Daar!! Daar!! Zag je?quote:
Hee flessiequote:
Nee, die is broembroem met zijn nieuwe motor aan het doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar!! Daar!! Zag je?Of ligt hij al in bed?
Woaah gaaafquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, die is broembroem met zijn nieuwe motor aan het doen![]()
Veel koken voor mijquote:
Ik kwam weet thuis, zette alle nieuwe cadeautjes op tafel en bedacht me dat het hier gewoon een speelgoedwinkel isquote:
ik ga niet kokenquote:
opetenquote:
Ja, dat komt omdat ik in het park moest zittenquote:
Wehehe wat een luxequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kwam weet thuis, zette alle nieuwe cadeautjes op tafel en bedacht me dat het hier gewoon een speelgoedwinkel is![]()
Thijs zei gelukkig iets dat dan wel van pas komt: ons huis is heel sterk, mama!
Gelukkig barst het niet zomaar uit z'n voegen dan
BROOOOOOOOEEEEEEMMMMMM!!!!!! BROOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM!!!! TATUTATU POLELITIE!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, die is broembroem met zijn nieuwe motor aan het doen![]()
Geen overbodige, kan ik je vertellenquote:
Diequote:
Nee, zo ging hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BROOOOOOOOEEEEEEMMMMMM!!!!!! BROOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM!!!! TATUTATU POLELITIE!!!
Of valt het mee?
ooohw ik was net van plan op het anaal in te brengen en dan uit te kotsen maar opeten is beter natuur;ijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
opeten![]()
[..]
Ja, dat komt omdat ik in het park moest zitten
Dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeurenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooohw ik was net van plan op het anaal in te brengen en dan uit te kotsen maar opeten is beter natuur;ijk
ik denk dat er weinig die voorkeur zullen hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan je persoonlijke voorkeuren
* Fha smelt van "aaaaaaahw"quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs net tegen piep (de kat): Dag lief poesje, lieve piep, ik hou van jou! Dag!
Daarvoor stond hij te kwijlen als een debiel en daarna rende hij naar buiten om te spelen, dit was echt zo'n aaaaahw-momentje jaquote:
flesquote:
Wehehehequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
Daarvoor stond hij te kwijlen als een debiel en daarna rende hij naar buiten om te spelen, dit was echt zo'n aaaaahw-momentje ja
het regent te hardquote:
Oh is dat zo ja? Ik had al de indruk dat LL het niet heel erg vond dat ik het even moest laten lopen vandaagquote:
ik weet niet wat voor een weer het bij haar is, maar hier is het regenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh is dat zo ja? Ik had al de indruk dat LL het niet heel erg vond dat ik het even moest laten lopen vandaag
Leuke dingen doen met leuke mensen is toch juist wel een leven hebbenquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
damn hebben jullie gene leven ofzo
Meets ZIJN het leven, Snugglesquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
vaak zijn dat mini-meets hoor, da's juist een leven, sociaal doen enzoquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
geen meetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef PeZu het volgende:
weer een meet?
En dan zeggen dat wij geen leven hebbenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij geen leven hebben
dat zeg ik niet, ik vroeg hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij geen leven hebben
Hmmmmmhm jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:42 schreef PeZu het volgende:
dat zeg ik niet, ik vroeg het![]()
hee wonderteam is baas![]()
oswald is ook een held
quote:
je vergeet de schildpadquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wonderteam? Eend en cavia met die hoge rotstemmetjes?
Je vergeet dat excuus voor een schildpadquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Wonderteam? Eend en cavia met die hoge rotstemmetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |