Kutnummer is het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:19 schreef minthy het volgende:
Goh, die Alexis Jordan is ook niet uit de top 10 te krijgen... Dacht dat dit nr allang uit de mt50 was
Ik hoef haar iig nooit op visite, je komt er nooit meer vanaf!quote:
Auw!!quote:
Wij houden het topic in levenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Auw!!![]()
Nu ben ik al depressief omdat myat stil staat en er verder op internet ook al niet veel soeps te beleven is, ga je me nog schoppen ook
In leven? Het is trekken (hihi, ik zei trekkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij houden het topic in leven.
Sorry voor het schopje.
Awhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
In leven? Het is trekken (hihi, ik zei trekken) aan een dood paard!
En ik had je bij voorbaat al vergeven, gewoon, omdat jij
quote:
Omgeving is wonderschoonquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Vermaak je je daar nog steeds goed? En wanneer begin je aan de terugreis??
Tof, mooi dat je je vermaakt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omgeving is wonderschoon.
Kopenhagen heeft heel veel mooie gebouwen, maar de weg is ietwat vaak opengebroken en veel kerken en andere gebouwen staan in de steigers.
Woensdag willen we al weer een stukje terugreizen, donderdag weer bij u in de buurt.
Ik zag een retweet van Naatje langskomen, volgens mij van jou als ik dit bericht zo leesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:37 schreef gerbenp het volgende:
Die Tomas Delsing is goed bezig. Out Of Space, Mars, Blue Monday al in 1 uur. Tof.
Geen webstreams dan? en ja ik was hetquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zag een retweet van Naatje langskomen, volgens mij van jou als ik dit bericht zo lees![]()
Kan helaas niet luisteren, zaterdag en zondag zijn piratendagen hier in de buurt
Wifi-router bokt na een halve minuut, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om dat goed werkende te krijgen. Als ik de router weg haal, lukt het wel, maar dan weer geen wifi...quote:
en geen mogelijkheid om lichtere streams? (64 kbps aac+, winamp vreet hem wel. Downloadbaar op winamp.com of VLC eventueelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Wifi-router bokt na een halve minuut, ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om dat goed werkende te krijgen. Als ik de router weg haal, lukt het wel, maar dan weer geen wifi...
Ik ga mijn broertje nog eens lief aankijken (al vraag ik me af of ik daar nog mee wegkom, vraag al zoveel...)
tof, altijd welkomquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, das grappig! Wil je nog een volger erbij?![]()
Maar aan de andere kant heb ik het nu ook wel weer een beetje gehad, ik wil terug naar mn meisje..quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, mooi dat je je vermaakt!![]()
En je bent mooi te volgen overal
En tof dat je weer deze kant op komt, het is hier zo stilletjes in de buurt
de nieuwe hans!quote:
pino is dus eigenlijk een 2ehands!quote:
ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino is dus eigenlijk een 2ehands!
dan heb je 20jaar onder een steen geleefdquote:
die is pas over 13 dagen volgens mij. volgende week lowlands...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is aankomende ekstra weekend een geheel reguliere uitzending met ekdom en veenstra dan?
toch ll dus...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is pas over 13 dagen volgens mij. volgende week lowlands...
Winamp heb ik, nog niet eens aan gedacht!! Ga ik proberenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
en geen mogelijkheid om lichtere streams? (64 kbps aac+, winamp vreet hem wel. Downloadbaar op winamp.com of VLC eventueel
Done!quote:
Zal idd niet zolang meer bestaan, 2 collega's balen hier ook van... Hadden de radio na kantooruren nét een ietsepiets te hard aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
buh, dance. ik luister wel kinkfmaardschok nu het nog kan
Zeer rustig, komkommertijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant heb ik het nu ook wel weer een beetje gehad, ik wil terug naar mn meisje..
Er gebeurt dus niks schokkend?
Oke het weer is niet goed, maar dat schokt me al niet meer.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pino is dus eigenlijk een 2ehands!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 00:14 schreef gerbenp het volgende:
Mijn eerste post was in de 3FM reeks. 08-08-08 ook geregistreerd
Ik kwam je toen al eens tegen met een Hunt jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
Best geinig... Zat zo mijn postgeschiedenis eens door te bladeren, kwam ik tot de ontdekking dat ik medeplichtig ben aan het ontstaan van het iBoodtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |