n vullis wegpleurt, heeft ie meer plek in huis om voedsel op te slaanquote:
Maar dat sla je niet op in de prullenbak tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:17 schreef MPG het volgende:
Als ie z'n vullis wegpleurt, heeft ie meer plek in huis om voedsel op te slaan.
Neequote:Op zondag 14 augustus 2011 16:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar dat sla je niet op in de prullenbak tochOf is dat weer zo iets raars van jullie daaro beneden?
You're learning well, young padawanquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb mijn prullenbak op mijn kast gezet. Op de plek waar de prullenbak eerst stond, staat nu een doos met voedsel.
Eventueel zou dat kunnen inderdaadquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:19 schreef MPG het volgende:
Nee. Maar dan kan die hele prullenbak aan de kant, voor een tweede koelkast ofzo
.
Poteeto, potaato. Dreksbakquote:
PatatFriet 2.0quote:
Ik heb hem weer even vanwege:quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de bedenkster van dit topic
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:48 schreef HaJee het volgende:
Oké, combi van post-icon en de creatie van SonicVolcano...
[ afbeelding ]
Lief bureauquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:01 schreef PeZu het volgende:
uitverkoop
http://link.marktplaats.nl/473593537
http://link.marktplaats.nl/474375214
http://link.marktplaats.nl/474376946
cute nehquote:
Die stoel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:01 schreef PeZu het volgende:
uitverkoop
http://link.marktplaats.nl/473593537
http://link.marktplaats.nl/474375214
http://link.marktplaats.nl/474376946
Geeft niks, ik ookquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, verschrikkelijk.
Whehe, dit topic: het beste woord van brabantse bodem.
Zal ik er een patat/friet discussie van maken?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, verschrikkelijk.
Whehe, dit topic: het beste woord van brabantse bodem.
Je hebt er (eer)gisteren nog een gifje gepostquote:
Ssst dat mag niemand weten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
Je hebt er (eer)gisteren nog een gifje gepost [ afbeelding ]
Ja okeequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt er (eer)gisteren nog een gifje gepost [ afbeelding ]
Behalve Overiesselers natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk heb ik sobieso nooit begrepen waarom mensen het zo fantastisch vinden dat ze uit een bepaalde provincie komen
Omdat Limburgquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk heb ik sobieso nooit begrepen waarom mensen het zo fantastisch vinden dat ze uit een bepaalde provincie komen
Ook nietquote:
Nee ik snap het nietquote:
Ik kom helemaal niet uit deventerquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, jij komt uit Deem'ter. Dat zal het zijn.
Ik had het even aan moeten passen.. Noord-Limburgquote:
Omdat je blijkbaar automatisch aanneemt dat de plek waar ik nu woon ook de plek is waar ik geboren en getogen ben?quote:
zuid limburg is toch veel mooierquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het even aan moeten passen.. Noord-Limburg
quote:
Ga fietsenquote:
Precies. Omdat je dom bent JJHquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar automatisch aanneemt dat de plek waar ik nu woon ook de plek is waar ik geboren en getogen ben?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuid limburg is toch veel mooiera
quote:
nee, dat komen al genoeg hollanders hier doenquote:
Ik zei heul niet dattie dom is hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Omdat je dom bent JJH![]()
Sowieso is Deventer de baas van Zwolle
Kom vanavond mee naar het park, danquote:
het drankje of de halfnaakte kerels uit de reclame?quote:
Allebeiquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
het drankje of de halfnaakte kerels uit de reclame?
Ok, ik ga meequote:
Het drankje. Tenzij ze P. en mij halfnaakt wil hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
het drankje of de halfnaakte kerels uit de reclame?
Ik bedoelde dat je nu in Deem'ter woont.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar automatisch aanneemt dat de plek waar ik nu woon ook de plek is waar ik geboren en getogen ben?
P. gaat denk ik nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het drankje. Tenzij ze P. en mij halfnaakt wil hebben.
Dan vast het drankje jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Het drankje. Tenzij ze P. en mij halfnaakt wil hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
kom eens langs zou ik zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
Noord-Limburg is wel [ afbeelding ]
Zuid-Limburg moet mij nog overtuigen.
Ik ga me maar eens een koele Erdinger inschenken denk ikquote:
Kunnen we doenquote:
Dat wel jaquote:
Is het lekker parkjeweer daar ja? Hier is het grijs en grauwquote:
Daarom 19.30quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Kunnen we doen. Moet eerst nog ff eten en foon laden
.
Heel lichtgrijs met een beetje zonquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het lekker parkjeweer daar ja? Hier is het grijs en grauw
Neh, eten is klaarquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:49 schreef MPG het volgende:
Neh, eten is klaar. Kom daarna wel heel f.
Als t maar droog blijftquote:
Ben je in Zwolle dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel jaMet vandaag en gister een hele chagrijnige taxi chauffeur.. Dus kan ik jou alvast reserveren voor komende zaterdag?
Nee Deventer, daarom wil ik ook alvast nu reserverenquote:
Trots zijn op iemand anders zijn provincie is ook weer zo van "hmmmquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:52 schreef PeZu het volgende:
waarom zijn mensen in hemelsnaam zo trots op hun provincie_!
Ik mag niet zover de stad uit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee Deventer, daarom wil ik ook alvast nu reserveren
ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trots zijn op iemand anders zijn provincie is ook weer zo van "hmmm"
WFZquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trots zijn op iemand anders zijn provincie is ook weer zo van "hmmm"
Sipquote:
Daar!! Daar!! Zag je?quote:
Hee flessiequote:
Nee, die is broembroem met zijn nieuwe motor aan het doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar!! Daar!! Zag je?Of ligt hij al in bed?
Woaah gaaafquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, die is broembroem met zijn nieuwe motor aan het doen![]()
Veel koken voor mijquote:
Ik kwam weet thuis, zette alle nieuwe cadeautjes op tafel en bedacht me dat het hier gewoon een speelgoedwinkel isquote:
ik ga niet kokenquote:
opetenquote:
Ja, dat komt omdat ik in het park moest zittenquote:
Wehehe wat een luxequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kwam weet thuis, zette alle nieuwe cadeautjes op tafel en bedacht me dat het hier gewoon een speelgoedwinkel is![]()
Thijs zei gelukkig iets dat dan wel van pas komt: ons huis is heel sterk, mama!
Gelukkig barst het niet zomaar uit z'n voegen dan
BROOOOOOOOEEEEEEMMMMMM!!!!!! BROOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM!!!! TATUTATU POLELITIE!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, die is broembroem met zijn nieuwe motor aan het doen![]()
Geen overbodige, kan ik je vertellenquote:
Diequote:
Nee, zo ging hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BROOOOOOOOEEEEEEMMMMMM!!!!!! BROOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM!!!! TATUTATU POLELITIE!!!
Of valt het mee?
ooohw ik was net van plan op het anaal in te brengen en dan uit te kotsen maar opeten is beter natuur;ijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opeten![]()
[..]
Ja, dat komt omdat ik in het park moest zitten
Dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeurenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooohw ik was net van plan op het anaal in te brengen en dan uit te kotsen maar opeten is beter natuur;ijk
ik denk dat er weinig die voorkeur zullen hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeuren
* Fha smelt van "aaaaaaahw"quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs net tegen piep (de kat): Dag lief poesje, lieve piep, ik hou van jou! Dag!
Daarvoor stond hij te kwijlen als een debiel en daarna rende hij naar buiten om te spelen, dit was echt zo'n aaaaahw-momentje jaquote:
flesquote:
Wehehehequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
Daarvoor stond hij te kwijlen als een debiel en daarna rende hij naar buiten om te spelen, dit was echt zo'n aaaaahw-momentje ja
het regent te hardquote:
Oh is dat zo ja? Ik had al de indruk dat LL het niet heel erg vond dat ik het even moest laten lopen vandaagquote:
ik weet niet wat voor een weer het bij haar is, maar hier is het regenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat zo ja? Ik had al de indruk dat LL het niet heel erg vond dat ik het even moest laten lopen vandaag
Leuke dingen doen met leuke mensen is toch juist wel een leven hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
damn hebben jullie gene leven ofzo
Meets ZIJN het leven, Snugglesquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
vaak zijn dat mini-meets hoor, da's juist een leven, sociaal doen enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
geen meetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
En dan zeggen dat wij geen leven hebbenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij geen leven hebben
dat zeg ik niet, ik vroeg hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij geen leven hebben
Hmmmmmhm jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef PeZu het volgende:
dat zeg ik niet, ik vroeg het![]()
hee wonderteam is baas![]()
oswald is ook een held
quote:
je vergeet de schildpadquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wonderteam? Eend en cavia met die hoge rotstemmetjes?
Je vergeet dat excuus voor een schildpadquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wonderteam? Eend en cavia met die hoge rotstemmetjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |