Je hebt er (eer)gisteren nog een gifje gepostquote:
Ssst dat mag niemand weten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
Je hebt er (eer)gisteren nog een gifje gepost [ afbeelding ]
Ja okeequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt er (eer)gisteren nog een gifje gepost [ afbeelding ]
Behalve Overiesselers natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk heb ik sobieso nooit begrepen waarom mensen het zo fantastisch vinden dat ze uit een bepaalde provincie komen
Omdat Limburgquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:38 schreef Fha het volgende:
Eigenlijk heb ik sobieso nooit begrepen waarom mensen het zo fantastisch vinden dat ze uit een bepaalde provincie komen
Ook nietquote:
Nee ik snap het nietquote:
Ik kom helemaal niet uit deventerquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, jij komt uit Deem'ter. Dat zal het zijn.
Ik had het even aan moeten passen.. Noord-Limburgquote:
Omdat je blijkbaar automatisch aanneemt dat de plek waar ik nu woon ook de plek is waar ik geboren en getogen ben?quote:
zuid limburg is toch veel mooierquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik had het even aan moeten passen.. Noord-Limburg
quote:
Ga fietsenquote:
Precies. Omdat je dom bent JJHquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Omdat je blijkbaar automatisch aanneemt dat de plek waar ik nu woon ook de plek is waar ik geboren en getogen ben?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuid limburg is toch veel mooiera
quote:
Ik zei heul niet dattie dom is hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. Omdat je dom bent JJH![]()
Sowieso is Deventer de baas van Zwolle
Kom vanavond mee naar het park, danquote:
het drankje of de halfnaakte kerels uit de reclame?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |