Blijkbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan heeft 16meter meerdere accounts
[..]
Klopt want er zijn ook geen richtlijnen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef StM het volgende:
uhu
Maar goed, op de komende Euphoria staat B-FrontZo strikt is het allemaal niet.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dan heeft 16meter meerdere accounts
quote:
Veels te warm manquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:40 schreef benniesnugger het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Hilvarenbeek/4058622
weersvoorspellingen blijven goed. Heb er zin in!
Och, beter dan regen. En zo word ik mss toch nog een keer bruin deze zomerquote:
quote:
quote:
Nah, ik ga sowieso naar Gunz4Hire live. Van wat ik op The Qontinent ervan gehoord heb van mensen moet het heel goed gaan worden. Daarna OF AVIO of A2. Weet het allemaal nog niet 100%quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Daarna nog Chris One?
Partyraiser moet van 14.30 tot 16.00 draaien, komen me teveel paupers op af, dus ga ik wel ff naar de Loudness
Intents was ook mooi weer naar het schijnt. Rebirth ook heel aardig. Maar de grotere festivals allemaal kut.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja doe mij ook maar een zonnetjeEerste festival dit jaar met overwegend zon? (Emporium was 's middags ook wel oke)
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16m:
[ afbeelding ]
I love you!
http://www.hark.com/clips/mfrkjzpqnk-saddam-and-satan
Om zo snel mogelijk weg te kunnen rennen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
meet bij Brennan Heart rechts achteraan?
quote:MAX ENFORCER AND SCANTRAXX START NEW HARDSTYLE LABEL GOLD RECORDS
The hardstyle virus is spreading around the world and infecting crowds by storm. The worldwide respected record label TiLLT Gold has caused shockwaves due to releases as "Gold", "Epic" and "Be As One". In collaboration with the leading Scantraxx platform, the label has relaunched itself with the foundation of Gold Records.
Gold Records is founded to bring you euphoric hardstyle and has shaken off the TiLLT name. Gold Records' label manager Max Enforcer explains why he founded the new label. "We want the world to know that Gold Records is founded for the big euphoric hardstyle. A lot of people got confused of the name TiLLT Gold, as our former parent label is known for the rougher raw hardstyle and a lot of people thought that TiLLT Gold was similar to that. With the foundation of Gold Records in collaboration with Scantraxx, this will no longer be an issue."
The name of the label refers to Max Enforcer's hit record "Gold", which has been hailed as one of the best euphoric hardstyle tracks in recent history. Max Enforcer: "When I think of gold, I think of huge things. A gold medal leads to a higher state of mind: gold equals luxury, the good life, the sun, beaches and happiness. That is exact what we want to bring with the new label Gold Records. Massive melodies, uplifting sounds and raving atmospheres."
Gold Records will be launched with the release of the official Decibel 2011 anthem "Sound Intense City", which was produced by Zany & Max Enforcer feat. MC DV8, and will also be the homebase of the immense talented DJ/ producer Waverider. "We've got a few tracks waiting to be released. The label will mainly focus on Max Enforcer and Waverider releases, but we also have some great collaborations with other leading producers coming up. One thing is for sure: there's a Gold-en streak coming your way very soon!"
For the latest info visit: www.gold-records.nl , follow Gold Records on Twitter: www.twitter.com/Goldrecordsnl , YouTube: www.youtube.com/Goldrecordsnl and Facebook: www.facebook.com/Goldrecordsnl
Kan ik wel mee leven.quote:
Dat gaat inderdaad geniaal hard!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En zo hoort het eigenlijk het hele feestje door te gaan
Dat 2-1 stukje is ook magistraal![]()
ja vet he, viel mij ook op. Die kleine details die alleen een producer ff uit weet te beeldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat inderdaad geniaal hard!
Geniaal ook hoe Geck-o even die snare slaat, 1 beat voor de echte drop.
altijd fijnquote:
vetquote:
alleen voor de ekte ekte ekte fansquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou įltijd te doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ik moest echt ff terugluisteren voordat ik hem hoordequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ge-ni-aal moment was dat op The Qontinent! Sfeer tot de max!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het was niet het intro, maar midden in de set.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou įltijd te doen
Excuses.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:45 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ge-ni-aal moment was dat op The Qontinent! Sfeer tot de max!
[..]
Het was niet het intro, maar midden in de set.
Als je iemand JUIST afwisselend wil horen draaien moet je bij hun zijn! En natuurlijk komen tracks wel eens dubbel (promo's, favoriete tracks etc), maar afwisseling is juist het hele idee van Thera(cords).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:48 schreef -tape- het volgende:
[..]
Excuses.
Toch blijft het principe hetzelfdeVooral bij hardstyle vind ik 'herhaling' een belangrijk aspect van een setje. Er zijn gewoon heel veel mensen die 'meereizen' met de DJ's en daardoor vaak dezelfde setjes horen. In principe snap ik de DJ's wel dat ze vaak in herhaling vallen maar helemaal mij de dance-scčne is de toewijding zo groot dat je hiermee soms een grote 'kern' van je fans teleursteld. Als ik binnen 3 weken 2x naar dezelfde DJ ga, wil ik niet 2x hetzelfde horen hoor..
Dat is gewoon een plaat, niet een intro.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:42 schreef -tape- het volgende:
[..]
Zelfde intro als bij Free Festival. Ik snap dat het tof is, maar om het nou įltijd te doen
Heeft underscores als ondertitel gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
En waarom heeft DV een streep onder zijn username?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch veel mainstage en Euphoria eigenlijk..
Hij wordt 22 augustus vrijgegeven dus dan mag iedereen m draaien en hebben wij m dus gedraaid vanaf Ground Zero (11 juni) tot en met aankomend weekend. Valt wel mee toch? Sowieso staan we op lang niet alle feesten en hoor je m niemand anders draaien en zijn dr ook weer mensen die m juist verwachten te horenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat is gewoon een plaat, niet een intro.
1. Baas dat je dat kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Kwestie van goeie timing he! Ik had de track al op de juiste snelheid gepitched, dus dan is zo'n koptelefoon alleen maar onhandig![]()
Heb een tijd terug samen met Geck-o n keer een uur ZONDER koptelefoon moeten draaien omdat de aansluiting op de mixer stuk was gegaan en dat bleek wonderbaarlijk best goed te gaan nog!
Heb verder wel nog leuk en minder leuk nieuws
Minder leuk: ik ga t toch niet redden bij de afterparty![]()
Leuk: Morgen komt Pavo naar mn studio!
UPPERscoresquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:53 schreef 16meter het volgende:
Heeft underscores als ondertitel gedaan.Zat er net ook al naar te kijken.
quote:
Zo klinkt die naam nog belachelijkerquote:
Nicequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef DjThera het volgende:
[..]
Leuk: Morgen komt Pavo naar mn studio!
broodjes verzorgen kan toch ook?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef DjThera het volgende:
Jazeker, t was niet koffie halen ofzo xD
Haha dat snap ik, maar ik meende dat Pavo nooit zijn eigen plaatjes heeft geproduceerd...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef DjThera het volgende:
Jazeker, t was niet koffie halen ofzo xD
Ziet er vrij bazig uit.quote:
Met-je-lichaam-door-blijven-bewegen-terwijl-je-het-zelf-niet-door-hebtfactor?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ziet er vrij bazig uit.
En nog ff een bazig plaatje.
Wat een drive.
Hebben we nou al een definitie van drive? Meetrilfactor ofzo?
Van wie komt dit? (niet de foto, maar de indeling)quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:14 schreef Hoolii het volgende:
Deze is beter
http://i56.tinypic.com/2nlwtva.jpg
Zin in
zal em wel in de naam zittenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
laat maar, die gast boven mij was sneller![]()
In de Loudness bedoel je dus?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:44 schreef 16meter het volgende:
Denk wel dat die 'tent' echt een smerig zweethok gaat worden met t voorspelde weerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van wie komt dit? (niet de foto, maar de indeling)
Lijkt me sterk dat Euphoria in zo'n hokkie op het water gestopt wordt. Al maakt het mij niet uit.
back2school stage is zo te zien ook minder groots opgezet dan voorgaande jaren.
edit: Is op basis van een officiele plattegrond dus..
Volgens de terreinindeling van B2S is het maar 1500 m², maar 1800 klinkt natuurlijk een stuk meerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik was toch 1 seconde eerder!En het is 1800m²
[..]
zal em wel in de naam zitten
Heb ik altijd met de 2 clapjes voor de climax van discorecordquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Kan ik wel mee leven.
[..]
Dat gaat inderdaad geniaal hard!
Scherpquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb ik altijd met de 2 clapjes voor de climax van discorecord
Het is niet alleen frontliner die dat soort dingetjes heeft, je moet eigenlijk een paar keer met je volle concentratie naar een aantal tracks luisteren... Soms verbaast het me echt hoeveel detail er in een track verwerkt zit als het gaat om ritmevariaties en soundjes tussendoorquote:
Grappig, toevallig luister ik de laatste tijd echt naar de achtergrondgeluidjes in tracks!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is niet alleen frontliner die dat soort dingetjes heeft, je moet eigenlijk een paar keer met je volle concentratie naar een aantal tracks luisteren... Soms verbaast het me echt hoeveel detail er in een track verwerkt zit als het gaat om ritmevariaties en soundjes tussendoor
Niet minder goed? Brennan is du bestuh!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef 16meter het volgende:
Bij sommige producers valt er altijd wel wat te ontdekken qua lagen/details. (NC etc..)
Anderen houden het juist weer simpel en oppervlakkig (Brennan, Coone etc.), maar zijn zeker niet minder goed!
Inderdaat 16metur, jUh m0et niet sow dom lulluh kankerhomow!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:12 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet minder goed? Brennan is du bestuh!
hmhm, vooral wanneer je met koptelefoon luistert en dan bij voorkeur niets aant doen ben (trein ofzo), dan vallen mij die dingen ook zo heel erg op.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:06 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Het is niet alleen frontliner die dat soort dingetjes heeft, je moet eigenlijk een paar keer met je volle concentratie naar een aantal tracks luisteren... Soms verbaast het me echt hoeveel detail er in een track verwerkt zit als het gaat om ritmevariaties en soundjes tussendoor
Die zijn ook zo heerlijk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Heb ik altijd met de 2 clapjes voor de climax van discorecord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |