quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En nu staan we gelijk mr MSTX met het aantal geopende topics
was ook, met wish samen het beste feestje dit jaar! tot nu toequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:53 schreef benniesnugger het volgende:
Tering, nu baal ik helemaal dat ik niet geweest ben.
Ik ben bang dat Decibel het dit jaar niet gaat overtreffen ivm lang niet zo'n dikke line-up naar mijn mening.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
was ook, met wish samen het beste feestje dit jaar! tot nu toe
zijn band optredens schijnen veel vetter te zijn dan zijn optredens als dj, al is hij als dj nog steeds goed te pruimenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:55 schreef T-Force het volgende:
Nee even serieus, Trentemoller had i.p.v. een DJ-set een Indie-rock-set (Al zijn heldenplaten met een band gespeeld en alle nummers rocking instead of lekkere techno, beetje jammer vond ik, de tent vond dit niet en ging compleet uit zijn plaat)
als je er echt van houdt hoef je zo'n vraag niet te stellen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:32 schreef stoeltafel het volgende:
Hou van hardstyle alleen waar zal ik voor 19.30 staan op decibel?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoor echt van iedereen dat ze naar G4H willen... begin ik dan echt oud te worden?
Zojuist weer een nacht-regen-fiets sessie gehad met de volgende pareltjes achter elkaar: Bass Modulators - The Cube, Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence, DBSTF - Keep It Coming, The Hose - The Pressure. Waarom is hardstyle veranderd, het was toch perfect zo?Ik heb 200 euro over voor een 2005-8 feest! wie gaat het regelen?
Daarna kwam nog even Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust, die is dan wel weer mooi. Als je goed luistert hoor je er echt een verhaal innee ik ben nuchter en niet psychotisch
En van Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still word je toch meteen vrolijk?
QFTquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik vind G4H ook niet bijzonder, net als dat ik ook al wel klaar ben met Rand-D
Op Decibel is pas hun eerste optreden dus ik laat me verrassen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
als je er echt van houdt hoef je zo'n vraag niet te stellen.
Maar om hem toch te beantwoorden: Brennan Heart, headhunterz, coone en dergelijke.
En ik vind G4H ook niet bijzonder, net als dat ik ook al wel klaar ben met Rand-D
Even een kleine aanpassing maar voor de rest helemaal er mee eens. HS 2005-2008 (en ook nog wel wat van 2009)quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik hoor echt van iedereen dat ze naar G4H willen... begin ik dan echt oud te worden?
Zojuist weer een nacht-regen-fiets sessie gehad met de volgende pareltjes achter elkaar: Bass Modulators - The Cube, Headhunterz ft. Abject - End Of My Existence, DBSTF - Keep It Coming, The Hose - The Pressure. Waarom is hardstyle veranderd, het was toch perfect zo?Ik heb 200 euro over voor een 2005-8 feest! wie gaat het regelen?
Daarna kwam nog even Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust, die is dan wel weer mooi. Als je goed luistert hoor je er echt een verhaal innee ik ben nuchter en niet psychotisch
En van Geck-O & Phrantic - Can't Stand Still word je toch meteen vrolijk?
Inderdaad.. Ben wel benieuwd naar hun eerste live optreden. Verwacht dat de tracklist wel een beetje standaard zal worden (de G4H platen, Under attack, Haunter of the Dark, etc.).. Maaarrr... Ik laat me graag verrassenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:19 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Op Decibel is pas hun eerste optreden dus ik laat me verrassen.
Ik sluit ook sowieso af bij deepackquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:07 schreef StM het volgende:
[..]
Even een kleine aanpassing maar voor de rest helemaal er mee eens. HS 2005-2008 2004-2007
Helemaal mee eens en ik zal er wss ook te vinden zijnquote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik sluit ook sowieso af bij deepackhun oude werk is puur goud
![]()
Klopt, maar dat is van de laatste paar feesten, op Dominator na, toch al vaak het geval? Kutanthems, leuke feesten!quote:
Meeting bij Deepack!quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik sluit ook sowieso af bij deepackhun oude werk is puur goud
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mixen zelf was best lastig, aangezien we de master out audio voor de koptelefoon hadden opgeblazen op de DJM800![]()
Die maat van me krijgt dat wel vaker voor elkaar...maarja hij zet het volume van de koptelefoon dan ook op z'n hardst (zonder gehoor bescherming)
Ik blij dat ik die wel heb...
[ Bericht 4% gewijzigd door RiKe op 14-08-2011 18:33:13 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
helleeeuquote:
Nee, de Ilias en de Odysee zijn episch, hardstyle gewoon muziek.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 02:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Waarom[/b] is hardstyle veranderd, het was toch perfect zo?![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Yep, haha. Defqon zelfde verhaal "Oh, shit! Alphaverb is al begonnen. Fokkers zoeken en op Alphaverb beuken!" <3quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:03 schreef StM het volgende:
Enigste zekerheidjes zijn voor mij Geck-O en AVIO. En volgens mij komt naar met name AVIO de meeste fokkers.
Hoe kun je bang zijn voor hardstyle feestjes? Ik heb wel een tijdje gehad dat ik hardstyle gewoon (nog) niet zo vet vond. Nu moet ik er bij nadenken dat ik niet stampend door de supermarkt ga als er een hardstyle setje/nummer/whatever op mijn iPod langs komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:27 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik weet nog wel dat ik eerst bang was voor hardstyle feestjes toen ik er nog niet heenging, nu voel ik me nergens zo veilig als daar
Tsja omgeving waar ik woon heb je de bekende 'rumors' over wat er allemaal gaande isquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:33 schreef jm1985 het volgende:
[..]
Hoe kun je bang zijn voor hardstyle feestjes? Ik heb wel een tijdje gehad dat ik hardstyle gewoon (nog) niet zo vet vond. Nu moet ik er bij nadenken dat ik niet stampend door de supermarkt ga als er een hardstyle setje/nummer/whatever op mijn iPod langs komt.
Ja, het is jammer dat zoveel mensen echt oogkleppen hebben of een grote plaat voor hun kop. Moet zeggen dat ik zelf ook ooit mijn vooroordelen had hoor over hardstylefeesten en met name het publiek, maar als je er zelf een keer bij bent geweest dan weet je ook dat de mensen waar je (met die vooroordelen) met een boog omheen zou lopen omdat ze er agressief uitzien of iets dergelijks juist aardige gasten zijn met wie je de mooiste gesprekken kan hebben, met of zonder de nodige supplementenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tsja omgeving waar ik woon heb je de bekende 'rumors' over wat er allemaal gaande is
Wat is er mis met die remix dan? Werkt toch echt goed als sfeermakertje op een feest en dat wil Zany hiermee ook bereiken. Af en toe maakt Zany de meest cheesy kut tracks ooit, maar we moeten niet vergeten dat hij nog altijd een dj is die de meerderheid van het publiek mee moet krijgen op een feest. Hij produceert nog steeds genoeg goeie shit op Fusionquote:Op zondag 14 augustus 2011 14:09 schreef GeneraalOnbenul het volgende:
Was gister op n feest met hardstyle basement. Draaide ze op n punt dat achterlijke Bruno Mars remixjeToen ging k huilen.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.quote:
ohhh, neh ik dacht dat het meer een grap was, maar je naar een festival/hardstylefeestje was gegaan!quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.
En dan word er muziek gedraaid en daar kun je dan op dansen.
En een bar, daar kun je heel veel biertjes drinken!
Sowieso waar!! En complimenten voor je set van zaterdag!! Was echt top!quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:05 schreef Mind.Illusion het volgende:
Wat was The Qontinent vet
Optredens gingen zwaar goed & los en The Magic Show area... geen woorden voor. Wat een sfeer... nog beter als een Xqlusive Holland of iets dergelijks... ongekend
Filmpies enzo volgen later wel
hehequote:
Bah bah, ik baal dat ik het nummer nog steeds niet live heb gehoord....... en zeker niet op deze manier. Hoe vet....quote:Heerlijk sfeertje en nog even een speciale vermelding hoe de 2 heren de hele tent nepten door de climax van Sexual Thrill even uit te stellen terwijl iedereen nèt los wilde gaan ... en dan ook nog even de sample 'Ha!' om ons daarna de release te geven
zeker niet slecht dacht ik zoquote:Wie hebben het vaakst gepost in de reeks Hardstyle
001 5791 ReMcOrE
Wie hebben in de meeste verschillende delen van deze reeks gepost? (min het laatste topic)
004 215 ReMcOrE
Wie openenden de meeste topics van deze reeks?
03 17 ReMcOrE
wat bedoel je precies Boy?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ondanks dat Remcore heel veel verzamelposts hebben, toch de meeste heeft.....![]()
wel nice!quote:
Dit verhaal, plus een paar aanvullingen van mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Thera vs Geck-O ook een heerlijk momentje op het eind van de set dat er vanuit het niets nog even High Voltage - Bombs away op werd gegooid. Ik maak niet vaak mee dat een DJ al applaus krijgt tijdens het nummer maar toen kregen Thera en Geck-O hem. Hulde, ook hulde voor het publiek bij de magic show area. Ging heerlijk los daar.
Ten aanzien van het weer (het was meer InQontinentie dan de Qontinent) en de zooi op de camping e.d. zou er heel veel reden tot klagen zijn, maar het feest zelf zorgt ervoor dat ik toch niet klaag."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dit verhaal, plus een paar aanvullingen van mij.
De pre-party was echt een toppertje. De sfeer van 'het gaat een vet weekend worden' overtrefte het mindere geluid. Heerlijk losgegaan die avond, met als bonus een Koepert die die kale van Bioweapon die redelijk wappie was meen ik op de nek nam. Hij was btw alleen dus ze zijn nog steeds niet bij elkaar.Gruwelijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Thera vs Geck-O ook een heerlijk momentje op het eind van de set dat er vanuit het niets nog even High Voltage - Bombs away op werd gegooid. Ik maak niet vaak mee dat een DJ al applaus krijgt tijdens het nummer maar toen kregen Thera en Geck-O hem. Hulde, ook hulde voor het publiek bij de magic show area. Ging heerlijk los daar.
Ten aanzien van het weer (het was meer InQontinentie dan de Qontinent) en de zooi op de camping e.d. zou er heel veel reden tot klagen zijn, maar het feest zelf zorgt ervoor dat ik toch niet klaag.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Die track van Neophyte en The viper met coming home vind ik wel lekker![]()
Idd een heel mooi filmpjequote:
Wat is de minimumleeftijd daar, 12?quote:
Het was alles behalve dat...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan lijkt de verjaardag van me oma leuker. Die pre party ziet er echt ruk uit
Wat een fucking toffe oma moet jij dan hebben...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dan lijkt de verjaardag van me oma leuker. Die pre party ziet er echt ruk uit
Hahah eikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:56 schreef em-dee-em-aa het volgende:
The Qontinent klinkt leuk, optie voor volgend jaar
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Luister ff. Er is ons verteld dat er hier vanavond wat disco fans zijn. disco disco disco fansquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n groot gebouw met lichtjes erin en dansvloeren.
En dan word er muziek gedraaid en daar kun je dan op dansen.
En een bar, daar kun je heel veel biertjes drinken!
Die zwevende rook door stilstaande lasers ziet er echt vet uitquote:
Jaquote:
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Deeltjesversneller op 15-08-2011 21:21:05 ]
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?Deze nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?CooneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!
Is dat niet de Ground Zero edit? die is volgens mij als free release weggegeven, maar die ging wel wat anders dacht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bah bah, ik baal dat ik het nummer nog steeds niet live heb gehoord....... en zeker niet op deze manier. Hoe vet....
Die nieuwe 'monstah/monster/whatever' klinkt best ok als t hard staat trouwens..quote:
Was te verwachten daar in Belgiequote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die nieuwe 'monstah/monster/whatever' klinkt best ok als t hard staat trouwens..
En nog even over the qontinent...
Hee....Hoooo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:57 schreef Sethje het volgende:
Qontinent was baas....moest gister helaas alweer werken, evenals vandaag en morgen en donderdag lowlands.... fuck my life
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil ook nog even aan Sethje vragen of het te doen was met dat hotel voor The Qontinent. Wat voor vervoer hadden jullie, taxi of elke dag een bob?
Fixedquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd een heel mooi filmpje. Die rookwolken met die lasers erin
Ennuh... is deze ijzersterke remix al langsgekomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit: Even compenseren dan maar
[ Bericht 6% gewijzigd door Baronpilsener op 16-08-2011 11:36:44 ]Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
zaterdag ook gewoon Decibel, neem ik aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:57 schreef Sethje het volgende:
Qontinent was baas....moest gister helaas alweer werken, evenals vandaag en morgen en donderdag lowlands.... fuck my life
+quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef NLS04 het volgende:
Beste Act: Thera vs Geck-O
Teleurstellende act : AVIO ( Roots of Evil & Train2nowhere wegdraaien)
Beste Chillbroek: Koepert![]()
Meest-gehoord-woord: Gast
Beste sokopvouwtechniek: Rippert![]()
Goed karma : NLS![]()
Beste platenrader : T-Killert![]()
Meest verrassende act: Zero Sanity & Kevin Kaos
Meest ondergewaardeerde act - The R3bels
Niks mis mee, zolang ze niet die rainbow break erin gooien....quote:
Hield van dat lied, nu ik het zo weer zie;quote:
Toen ben ik van verdriet ook even naar de dubstep gelopen ja...quote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het was zeker miquel die hem draaide hè, zeg ja!
Zit zo n lekker drive in in K-Traxx - Straight on 2007 , vind je ook niet T-Force?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
KloptDraaide zelf daarna K-Traxx - Straight on 2007
Zou zelf ook niet snel dat soort tracks erop gooien. Al blijft ie het natuurlijk wel waanzinnig goed te doen, op welk feest/festival dan ook
Aight, dan laat ik je bij m'n favo's staanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
KloptDraaide zelf daarna K-Traxx - Straight on 2007
Zou zelf ook niet snel dat soort tracks erop gooien. Al blijft ie het natuurlijk wel waanzinnig goed te doen, op welk feest/festival dan ook
Bekend trucjequote:
Niet super kut, maar heb het gevoel dat het de laatste tijd allemaal zo voorspelbaar klinkt... over de melodie is ook niet echt nagedacht lijkt het "hier een paar keer op drukken, daar een paar keer op drukken, repeat". Doe mij maar het origineel.quote:
totofviking is een held dat ie zin heeft om dat allemaal te filmenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef 16meter het volgende:
Thera en Geck-o @ Qontinent, met een cameo van Mind.Illusion
Rerun!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Mind.Illusion het volgende:
http://www.mindillusion.nl/?p=1734
Tracklisten... filmpies etc. etc.
Niet alleen M.Iquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:35 schreef 16meter het volgende:
Thera en Geck-o @ Qontinent, met een cameo van Mind.Illusion
Aight, die gangsta's blenden helemaal in met hun zwarte outfits, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Check de gansta's in black (+hood) @ 7:08
Puik planquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:37 schreef haakon het volgende:
Mensen.. Goed idee om met Decibel tijdens Geck-o te meeten?
Joh, dat is dan maar zo. Geck-o zie ik die avond wel. Ik wil TBY weer eens in actie zien, ik vermaak me altijd wel op zijn sets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Puik planMaar ik zag wel al wat El_Dani dan bij TBY is.
We waren echte harde papi's.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Aight, die gangsta's blenden helemaal in met hun zwarte outfits, maar dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest.
Goeie vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
We waren echte harde papi's.
Ga morgen op vakantie dus alvast iedereen veel plezier op decibel.
NOOOOBODY SAAAAAID IT WA... shit verkeerde nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is er aan de hand met alle muziek de laatste tijd? Heeft iedereen oorkanker gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne vakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
Ga morgen op vakantie dus alvast iedereen veel plezier op decibel.Waar naartoe?
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Dat roep ik ook al een tijdje maar niemand schijnt te willen luisteren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is er aan de hand met alle muziek de laatste tijd? Heeft iedereen oorkanker gekregen?
Kwestie van goeie timing he! Ik had de track al op de juiste snelheid gepitched, dus dan is zo'n koptelefoon alleen maar onhandigquote:@ Thera: op 6:16 draai je een paar keer een beetje aan de jog wheel maar je hebt geen koptelefoon op, hoe weet je dan of het goed is?
Maar. Maar.. Maar.. Maar...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
Minder leuk: ik ga t toch niet redden bij de afterparty![]()
Daarna nog Chris One?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef ElDani het volgende:
[..]
Joh, dat is dan maar zo. Geck-o zie ik die avond wel. Ik wil TBY weer eens in actie zien, ik vermaak me altijd wel op zijn sets.
* ReMcOrE is een fanquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Luister ff. Er is ons verteld dat er hier vanavond wat disco fans zijn. disco disco disco fans![]()
goed gecompenseerd kerelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:26 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
![]()
Edit: Even compenseren dan maar
quote:
x2!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang ze niet die rainbow break erin gooien....
veel plezier waar je ook naartoe gaatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
was jij niet die sheriff die de hele tijd zijn kaartje probeerde te verkopen hier?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:38 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb je je kaartje nóg? Heb interesse, pm me maar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Ja, kaartje van me vriendin is verkocht en nu willen ineens meer vrienden mee naar decibel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:54 schreef de_huig het volgende:
[..]
was jij niet die sheriff die de hele tijd zijn kaartje probeerde te verkopen hier?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja, kaartje van me vriendin is verkocht en nu willen ineens meer vrienden mee naar decibel.
Have fun papiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
We waren echte harde papi's.
We kunnen niet wachten.... zit al helemaal klaar!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:23 schreef stoeltafel het volgende:
Vandaag is trouwens de release van de anthem van decibel
Is dat sarcasme?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
We kunnen niet wachten.... zit al helemaal klaar!
Ook mooi om te zien op twitter. Als een track de hemel ingeprezen wordt dan retweet de artiest het ook zo veel mogelijk. (kijk maar naar Zatox - Unborn) Maar ik heb Zany nog maar 1 positieve reactie zien retweeten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:00 schreef 16meter het volgende:
party time in the city of light
chillin' in the sun, dancin' into the night
U MAKE THIS SHIT GO DOWN, YOU ARE DE-CI-BEL
gre0toejuenssss!!~11
quote:@mstx jij snapt het mattiej. maakt nie uit wat ze draaiuh tog??, gewoon sonnetjuh, biertjuh, leuke matties en gwn losgaan. is tog lekkah somers nummertje??! kut haters, blyf dan thuis. Breann haert is de beste!!!1 greotjens. het gaat om de zweer en de mense, al die stamp musiek klinkt tog wel hetzelfde. 0p de main stage gaat t tog wel hard loss en dan sie je die haturs nie meer. Brenan 4 LEVEN
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die reacties op youtube naar onze MSTX
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ook mooi om te zien op twitter. Als een track de hemel ingeprezen wordt dan retweet de artiest het ook zo veel mogelijk. (kijk maar naar Zatox - Unborn) Maar ik heb Zany nog maar 1 positieve reactie zien retweeten.
[..]
Ik lig serieus dubbelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En ik lees nog ff een feitquote:@ATMOSSFEARR jatog brada!1 hatuh is verlatuh. als je dese nummer nie m00i vind ben je geejn ekte hardstyle l0verr! wie geen kipenvel van dese krygt is kk zemmel en kan betah thuisb lijven. DIT is waar hardstyl om draaitt. BRENNAn HAERT IS 4 altyd numeber one!! ask dees hoor op Decibel KIPPERVEL OOVERAAL!!! 100% hardstyle lovah tot me dood. KANKER HARD TERING ik ben EKTE hardstyler en heb tribal tattoo op me skouder rij in Golf 2 gti. SCANTRAXX rulezzzz
Kut Q-dance, laat ons zo in hokjes denken......quote:@blodydevil1 RAW is iets wat Qdance verzonnen heeft.. tis gewoon hardstyle.. Qdance heeft t RAW genoemd... noem ik het nog geen echt genre omdat iemand het een naam geeft.. doe je research
Blijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan heeft 16meter meerdere accounts
[..]
Klopt want er zijn ook geen richtlijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef StM het volgende:
uhu
Maar goed, op de komende Euphoria staat B-FrontZo strikt is het allemaal niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan heeft 16meter meerdere accounts
quote:
Veels te warm manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef benniesnugger het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Hilvarenbeek/4058622
weersvoorspellingen blijven goed. Heb er zin in!
Och, beter dan regen. En zo word ik mss toch nog een keer bruin deze zomerquote:
quote:
quote:
Nah, ik ga sowieso naar Gunz4Hire live. Van wat ik op The Qontinent ervan gehoord heb van mensen moet het heel goed gaan worden. Daarna OF AVIO of A2. Weet het allemaal nog niet 100%quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Daarna nog Chris One?
Partyraiser moet van 14.30 tot 16.00 draaien, komen me teveel paupers op af, dus ga ik wel ff naar de Loudness
Intents was ook mooi weer naar het schijnt. Rebirth ook heel aardig. Maar de grotere festivals allemaal kut.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja doe mij ook maar een zonnetjeEerste festival dit jaar met overwegend zon? (Emporium was 's middags ook wel oke)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16m:
[ afbeelding ]
I love you!
http://www.hark.com/clips/mfrkjzpqnk-saddam-and-satan
Om zo snel mogelijk weg te kunnen rennen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
meet bij Brennan Heart rechts achteraan?
quote:MAX ENFORCER AND SCANTRAXX START NEW HARDSTYLE LABEL GOLD RECORDS
The hardstyle virus is spreading around the world and infecting crowds by storm. The worldwide respected record label TiLLT Gold has caused shockwaves due to releases as "Gold", "Epic" and "Be As One". In collaboration with the leading Scantraxx platform, the label has relaunched itself with the foundation of Gold Records.
Gold Records is founded to bring you euphoric hardstyle and has shaken off the TiLLT name. Gold Records' label manager Max Enforcer explains why he founded the new label. "We want the world to know that Gold Records is founded for the big euphoric hardstyle. A lot of people got confused of the name TiLLT Gold, as our former parent label is known for the rougher raw hardstyle and a lot of people thought that TiLLT Gold was similar to that. With the foundation of Gold Records in collaboration with Scantraxx, this will no longer be an issue."
The name of the label refers to Max Enforcer's hit record "Gold", which has been hailed as one of the best euphoric hardstyle tracks in recent history. Max Enforcer: "When I think of gold, I think of huge things. A gold medal leads to a higher state of mind: gold equals luxury, the good life, the sun, beaches and happiness. That is exact what we want to bring with the new label Gold Records. Massive melodies, uplifting sounds and raving atmospheres."
Gold Records will be launched with the release of the official Decibel 2011 anthem "Sound Intense City", which was produced by Zany & Max Enforcer feat. MC DV8, and will also be the homebase of the immense talented DJ/ producer Waverider. "We've got a few tracks waiting to be released. The label will mainly focus on Max Enforcer and Waverider releases, but we also have some great collaborations with other leading producers coming up. One thing is for sure: there's a Gold-en streak coming your way very soon!"
For the latest info visit: www.gold-records.nl , follow Gold Records on Twitter: www.twitter.com/Goldrecordsnl , YouTube: www.youtube.com/Goldrecordsnl and Facebook: www.facebook.com/Goldrecordsnl
Kan ik wel mee leven.quote:
Dat gaat inderdaad geniaal hard!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En zo hoort het eigenlijk het hele feestje door te gaan
Dat 2-1 stukje is ook magistraal![]()
ja vet he, viel mij ook op. Die kleine details die alleen een producer ff uit weet te beeldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat inderdaad geniaal hard!
Geniaal ook hoe Geck-o even die snare slaat, 1 beat voor de echte drop.
altijd fijnquote:
vetquote:
alleen voor de ekte ekte ekte fansquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou áltijd te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ik moest echt ff terugluisteren voordat ik hem hoordequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ge-ni-aal moment was dat op The Qontinent! Sfeer tot de max!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het was niet het intro, maar midden in de set.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou áltijd te doen
Excuses.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ge-ni-aal moment was dat op The Qontinent! Sfeer tot de max!
[..]
Het was niet het intro, maar midden in de set.
Als je iemand JUIST afwisselend wil horen draaien moet je bij hun zijn! En natuurlijk komen tracks wel eens dubbel (promo's, favoriete tracks etc), maar afwisseling is juist het hele idee van Thera(cords).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Excuses.
Toch blijft het principe hetzelfdeVooral bij hardstyle vind ik 'herhaling' een belangrijk aspect van een setje. Er zijn gewoon heel veel mensen die 'meereizen' met de DJ's en daardoor vaak dezelfde setjes horen. In principe snap ik de DJ's wel dat ze vaak in herhaling vallen maar helemaal mij de dance-scène is de toewijding zo groot dat je hiermee soms een grote 'kern' van je fans teleursteld. Als ik binnen 3 weken 2x naar dezelfde DJ ga, wil ik niet 2x hetzelfde horen hoor..
Dat is gewoon een plaat, niet een intro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou áltijd te doen
Heeft underscores als ondertitel gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
En waarom heeft DV een streep onder zijn username?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch veel mainstage en Euphoria eigenlijk..
Hij wordt 22 augustus vrijgegeven dus dan mag iedereen m draaien en hebben wij m dus gedraaid vanaf Ground Zero (11 juni) tot en met aankomend weekend. Valt wel mee toch? Sowieso staan we op lang niet alle feesten en hoor je m niemand anders draaien en zijn dr ook weer mensen die m juist verwachten te horenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gewoon een plaat, niet een intro.
1. Baas dat je dat kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Kwestie van goeie timing he! Ik had de track al op de juiste snelheid gepitched, dus dan is zo'n koptelefoon alleen maar onhandig![]()
Heb een tijd terug samen met Geck-o n keer een uur ZONDER koptelefoon moeten draaien omdat de aansluiting op de mixer stuk was gegaan en dat bleek wonderbaarlijk best goed te gaan nog!
Heb verder wel nog leuk en minder leuk nieuws
Leuk: Morgen komt Pavo naar mn studio!
UPPERscoresquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef 16meter het volgende:
Heeft underscores als ondertitel gedaan.Zat er net ook al naar te kijken.
quote:
Zo klinkt die naam nog belachelijkerquote:
Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Leuk: Morgen komt Pavo naar mn studio!
broodjes verzorgen kan toch ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef DjThera het volgende:
Jazeker, t was niet koffie halen ofzo xD
Haha dat snap ik, maar ik meende dat Pavo nooit zijn eigen plaatjes heeft geproduceerd...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef DjThera het volgende:
Jazeker, t was niet koffie halen ofzo xD
Ziet er vrij bazig uit.quote:
Met-je-lichaam-door-blijven-bewegen-terwijl-je-het-zelf-niet-door-hebtfactor?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ziet er vrij bazig uit.
En nog ff een bazig plaatje.
Wat een drive.
Hebben we nou al een definitie van drive? Meetrilfactor ofzo?
Van wie komt dit? (niet de foto, maar de indeling)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Hoolii het volgende:
Deze is beter
http://i56.tinypic.com/2nlwtva.jpg
Zin in
zal em wel in de naam zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
laat maar, die gast boven mij was sneller![]()
In de Loudness bedoel je dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Denk wel dat die 'tent' echt een smerig zweethok gaat worden met t voorspelde weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van wie komt dit? (niet de foto, maar de indeling)
Lijkt me sterk dat Euphoria in zo'n hokkie op het water gestopt wordt. Al maakt het mij niet uit.
back2school stage is zo te zien ook minder groots opgezet dan voorgaande jaren.
edit: Is op basis van een officiele plattegrond dus..
Volgens de terreinindeling van B2S is het maar 1500 m², maar 1800 klinkt natuurlijk een stuk meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik was toch 1 seconde eerder!En het is 1800m²
[..]
zal em wel in de naam zitten
Heb ik altijd met de 2 clapjes voor de climax van discorecordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven.
[..]
Dat gaat inderdaad geniaal hard!
Scherpquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb ik altijd met de 2 clapjes voor de climax van discorecord
Het is niet alleen frontliner die dat soort dingetjes heeft, je moet eigenlijk een paar keer met je volle concentratie naar een aantal tracks luisteren... Soms verbaast het me echt hoeveel detail er in een track verwerkt zit als het gaat om ritmevariaties en soundjes tussendoorquote:
Grappig, toevallig luister ik de laatste tijd echt naar de achtergrondgeluidjes in tracks!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is niet alleen frontliner die dat soort dingetjes heeft, je moet eigenlijk een paar keer met je volle concentratie naar een aantal tracks luisteren... Soms verbaast het me echt hoeveel detail er in een track verwerkt zit als het gaat om ritmevariaties en soundjes tussendoor
Niet minder goed? Brennan is du bestuh!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef 16meter het volgende:
Bij sommige producers valt er altijd wel wat te ontdekken qua lagen/details. (NC etc..)
Anderen houden het juist weer simpel en oppervlakkig (Brennan, Coone etc.), maar zijn zeker niet minder goed!
Inderdaat 16metur, jUh m0et niet sow dom lulluh kankerhomow!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet minder goed? Brennan is du bestuh!
hmhm, vooral wanneer je met koptelefoon luistert en dan bij voorkeur niets aant doen ben (trein ofzo), dan vallen mij die dingen ook zo heel erg op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is niet alleen frontliner die dat soort dingetjes heeft, je moet eigenlijk een paar keer met je volle concentratie naar een aantal tracks luisteren... Soms verbaast het me echt hoeveel detail er in een track verwerkt zit als het gaat om ritmevariaties en soundjes tussendoor
Die zijn ook zo heerlijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Je bedoelt zegmaar die kickrolls/stutters?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hmhm, vooral wanneer je met koptelefoon luistert en dan bij voorkeur niets aant doen ben (trein ofzo), dan vallen mij die dingen ook zo heel erg op.
Zo luisterde ik een keer naar Haunter of the Dark op die manier en hoorde laag op laag, herhalingkjes e.d. en probeerde me voor te stellen hoe dat eruit heeft moeten zijn tijdens het produceren (met al die balkjes) ... echt een compositie.
Tenzij je bij mij erbij wil kruipen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
En nog even over de Decibel after: je moet dus wel je eigen slaapzak/matje mee die avond neem ik aan?
Fiets!!! Bij voorkeur 's nachtsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
hmhm, vooral wanneer je met koptelefoon luistert en dan bij voorkeur niets aant doen ben (trein ofzo),
Vendettaquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
wat ik even met jullie wil delen vandaag;
1. niet heel ingewikkeld, maar oh zo fijn als die bass ineens omlaag gaat vanaf 01.30
2. vanmiddag Sin City gekeken en dan hoor je ineens 'my muscles make me a thousand promises of pain to come'![]()
ik dacht; dat ken ik! en het bleek uit een wat ouder plaatje te komen...
3. voor de zoveelste keer AVIO Podcast 1 geluisterd en toen kwam deze voorbij; blijft toch echt wel buitenbuitenbuitencategorie voor mij![]()
Ze hadden het al lang moeten afgelasten met dit weer.. Zat er aan te komen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Pukkelpop één grote ravage(Weliswaar geen hardstyle, maar zeker het vermelden waard)
Hopelijk niet weer een paal midden voor de DJ booth, dat was geen gezicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Loudness op Decibel is dus weer zo'n ongezellige doorsteektent. Ik vond dat vorig jaar echt heel jammer en eigenlijk een verpesting van de sfeer die er hing.
Blijft een fijne track. Hopelijk komt Adaro met meer van zulks, bevalt me stukken beter dan Gunz4Hire en Ran-D de laatste tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Zo luisterde ik een keer naar Haunter of the Dark
En bij Titans Nightmare.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik moet me trouwens rectificeren. De Loudness schijnt nu op de plek te staan waar vorig jaar de B2S (early hardcore) area was. De Up! is nu de doorlooptent.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer een paal midden voor de DJ booth, dat was geen gezicht.
zo hé, gelukkig is die storm nu en (hopelijk) overmorgen niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:03 schreef Levitas het volgende:
Damn.. Pukkelpop één grote ravage(Weliswaar geen hardstyle, maar zeker het vermelden waard)
haha idd: tjk tjk - padatatatatatataquote:
Klinkt tof!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Fabian Bohn
Still at work with @wildstyleznl !! Almost finished our new track 100% sure we will play this tune at #Decibel11 !
kan niet wachten!
Ik weet niet of het weerbericht al deze storm had voorspeld. Als ik zo de tweets lees van Pukkelpop-gangers van vanmiddag, scheen de zon flink en was het warm.. Denk dus niet echt dat de organisatie dit vantevoren had kunnen weten.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:31 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ze hadden het al lang moeten afgelasten met dit weer.. Zat er aan te komen.
Ik ga er vanuit dat de meet dan idd is en anders loop ik tijdens Avio wel ff naar linksvoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef haakon het volgende:
Nog steeds een meet tijdens Gekc-o / Chris One !?
Geck-O! Ik ben aanwezig iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 02:31 schreef haakon het volgende:
Nog steeds een meet tijdens Gekc-o / Chris One !?
Dit had ik mee willen makenquote:Helaas maakte The Beholder een abrupt einde aan zijn set (ran-d), dit werd door het publiek beantwoord door massaal weg te lopen wat wel redelijk hilarisch was.
OMFG.. Ik ben verliefd. Wildstylezquote:
Typische G4H plaat, maar ik vind m weer heel vet! Hoewel dat stukje met die vocals wel weg had gemogen, net voor het pitchen van de plaat (is dat zo "gemixt" of geproduceerd?)quote:
Leuk, maar niet echt heel speciaal. Misschien moet ik hem eens op een goed geluidssysteem horenquote:
quote:Josh & Wesz
Off to bed. Still getting a lot of reactions about that 'wilderness' track. Old project file is lost so we have to re-write it again. Guess that will be our studio work for next week ghehe... Any suggestions? Just tell us :-)
Oi, wat een geweld!quote:
Mooi, want ik wil scheiden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
OMFG.. Ik ben verliefd. Wildstylez![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk da's beterquote:
Scheiden? Noooooo! Nja, het is niet wat ik/we van Wildstylez gewend zijn, maar ik kreeg toch echt kippenvel, en dat betekend dat er een goede drive in zit, toch?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Mooi, want ik wil scheiden.
die break
Er zit juist geen goede drive in want het is alleen maar semidramatisch gehuil zonder opbouwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:53 schreef Levitas het volgende:
[..]
Scheiden? Noooooo! Nja, het is niet wat ik/we van Wildstylez gewend zijn, maar ik kreeg toch echt kippenvel, en dat betekend dat er een goede drive in zit, toch?
Tijd voor nieuwe speakers jonguh!quote:
Krk6 vriend...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe speakers jonguh!
wat een baggerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:32 schreef Levitas het volgende:
Preview van de collab met Max Enforcer voor Frontliner's album.
Oke, bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:18 schreef KeesWammels het volgende:
Pff, had laatste een 1:15 uur lange hardstyle mix van Youtube gehaald, kan hem alleen niet meer vinden... Wat een heldenmix.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Deceit het volgende:
zo ik had me toch laatst een vette hardstyle set gehoord van 3 uur en 32 minuten maar kan m nie meer vinden
Ik hou van Wildstylez! Heerlijke vrolijke melodieën zoals bij KYHU en In & Out.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:55 schreef haakon het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet veel aan, die Wildstylez..
KRK! Heb ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:11 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Krk6 vriend...
Edit: Heb het ook wel alleen over de introkicks, alstie transponeert lijkt hij veel meer power te hebben
Hmmm.. klinkt bekend in de oren, ik was daar ook... alleen ik weet niet meer hoe het heetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef JortK het volgende:
Zo ik had vorig jaar een feest van 14 uur in Weeze op een oud militair terrein, ik weet alleen niet meer hoe het heet!
Nee man, was dit jaar! Defqon!! Was op nieuwe terrein, allemaal gras enzo. Weet precies welke je bedoeldquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:05 schreef JortK het volgende:
Zo ik had vorig jaar een feest van 14 uur in Weeze op een oud militair terrein, ik weet alleen niet meer hoe het heet!
+iquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Deceit het volgende:
en wie gaan d'r allemaal nog naar Euphora 17 september in de 013??
Je weet dat er een edit knop is? :pquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Deceit het volgende:
en wie gaan d'r allemaal nog naar Euphora 17 september in de 013??
Nee Klaajmeks jonguh! Daar is allemaal gras! Mooie heuvels en bulten en veel water!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nee man, was dit jaar! Defqon!! Was op nieuwe terrein, allemaal gras enzo. Weet precies welke je bedoeld
Bazenliedjuhhhquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef haakon het volgende:
Leuken liedje btw:
Tijdje terug alweer!
Doet me denken aan dat ene liedje van 4 minuut 57 seconden dat ik van Youtube had gehaald, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wat een heldenplaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:48 schreef haakon het volgende:
Leuken liedje btw:
Tijdje terug alweer!
Keeswammels komt denk ik nie meer nuquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene liedje van 4 minuut 57 seconden dat ik van Youtube had gehaald, maar ik weet niet meer hoe die heet. Wat een heldenplaat.
Zou zonde zijn, z'n eerste post hier brengt meteen jolijtquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Keeswammels komt denk ik nie meer nu
Nog harder zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 17:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
gvd, komt mijn ma heel boos mijn kamer in omdat allebei de buren hebben geklaagd voor geluidsoverlast
Staat op!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Levitas het volgende:
De Decibel pre-party is begonnen
http://www.b2s.nl/radio/
klinkt goed tot nu toequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:11 schreef Levitas het volgende:
De Decibel pre-party is begonnen
http://www.b2s.nl/radio/
Das niet verkeerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
IK WIST HET!
[ afbeelding ]
wie van hier komen er eigenlijk allemaal?
ECHT SERIEUS WAT EEN KOEKERD.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
IK WIST HET!
[ afbeelding ]
wie van hier komen er eigenlijk allemaal, en hoe? ik zou het wel waarderen als ik nog met iemand mee kan liften![]()
(2 personen)
En je had nog wel zoveel inspiratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Heb 't ook maar aangezet aangezien m'n cubase niet meewerkt en er geen geluid meer uitkomt :x
Heb/ had ik ook... Deel van m'n track ook al aangepast. Maar sinds ik m'n comp opnieuw op heb gestart komt er donders weinig meer uit cubase qua geluid :xquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:24 schreef Levitas het volgende:
[..]
En je had nog wel zoveel inspiratie
Ah Windows..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb/ had ik ook... Deel van m'n track ook al aangepast. Maar sinds ik m'n comp opnieuw op heb gestart komt er donders weinig meer uit cubase qua geluid :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |