Excuses.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ge-ni-aal moment was dat op The Qontinent! Sfeer tot de max!
[..]
Het was niet het intro, maar midden in de set.
Als je iemand JUIST afwisselend wil horen draaien moet je bij hun zijn! En natuurlijk komen tracks wel eens dubbel (promo's, favoriete tracks etc), maar afwisseling is juist het hele idee van Thera(cords).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Excuses.
Toch blijft het principe hetzelfdeVooral bij hardstyle vind ik 'herhaling' een belangrijk aspect van een setje. Er zijn gewoon heel veel mensen die 'meereizen' met de DJ's en daardoor vaak dezelfde setjes horen. In principe snap ik de DJ's wel dat ze vaak in herhaling vallen maar helemaal mij de dance-scène is de toewijding zo groot dat je hiermee soms een grote 'kern' van je fans teleursteld. Als ik binnen 3 weken 2x naar dezelfde DJ ga, wil ik niet 2x hetzelfde horen hoor..
Dat is gewoon een plaat, niet een intro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou áltijd te doen
Heeft underscores als ondertitel gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
En waarom heeft DV een streep onder zijn username?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch veel mainstage en Euphoria eigenlijk..
Hij wordt 22 augustus vrijgegeven dus dan mag iedereen m draaien en hebben wij m dus gedraaid vanaf Ground Zero (11 juni) tot en met aankomend weekend. Valt wel mee toch? Sowieso staan we op lang niet alle feesten en hoor je m niemand anders draaien en zijn dr ook weer mensen die m juist verwachten te horenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gewoon een plaat, niet een intro.
1. Baas dat je dat kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Kwestie van goeie timing he! Ik had de track al op de juiste snelheid gepitched, dus dan is zo'n koptelefoon alleen maar onhandig![]()
Heb een tijd terug samen met Geck-o n keer een uur ZONDER koptelefoon moeten draaien omdat de aansluiting op de mixer stuk was gegaan en dat bleek wonderbaarlijk best goed te gaan nog!
Heb verder wel nog leuk en minder leuk nieuws
Minder leuk: ik ga t toch niet redden bij de afterparty![]()
Leuk: Morgen komt Pavo naar mn studio!
UPPERscoresquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef 16meter het volgende:
Heeft underscores als ondertitel gedaan.Zat er net ook al naar te kijken.
quote:
Zo klinkt die naam nog belachelijkerquote:
Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Leuk: Morgen komt Pavo naar mn studio!
broodjes verzorgen kan toch ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef DjThera het volgende:
Jazeker, t was niet koffie halen ofzo xD
Haha dat snap ik, maar ik meende dat Pavo nooit zijn eigen plaatjes heeft geproduceerd...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef DjThera het volgende:
Jazeker, t was niet koffie halen ofzo xD
Ziet er vrij bazig uit.quote:
Met-je-lichaam-door-blijven-bewegen-terwijl-je-het-zelf-niet-door-hebtfactor?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ziet er vrij bazig uit.
En nog ff een bazig plaatje.
Wat een drive.
Hebben we nou al een definitie van drive? Meetrilfactor ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |