Fuck... Had het niet in de gatenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:02 schreef TheZapster het volgende:
Minthy die een nieuw deel aanmaakt
U vergist zich met het fabuleuze 24/7quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef TheZapster het volgende:
2 Brothers on the fourth floor
Ik vraag me nog steeds af waar die 2e broeder was. Ik zag alleen Nance
Idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
U vergist zich met het fabuleuze 24/7
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
U vergist zich met het fabuleuze 24/7
Topmuziek!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad
Net zo slecht natuurlijk
Véél slechter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad
Net zo slecht natuurlijk
Ik niet... Ook niet met die man trouwens. Denk ook niet dat mijn toenmalige vriend dat graag had gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met Nance wilde ik wel 24/7 toen![]()
Ik sluit me daarbij aan! Nog ff kijken of Family Guy nog op CC is en dan slapenquote:
Paul mag wel eens een interview cursus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:28 schreef minthy het volgende:
Ik zie voor het eerst beeld bij de freaknacht. Man wat heeft Paul een bolle kop gekregen![]()
Ow, discodip, slecht
nee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 05:05 schreef naatje_1 het volgende:
aankomende ekstra weekend is zeker lowlands?
quote:
En andersom...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:45 schreef hole1988 het volgende:
Briljant Gotye staat in de top 40 verklaart misschien ook waarom hij nu opeens zoveel is gedownload in itunes.
hij is de afgelopen 24 uur 370 keer gedownload dat is een record voor de plaat zover ik weet. Toch knap dat je met puur de downloads (538 draait hem niet) de top 40 weet te halen.quote:
Hm, opvallend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij is de afgelopen 24 uur 370 keer gedownload dat is een record voor de plaat zover ik weet. Toch knap dat je met puur de downloads (538 draait hem niet) de top 40 weet te halen.
Hoe laat eten we?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:39 schreef borisz het volgende:
Lekker koken vandaag
Een grote pan bolognesesaus maken die uren mag pruttelen
hahah ik lachte hardopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef Cee het volgende:
Doe maar een Belgische naam dan. Meneer Spaghetti.
quote:
quote:
Ik heb het fragment terug beluisterd, maar ik snap echt niet wat jullie nou zo leuk vinden aan Freekquote:
ivhnwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef Cee het volgende:
Ein Reich in de Mama Appelsap.Briljant.
Ben ik het wel mee eenstwitter:Domien twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:48:34En Danza Kuduro klonk nooit meer hetzelfde. #einreich #3FM #mamaappelsap reageer retweet
was toch al een kutplaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:51 schreef minthy het volgende:
Ben ik het wel mee eenstwitter:Domien twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:48:34En Danza Kuduro klonk nooit meer hetzelfde. #einreich #3FM #mamaappelsap reageer retweet
Ik vind hem wel lekker, alleen dat geschreeuw had van mij niet gehoevenquote:
Ik vind m nu juist pas leukquote:
ja, dat Ein Reich maakt em iets beter....maar tis nog steeds niet best.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoop morgenavond ook! Ballonvaren.
Leuk! Stel je maar erop in dat het niet doorgaat als het regent of kan gaan regenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoop morgenavond ook! Ballonvaren.
Dat is wel vervelend idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk! Stel je maar erop in dat het niet doorgaat als het regent of kan gaan regenen.
Wij moesten drie keer op komen draven, twee keer ging het niet door wegens een lijntje regen , ballon was al vol en alles, konden we weer aftaaien
Uiteindelijk was het wel echt de moeite waard
Kutnummer is het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:19 schreef minthy het volgende:
Goh, die Alexis Jordan is ook niet uit de top 10 te krijgen... Dacht dat dit nr allang uit de mt50 was
Ik hoef haar iig nooit op visite, je komt er nooit meer vanaf!quote:
Auw!!quote:
Wij houden het topic in levenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Auw!!![]()
Nu ben ik al depressief omdat myat stil staat en er verder op internet ook al niet veel soeps te beleven is, ga je me nog schoppen ook
In leven? Het is trekken (hihi, ik zei trekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij houden het topic in leven.
Sorry voor het schopje.
Awhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
In leven? Het is trekken (hihi, ik zei trekken) aan een dood paard!
En ik had je bij voorbaat al vergeven, gewoon, omdat jij
quote:
Omgeving is wonderschoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Vermaak je je daar nog steeds goed? En wanneer begin je aan de terugreis??
Tof, mooi dat je je vermaakt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omgeving is wonderschoon.
Kopenhagen heeft heel veel mooie gebouwen, maar de weg is ietwat vaak opengebroken en veel kerken en andere gebouwen staan in de steigers.
Woensdag willen we al weer een stukje terugreizen, donderdag weer bij u in de buurt.
Ik zag een retweet van Naatje langskomen, volgens mij van jou als ik dit bericht zo leesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef gerbenp het volgende:
Die Tomas Delsing is goed bezig. Out Of Space, Mars, Blue Monday al in 1 uur. Tof.
Geen webstreams dan? en ja ik was hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag een retweet van Naatje langskomen, volgens mij van jou als ik dit bericht zo lees![]()
Kan helaas niet luisteren, zaterdag en zondag zijn piratendagen hier in de buurt
Wifi-router bokt na een halve minuut, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om dat goed werkende te krijgen. Als ik de router weg haal, lukt het wel, maar dan weer geen wifi...quote:
en geen mogelijkheid om lichtere streams? (64 kbps aac+, winamp vreet hem wel. Downloadbaar op winamp.com of VLC eventueelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wifi-router bokt na een halve minuut, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om dat goed werkende te krijgen. Als ik de router weg haal, lukt het wel, maar dan weer geen wifi...
Ik ga mijn broertje nog eens lief aankijken (al vraag ik me af of ik daar nog mee wegkom, vraag al zoveel...)
tof, altijd welkomquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, das grappig! Wil je nog een volger erbij?![]()
Maar aan de andere kant heb ik het nu ook wel weer een beetje gehad, ik wil terug naar mn meisje..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, mooi dat je je vermaakt!![]()
En je bent mooi te volgen overal
En tof dat je weer deze kant op komt, het is hier zo stilletjes in de buurt
de nieuwe hans!quote:
pino is dus eigenlijk een 2ehands!quote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino is dus eigenlijk een 2ehands!
dan heb je 20jaar onder een steen geleefdquote:
die is pas over 13 dagen volgens mij. volgende week lowlands...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is aankomende ekstra weekend een geheel reguliere uitzending met ekdom en veenstra dan?
toch ll dus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is pas over 13 dagen volgens mij. volgende week lowlands...
Winamp heb ik, nog niet eens aan gedacht!! Ga ik proberenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
en geen mogelijkheid om lichtere streams? (64 kbps aac+, winamp vreet hem wel. Downloadbaar op winamp.com of VLC eventueel
Done!quote:
Zal idd niet zolang meer bestaan, 2 collega's balen hier ook van... Hadden de radio na kantooruren nét een ietsepiets te hard aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
buh, dance. ik luister wel kinkfmaardschok nu het nog kan
Zeer rustig, komkommertijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb ik het nu ook wel weer een beetje gehad, ik wil terug naar mn meisje..
Er gebeurt dus niks schokkend?
Oke het weer is niet goed, maar dat schokt me al niet meer.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino is dus eigenlijk een 2ehands!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef gerbenp het volgende:
Mijn eerste post was in de 3FM reeks. 08-08-08 ook geregistreerd
Ik kwam je toen al eens tegen met een Hunt jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
Best geinig... Zat zo mijn postgeschiedenis eens door te bladeren, kwam ik tot de ontdekking dat ik medeplichtig ben aan het ontstaan van het iBoodtopic
jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Whahahahaha die Ramon, Coen en Sander maakten er nog een grap over van de week toch, over Kinderen geen bezwaar?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb het nog nooit gezien maar die grap bij Coen en Sander vond ik zelfs leuk
![]()
En dan nu een overzicht van de beste grappen uit Kinderen Geen Bezwaar.
* doodse stilte *
Geen idee, ik kom er wel eens, maar meestal bij een huntquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kwam je toen al eens tegen met een Hunt ja
Of dat was nadat je hier kwam, kan ook.
Best vreemd, zeker gezien de toename van smartphones en tablets, je zou dan juist denken dat er meer gepost zou worden!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:42 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik zat wat 3FM topics van een paar jaar geleden door te lezen. Grappig om te zien dat er toen elke minuut wel wat gepost werd, en het nu gewoon soms een paar uur stil is
Dan had ze die 150 euro en die stropdas wel genomen natuurlijkquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan had ze die 150 euro en die stropdas wel genomen natuurlijk
quote:
geen idee, zag net wel op twitter dat de dj's terug zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Is Sziget al voorbij? Is er nog een beetje wat van live uitgezonden?
En qua optredens enzo?
Volgens mij hebben ze alleen donderdag- en vrijdagavond een paar uurtjes uitgezondenquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
En qua optredens enzo?
Gisteren een interview gehoord met Good Charlotte die daar optraden. Gevolgd door opnames van hun optreden bij That's Live.quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:29 schreef Pino112 het volgende:
En qua optredens enzo?
Dat begrijp ik dus ook niet.. Als ze er delen (en dan bedoel ik langere optredens) van uit zouden zenden dan zou ik het nuttiger vinden! Heb alleen gezien dat de dj's het erg naar hun zin hebben gehadquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen donderdag- en vrijdagavond een paar uurtjes uitgezonden
Ik snap echt niet waarom ze zo nodig daarnaartoe moeten met een hele ploeg. En dat in een tijd van bezuinigingen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Gevolgd door opnames van hun optreden bij That's Live.
Sziget is het jaarlijkse snoepreisje van de 3FM-DJ's lijkt wel. Afschaffen ermee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus ook niet.. Als ze er delen (en dan bedoel ik langere optredens) van uit zouden zenden dan zou ik het nuttiger vinden! Heb alleen gezien dat de dj's het erg naar hun zin hebben gehad
wmb stoppen ze met het uitzenden vanaf festivals, je brengt de sfeer toch niet over op radioquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sziget is het jaarlijkse snoepreisje van de 3FM-DJ's lijkt wel. Afschaffen ermee.
Laat dan muziek horen van Sziget, maar dat komt dan weer nauwelijks langs. En als je de rechten niet krijgt kap met de buitenlandse tripjes en steek het in de Nederlandse muziekfestivals. Interview's en sfeerverslagen horen er ook bij, maar de hoofdmoot moet wel muziek zijn en nu is het zuipen op kosten van de belastingbetaler.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
wmb stoppen ze met het uitzenden vanaf festivals, je brengt de sfeer toch niet over op radio
Dit. Pinkpop heb ik dan ook gewoon via de stream bekeken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
wmb stoppen ze met het uitzenden vanaf festivals, je brengt de sfeer toch niet over op radio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door 3rdRock op 14-08-2011 18:11:43 ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Niets mis met beidenquote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef minthy het volgende:
Helemaal eens met de 3 bovenstaande posts!!
En nu maar hopen dat er niet toevallig iemand "bierrrr en tietuuuhh" heeft gepost voordat ik mn bericht verzond, want daarmee ben ik het niet eens
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:55 schreef minthy het volgende:
En nu maar hopen dat er niet toevallig iemand "bierrrr en tietuuuhh" heeft gepost voordat ik mn bericht verzond, want daarmee ben ik het niet eens
ik gok dat de meeste heren het daarmee eens zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Niets mis met beiden. Althans wel graag echte versies
.
ik denk het, ze zijn al terugquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:38 schreef Evertjan het volgende:
missen ze nou echt de slotavond van een festival??
Waar is iets ontploft?quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef minthy het volgende:
Is hole al langs geweest vandaag? Hoorde net dat er weer iets is ontploft daar
In Emmen toch vanochtend? Of heb ik het niet goed gehoordquote:
klopt, vanochtend vroeg in de garage van een flat. 4 woningen ontruimdquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
In Emmen toch vanochtend? Of heb ik het niet goed gehoord
Rock ook geeditquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:37 schreef minthy het volgende:
Ah, zo vader zo zoon![]()
Zit op mobiel, zag het niet
ja, wij zijn echte geinponems!quote:
Ik hoorde het in het nieuws vanavond, mooie bende daar...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klopt, vanochtend vroeg in de garage van een flat. 4 woningen ontruimd
quote:
ik zag ze niet aankomenquote:
Niks aan de hand.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:51 schreef minthy het volgende:
Is hole al langs geweest vandaag? Hoorde net dat er weer iets is ontploft daar
iemand heeft geprobeerd brand te stichten het schijnt een man zonder vaste woon- of verblijfplaats te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Heb je er nog iets van meegekregen?
Ja, en van Rock ook, en toch zag ik het nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat had je van mij kunnen verwachten.
ik maak graag verwachtingen waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, en van Rock ook, en toch zag ik het niet![]()
Had niet gedacht aan het editten van berichten maar meer aan dat er snel nog iemand voor mij zou posten
Ja maar das juist het mooie; ik verwachtte ze niet! Normaal post iedereen hier wel aardig voorspelbaar (nofi aan iedereenquote:
En ik zit op Lolland, kan ook helpen..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar das juist het mooie; ik verwachtte ze niet! Normaal post iedereen hier wel aardig voorspelbaar (nofi aan iedereen)
maar ik ben ook de man van verrassingen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja maar das juist het mooie; ik verwachtte ze niet! Normaal post iedereen hier wel aardig voorspelbaar (nofi aan iedereen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik zit op Lolland, kan ook helpen..
LOL!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En ik zit op Lolland, kan ook helpen..
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik ben ook de man van verrassingen!Nou ja, dat bleek maar weer met deze bier-en-tietenactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
en ik houd niet eens van bier! wel van tieten, maar gewone, normale tieten. niet van die silliconenjopen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, dat bleek maar weer met deze bier-en-tietenactie
Ik lustte vroeger best een lekker koud pilsjequote:Op zondag 14 augustus 2011 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik houd niet eens van bier! wel van tieten, maar gewone, normale tieten. niet van die silliconenjopen!
Ik las het ja...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef JaneDoe het volgende:
morgenochtend weer wakker worden met giel
Is er ook iets leuks te vinden daar wat doet denken aan de naam van de streek?quote:
misschein zijn er wel lachkabouters!quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Is er ook iets leuks te vinden daar wat doet denken aan de naam van de streek?
sowieso vind ik een aantal vervangers het beter doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik las het ja...![]()
Michiel deed het wel weer tof
Yuckquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschein zijn er wel lachkabouters!
Ja, klopt! Al vind ik Frank alleen dan weer heel erg irritant...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sowieso vind ik een aantal vervangers beter dan de vaste dj
frank en coen vind ik samen leuker en zelf sander is in combinatie met de heer dane best te verdragen
Niet alleen die lach, ik vind hem sowieso snotvervelend... Elke keer over dat gedate, dat fanfareorkest, vind em niet leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
Frank moet die lach afleren!
en domien alleen nog in duo's, dan is ie leuker!
ik weet wie ik ga opgeven voor de fanfare....quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet alleen die lach, ik vind hem sowieso snotvervelend... Elke keer over dat gedate, dat fanfareorkest, vind em niet leuk
Dat vinden je ouders vast niet tof als je dat doet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet wie ik ga opgeven voor de fanfare....
dat weet ik wel zeker, dus ik ga jou opgeven! mwoehahahahaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vinden je ouders vast niet tof als je dat doet...
+1 ONvoorspelbaar
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, dus ik ga jou opgeven! mwoehahahaha
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.
Er staat op een van de kamers een grote blauwe vogelWeird... Zal wel een "furry" zijn dan!
Ja, ik zou ook best goed zijn in het maken van lemmingenquote:
Godverquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd, wist je dat al? Een dorp verderop stond een volledig ingericht (mooi!!) huis waar ik maar ben ingetrokken, de oorspronkelijke bewoners zijn inmiddels al een week ofzo weg.
Er staat op een van de kamers een grote blauwe vogelWeird... Zal wel een "furry" zijn dan!
Tof!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef borisz het volgende:
Zo scriptie voor 99,5% af. Morgenochtend de laatste controle en dan definitief op de mail..
Kak, ik en mijn geheugen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een muziekvereniging zit?
wahahahaha. boontjes en loontjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat ik bij een muziekvereniging zit?
Ja joh, doe er ook nog ff een paar schepjes bij!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahahaha. boontjes en loontjes![]()
kan evt mijn broertje inschakelen. die speelt bekkens bij het beste dweilorkest van nederland...
Maken die muziek dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja joh, doe er ook nog ff een paar schepjes bij!!
Ik bedoelde meer een schep bovenop mijn toch al grote gevoel van schaamtequote:
Als je meerdere mensen hebt die Boontje of Loontje heten en een instrument bespelen maken ze wel muziek.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een schep bovenop mijn toch al grote gevoel van schaamte![]()
Boontjes en loontjes maken geen muziek. Toch? Ik ben nergens meer zeker van
OMG, je zit ECHT in LOLlandquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je meerdere mensen hebt die Boontje of Loontje heten en een instrument bespelen maken ze wel muziek.
Is dat er nog op dan? Geen idee overigens, dat luister ik nietquote:
quote:
quote:
Nee, echt! Kutvogels, kutvarkens, laat ze het lekker zelf uitzoeken!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:56 schreef minthy het volgende:
Hmmppfff... Stomme Google+! Omdat Angrybirds![]()
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:40 schreef borisz het volgende:
DE EINDVERSIE VAN DE SCRIPTIE IS OP DE MAIL
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oh vroegah was ik zo bang voor dit liedje![]()
Whahahaquote:
Aangezien hij hier meeleest zal hij het vast wel eens draaienquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
Melanie CDraai haar nieuwe single eens Domien zo slecht is dat nummer niet
Die is helaas ondergeschikt aan de soul van Thicke en de coolheid van Mungo Jerry. Dus hup, stemmen op lunchbox twee!quote:
mazzelaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Wat een weertje gisteravond tijdens de ballonvaart.
Tof dat het door is gegaan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
Zeker mazzel gehad idd. En er is echt niets eng aan, heel rustgevend vond ik het juistquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mazzelaar
lijkt me doodeng, zo'n ballonvaart.
Vetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:07 schreef Allrounder het volgende:
Goedemorgen.
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zeker mazzel gehad idd. En er is echt niets eng aan, heel rustgevend vond ik het juist.
Ja, rond een uur of 5 zat alles nog behoorlijk dicht, daarna trok het snel open. Rond 7 uur was de wind ook meer gaan liggen waardoor het sowieso doorging. En over het Abe Lenstra Stadion gevarenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:09 schreef alors het volgende:
[..]
Vethet was hier gisteren idd nog heerlijk helder en zonnig
tofquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja, rond een uur of 5 zat alles nog behoorlijk dicht, daarna trok het snel open. Rond 7 uur was de wind ook meer gaan liggen waardoor het sowieso doorging. En over het Abe Lenstra Stadion gevaren.
Ik denk niet dat je dat liever wiltquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!
Het is maar 200 a 300 meter maximaal hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in een rieten mandje aan een ballon op 100en, zoniet 1000en meters hoogte. ik hang nog liever mijn balzak in een braadpan vol zoutzuur!
Van Joure tot Zandhuizen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
tofwaar ben je verder over gevaren dan?
nou....ik twijfel er nog over, maar op dit moment neig ik naar zoutzuur.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat liever wilt
niet te kunnen hebben? hoezo kan dat niet? dat snap ik ff niet....quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het is maar 200 a 300 meter maximaal hoor. En last van hoogtevrees schijn je niet te kunnen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |