hahah ik lachte hardopquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:28 schreef Cee het volgende:
Doe maar een Belgische naam dan. Meneer Spaghetti.
quote:
quote:
Ik heb het fragment terug beluisterd, maar ik snap echt niet wat jullie nou zo leuk vinden aan Freekquote:
ivhnwquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:45 schreef Cee het volgende:
Ein Reich in de Mama Appelsap.Briljant.
Ben ik het wel mee eenstwitter:Domien twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:48:34En Danza Kuduro klonk nooit meer hetzelfde. #einreich #3FM #mamaappelsap reageer retweet
was toch al een kutplaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:51 schreef minthy het volgende:
Ben ik het wel mee eenstwitter:Domien twitterde op zaterdag 13-08-2011 om 13:48:34En Danza Kuduro klonk nooit meer hetzelfde. #einreich #3FM #mamaappelsap reageer retweet
Ik vind hem wel lekker, alleen dat geschreeuw had van mij niet gehoevenquote:
Ik vind m nu juist pas leukquote:
ja, dat Ein Reich maakt em iets beter....maar tis nog steeds niet best.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoop morgenavond ook! Ballonvaren.
Leuk! Stel je maar erop in dat het niet doorgaat als het regent of kan gaan regenen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoop morgenavond ook! Ballonvaren.
Dat is wel vervelend idd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk! Stel je maar erop in dat het niet doorgaat als het regent of kan gaan regenen.
Wij moesten drie keer op komen draven, twee keer ging het niet door wegens een lijntje regen , ballon was al vol en alles, konden we weer aftaaien
Uiteindelijk was het wel echt de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |