Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
je kan wel n nieuwe openen maar dan zit ie niet meer in de reeks zeg maar en is iedereen m kwijt in zn myatquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:00 schreef D. het volgende:
Toch ook eens een topic sluiten op mijn telefoon.
Ben benieuwd hoe moeilijk het nu is
er is toch een open nieuw deel knop voor mobiel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:00 schreef D. het volgende:
Toch ook eens een topic sluiten op mijn telefoon.
Ben benieuwd hoe moeilijk het nu is
Dat was vóór de knop zo, nu niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan wel n nieuwe openen maar dan zit ie niet meer in de reeks zeg maar en is iedereen m kwijt in zn myat
Vreemdquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je kan wel n nieuwe openen maar dan zit ie niet meer in de reeks zeg maar en is iedereen m kwijt in zn myat
tuuk zien ze dat welquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:02 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd
Fok ziet toch niet hoe ik aan het Fokken ben
We´re being watchedquote:
ben je op vakantie in een warm land danquote:
Nee, gewoon thuis... maar vochtig en de zon prikt af en toe door de wolken heen en dan is het meteen wat warmer... niet fijn dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je op vakantie in een warm land dan
mijn vingers zijn net ijsklontjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis... maar vochtig en de zon prikt af en toe door de wolken heen en dan is het meteen wat warmer... niet fijn dus.
quote:
Warme landenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben je op vakantie in een warm land dan
Wat een leuke UI heb jijquote:
Gfquote:
Blijkbaar vannachtquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Huh? Allemaal posts over regen? De straten staan blank in onze wijk? Heeft het geregend dan![]()
Ik heb echt níks gehoord![]()
Heb ook niets gehoord maar zo te zien aan de straten valt het wel mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Huh? Allemaal posts over regen? De straten staan blank in onze wijk? Heeft het geregend dan![]()
enferquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf![]()
[..]
Blijkbaar vannachtIk weet er ook niks van XD
ik heb ook niks gehoord maar als ik zo achter op de parking kijk moet het nogal te keer zijn gegaanquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hier schijnt de zon. En hoequote:Op zondag 14 augustus 2011 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hier nu ookquote:
hier nietquote:
Ook 33 graadjes bij jou?quote:
mpgquote:
hoiquote:
bosquote:
Nee, dat gelukkig niet.quote:
Heerlijk juistquote:
ENslavedquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef summer2bird het volgende:
VAKANTIEEEEE!![]()
![]()
![]()
welke muziek moet ik nog op mijn ipod zetten voordat ik ga?
Ghehequote:Op zondag 14 augustus 2011 12:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ENslaved
Immortal
Cradle of Filth
Dimmu Borgir
Deze!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:14 schreef summer2bird het volgende:
VAKANTIEEEEE!![]()
![]()
![]()
welke muziek moet ik nog op mijn ipod zetten voordat ik ga?
Yeeeaaahhh!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaa! Een sealtje voor mijn topic
een vent en een flinke pot glijmiddel?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef summer2bird het volgende:
Ok, ik heb nu klassiek, rock, pop, jazz, alternative, cabaret, een film van 4 uur,
wat mis ik nu nog...
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vent en een flinke pot glijmiddel?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
een vent en een flinke pot glijmiddel?
ja jaquote:
flesquote:
schreeuw is niet zoquote:
Dat liep een beetje andersquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
ging jij vandaag niet met LL naar de groeve?
HOOOOIIIIII!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In slaap gevallen op mn toetsenbord. Wel wakker geworden met heel veel kusjes (xxx)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
In slaap gevallen op mn toetsenbord. Wel wakker geworden met heel veel kusjes (xxx)
En dat terwijl mijn hoofd niet echt klein isquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Dat is wel baas, precies op de x
Haha XDquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En dat terwijl mijn hoofd niet echt klein is
Ik wil ook PM!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, vandaar die xxxxxxx-mail in mijn PM
Dan heb ik het dus niet gedroomdquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, vandaar die xxxxxxx-mail in mijn PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
`quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:11 schreef Enfermera het volgende:
My lord. Wat zijn sites van gemeenten onduidelijk zeg![]()
Ja.quote:
Blufquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:26 schreef Joysa het volgende:
Je buien maken vlekken op mijn hagelwit humeur..
Je zit wel in de KSC hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |