quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
hihi, ik was een schaap en ben nu een duif
Wie?quote:
quote:
Ben hem nu aan het binnenhalen, Lisbeth en Mikael zien er wel uit zoals ik ze voor me had. De film zelf weet ik niet veel over, behalve dat ie heul goed ontvangen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Bellantr0x. Heb je al wel iets gehoord van die film van Mannen die Vrouwen haten? Ik heb echt het gevoel dat het zo'n deceptie wordt, als ik 'm ga kijken.
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het binnenhalen, Lisbeth en Mikael zien er wel uit zoals ik ze voor me had. De film zelf weet ik niet veel over, behalve dat ie heul goed ontvangen is.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijkt.
Ja, je ziet het niet explicietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_________!
Is het heel graphic? Zoals in het boek?
Hoax!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
WTF!
David Hasselhoff wil meedoen met het songfestival en dan uitkomen voor Nederland![]()
![]()
Ik hoop het ja. Zag het net bij SBS6 Shownieuwsquote:
Mooi dat ik dat niet kan zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Zag het net bij SBS6 Shownieuws
Ik vond hem zeer aardig voor een boekverfilming. Het sfeertje klopt en de acteurs (vooral Lisbeth) spelen goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijkt.
Hmm, okay.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer aardig voor een boekverfilming. Het sfeertje klopt en de acteurs (vooral Lisbeth) spelen goed.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
Net Graham Norton show gekeken, wat een geweldige aflevering
Ja zij is hilarisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vrouw die sprout speeltIk ging echt helemaal stuk om haar
Ik dacht dat het zo'n keurige vrouw wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zij is hilarisch.God wat hou ik van Engelsen.
Ik zou bijna met je mee willen doen ware het niet dat ik over een kleine 10 minuten weer moet draaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
Dadelijk The Fountain toch maar kijken. Lang geleden dat ik die heb gezien.
Blowtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had de taart uit de verkeerde winkel gehaald?
Best weird eh? Maar je went er snel genoeg aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet een beetje wennen aan dat Zweeds, het is net alsof ze hun tong verbrand hebben.
Dat gevoel had ik de afgelopen 5 dagen zo'n beetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet een beetje wennen aan dat Zweeds, het is net alsof ze hun tong verbrand hebben.
Dat was wel een minpuntje ja. Ik had haar een enorme milf voorgsteld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
Erika ziet er niet uit zoals ik gehoopt had.
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ong niet normaal
Nu slapen
Ja, was ik ook. En toen waren er ineens twee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Neger wat, in het boek stond Anita toch voor het raam. Confuus.
Hoi Siepquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook niet veel op
was gezellig als ik het zo lees nu lekker bij komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Het kutte aan een feestje is de volgende dagOMG de vloer plakt
en al die rotzooi
Gelukkig was siepje ook vroeg wakker en heeft ze al veel opgeruimd
Laatste vaat zit nu in de vaatwasser, en de vloer is bijna droog
Zo eerst maar eens douchen, en dan heel de dag lui doen
Heks ????????quote:
Ja met gooische vrouwen straksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was gezellig als ik het zo lees nu lekker bij komen
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schiet al opopopoperdepop!
Leuk dat het leuk was C_A
goedemorgen...volgende week zaterdag is ze uitgerekend nu is er nog niks ze zit ook te wachtenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heks ????????
Hoe ist met je dochter? wanneer wordt het kindje verwacht?
ow... enne Goeiemorgen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja met gooische vrouwen straks
ga verder met seizoen 2
Coolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
ik geniet ondertussen van gave muziek, zelf mijn vloer trilt Loveland is begonnen
quote:
AH ! zie je ik dacht al, dat mot toch elk moment gebeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen...volgende week zaterdag is ze uitgerekend nu is er nog niks ze zit ook te wachten
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AH ! zie je ik dacht al, dat mot toch elk moment gebeuren![]()
Sterkte met wachten voor allebei en met de resten dan ben je eindelijk Opoe
![]()
Nah... speciaal nog effe gekeken of er al antwoord was maar dan kruip ik er nu nog even
bij want ik heb hem net een omelet van 2 eieren gebracht, dusssssssss ......![]()
doei
Liefffffquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach volgend jaar maar weer heb me gewonnen kaartjes aan vriendin van oudste gegeven ze was er zo gelukkig mee
Hoiquote:
DOeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AH ! zie je ik dacht al, dat mot toch elk moment gebeuren![]()
Sterkte met wachten voor allebei en met de resten dan ben je eindelijk Opoe
![]()
Nah... speciaal nog effe gekeken of er al antwoord was maar dan kruip ik er nu nog even
bij want ik heb hem net een omelet van 2 eieren gebracht, dusssssssss ......![]()
doei
ja Hans moet werken baalt als een driewegstekker............ oudste ach die waggelt kan niet met zo een buik en huppelkut haat zulke feesten, vriendin van oudste was er zo gelukkig mee, oudste belde van mam mag ****** ze hebben ik zeg natuurlijk, meisje is echt lief en gun ze alleen aan lieve mensenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
DOei![]()
Ik ga ook ff in de benen![]()
wie is huppelkut?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Hans moet werken baalt als een driewegstekker............ oudste ach die waggelt kan niet met zo een buik en huppelkut haat zulke feesten, vriendin van oudste was er zo gelukkig mee, oudste belde van mam mag ****** ze hebben ik zeg natuurlijk, meisje is echt lief en gun ze alleen aan lieve mensen
hier schijnt zowaar de zon!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik dit weer zo zie vraag ik mezelf af wat ik hier eigenlijk nog doe in Nederland
Ik heb de hele week zon gehadquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik dit weer zo zie vraag ik mezelf af wat ik hier eigenlijk nog doe in Nederland
Ik ookquote:
sloop de radio eruit.. Heb je nergens last van!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:06 schreef Renesite het volgende:
Jammere van Nederlands is de aids radiozender 100%nl
quote:
nou laten we dat niet doen bij een geïntegreerde autoradioquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sloop de radio eruit.. Heb je nergens last van!
ik kan m niet luisteren op mobiel.. Op welk nummer?quote:
Tuintje in mijn hartquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik kan m niet luisteren op mobiel.. Op welk nummer?
jawel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
nou laten we dat niet doen bij een geïntegreerde autoradio
lalalalallala pasta PPPRRRRRRRRRquote:
Nice!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Deze auto hadden we gehuurd
[ afbeelding ]
Tweede komme komme komme komme komme kommer gratis!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lalalalallala pasta PPPRRRRRRRRR
Best wel okequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Deze auto hadden we gehuurd
[ afbeelding ]
jetlag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
Heel mijn ritme is trouwens naar de klote
Nog nietquote:
hoiquote:
whehehe, speciaal voor jou gedaanquote:
groot gelijk, whisky is schots, whiskey is iersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Scottish whiskey. Dat doe ik dus ook niet snel meer.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... ik ga nog even slapen denk ik.. Het was te laat vanavond.. Misschien 3,5 uur geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Heeft allemaal zelfde effect.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef gomi het volgende:
[..]
groot gelijk, whisky is schots, whiskey is iers
of ene canadees en andere vs
Oh ennne Whisky >>>>>>> Whiskeyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef gomi het volgende:
[..]
groot gelijk, whisky is schots, whiskey is iers
of ene canadees en andere vs
yeah, ben niet zo een heel fervente whisky drinker, maar die smaakt wel iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh ennne Whisky >>>>>>> Whiskey
Laphroaig![]()
BAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ben deze keer met Brittish Airlines gevlogen, wat een service
En het eten is zowaar lekker
KLM
deze is wat minderquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Heb niets met Heineken maar leuke reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik drink ook niet heel veel whisky. Maar als ik whisky drink graag het rokerige spul. Dus de Laphroaig/highland park/ talisker etc's met een hoop smaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ben niet zo een heel fervente whisky drinker, maar die smaakt wel idd
quote:
ik heb schotse fam en drink eigenlijk alleen als zij er zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik drink ook niet heel veel whisky. Maar als ik whisky drink graag het rokerige spul. Dus de Laphroaig/highland park/ talisker etc's met een hoop smaak. Voor de beginners begin eens met Glenfiddich of Glenlivet 12
. Mooie en redelijk goedkope whisky om whisky te leren drinken
. Al ben ik zelf ook nog een redelijke beginner
.
[ afbeelding ]
welkom terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Thuis.\\Tijd voor de supermarkt!
En god wat moet ik nu wennen, weer, aan mijn toetsenbord
Heerlijk, even autorijden!
Welkom terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Thuis.\\Tijd voor de supermarkt!
En god wat moet ik nu wennen, weer, aan mijn toetsenbord
Heerlijk, even autorijden!
nou hier komt het met bakken uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Als het even droog werd kon ik Fabians kooi schoonmaken, alsjeblieft dankjewel
Niet te zuinig hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hier komt het met bakken uit de lucht vallen
echt veel nu even droog maar zal zo wel weer een beetje uit de lucht komen vallenquote:
Naaah, had daarvoor nog net een nieuwe macbookpro. Hij is nog steeds liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
René ook weer terug zie ik, en ja wennen om weer achter je PC te zitten, heb dat niet gemist overigens.
Ow!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, beantwoord whatsappje eens!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Heb niets met Heineken maar leuke reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, vanavond.. nog eem beetje vervenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt vanavond ZO enorm op msn
Hij reageert niet op whatsappquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
Jullie zijn echt het derde koppel wat ik hier op FOK! zie dat gewoon communiceert met elkaar via topics.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij reageert niet op whatsapp!!!
Ik kreeg geen bericht dat jij iets had gestuurdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij reageert niet op whatsapp!!!
3 knulletjes met zonnebril in hun V-halsjes, met lage schoenen, en korte broek + shirtquote:
Het is invasie ik zeg het je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 knulletjes met zonnebril in hun V-halsjes, met lage schoenen, en korte broek + shirt
ik zie een patroon!
Hoe lang zaten jullie daar, 127 uur?quote:
Dat V-halsje komt omdat mijn ray ban zo zwaar isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 knulletjes met zonnebril in hun V-halsjes, met lage schoenen, en korte broek + shirt
ik zie een patroon!
Ja ik moet nu een hand missen, dat was na de fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe lang zaten jullie daar, 127 uur?
Er staan 2 Ree's in de wei, vraagt de ene ree aan de andere ree: Waarom heb jij een zonnebril op? Ree: Omdat ik een Ree-benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat V-halsje komt omdat mijn ray ban zo zwaar is
Niet haten op reebenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er staan 2 Ree's in de wei, vraagt de ene ree aan de andere ree: Waarom heb jij een zonnebril op? Ree: Omdat ik een Ree-ben
Ah, zie!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. maar ik heb m'n bril nooit op!
ik heb geen reeben zonnebril.. een eckte bril!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, zie!
Ik wel! In de auto altijd
! WAS JE NIET OPGEVALLEN!
Ga schilderen jij!
...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb geen reeben zonnebril.. een eckte bril!
Hahaha, geweldige actie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens de Golden Gate brug op gefietst
Ze vroegen waar we vandaan kwamen, Nederland dus hoefde geen helm en uitleg, meteen gaan
Iedereen afstappen bij die bergjes en heuveltjes en wij fietsen met een sigaret in onze mond omhoog![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ze vroegen waar we vandaan kwamen, Nederland dus hoefde geen helm en uitleg, meteen gaan
Iedereen afstappen bij die bergjes en heuveltjes en wij fietsen met een sigaret in onze mond omhoog![]()
Alóquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
awesomequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:31 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:37 schreef Patje1987 het volgende:
Lisa volgende week een maar Marlboro 100's opsteken denk ofniet?
$3,70 per pakjequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Die heb je zeker heel goedkoop kunnen scoren?
Ja ik kom welquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Patjon, weist du al was du machts volgende week?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
$3,70 per pakje
[..]
Ja ik kom wel
Gezelloogghhhquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
$3,70 per pakje
[..]
Ja ik kom wel
In USA zelf wel duurder hoor, was ong 6 tot 7 dollar, maar op LAX even slof voor $37 gehaaldquote:
Oja meneer ik ga meteen kijken hihiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gezelloogghhh
Doe je ook nog ff *ik ben aanwezig* knopje gebruiken?
uhuh, je hoofd is onzichtbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
Ik faalde:
[ afbeelding ]
Toen ben ik gestopt met creatief doen.
Ohh wacht ik heb ook nog zoeen semi creatieve fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
Ik faalde:
[ afbeelding ]
Toen ben ik gestopt met creatief doen.
Jullie heten toch geen Rosenberg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn moeder zit los te gaan op Ich bin wie du van haar naamgenoot._!
Maar zij heet wel Marianne.quote:
Wuut?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:15 schreef Rauzer het volgende:
Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper.
Probeerde te updaten naar nieuwe software, wilde niet helemaal dusquote:
quote:Ondanks haar blijkbaar vroegrijpe capriolen, lijkt het erop dat het kind niet echt wist waar ze mee bezig was. Ze schepte zelfs op over haar eerste seksuele ervaring en zei tegen haar moeder: "Ik heb de kaartjes gekregen door een jongen op zijn blanke sabel te kussen."
wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje (9) verkoopt lichaam voor speelgoed
[..]
Dichteres in spequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom zaten dat soort meisjes niet vroeger op mijn basisschool?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon ballon.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zaten dat soort meisjes niet vroeger op mijn basisschool?
Nee, dat is naar alle waarschijnlijkheid weer een prachtig stukje poëzie van ubermongool Djeez.quote:
Djeezquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat is naar alle waarschijnlijkheid weer een prachtig stukje poëzie van ubermongool Djeez.
Ja, de nieuwe Yoko Ono.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DjeezMaar toch hoop ik er stiekem op. Alleen dichteressen bedenken zulke dingen, onder het mom van kunst.
hmm niet eerder van die 3e rangs schrijvers?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DjeezMaar toch hoop ik er stiekem op. Alleen dichteressen bedenken zulke dingen, onder het mom van kunst.
Over 20 jaar zorgt dit Taiwanese dichteresje voor de break up van de grootste band van dat moment.quote:
Ik vind het zo grappig ik kom al die dingen nooit tegen zoals breezersletten, kelderboxgangbangs en ik ben godverdomme opgegroeid in de Bijlmer.quote:
Ik las het ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
9 jaar. Ze moet nog groeien als schrijver.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm niet eerder van die 3e rangs schrijvers?
blanke sabel kussen come on
ik spaarde altijd van die panini-plaatjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
Aan het einde van elk seizoen had ik bergen van die kaartjes![]()
Heeft mijn moeder een rib uit haar lijf gekost.
Die goede oude tijd.
Djeez moet nog groeien als schrijver.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
9 jaar. Ze moet nog groeien als schrijver.
Nog afgezaagder?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Djeez moet nog groeien als schrijver.
wees blij dat je die dingen niet tegenkomtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig ik kom al die dingen nooit tegen zoals breezersletten, kelderboxgangbangs en ik ben godverdomme opgegroeid in de Bijlmer.
hmm zit wat in. op dr 9e heeft ze iig al niveau waarmee ze bladen voor hitsige pubers kan vullenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
9 jaar. Ze moet nog groeien als schrijver.
Nou zo'n breezerslet was ik op mijn 13de graag tegengekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef gomi het volgende:
[..]
wees blij dat je die dingen niet tegenkomt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zaten dat soort meisjes niet vroeger op mijn basisschool?
Heb je wel een backupquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Probeerde te updaten naar nieuwe software, wilde niet helemaal dus. Was al bang dat ik 'm weken kwijt zou zijn, maar een harde reset werkte gelukkig uiteindelijk. Wel alles kwijt nu
.
Dan had je nu allerlei pus en wratten op je piemel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zo'n breezerslet was ik op mijn 13de graag tegengekomen.
Ik probeer die balk altijd iets lager te leggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zullen we een facebook fanpage op gaan richten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zit wat in. op dr 9e heeft ze iig al niveau waarmee ze bladen voor hitsige pubers kan vullen
Dat nemen we voor lief.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je nu allerlei pus en wratten op je piemel.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer die balk altijd iets lager te leggen.ROFLFLFLFLFLASC!!!!! !!1!!1!!!!!! EINZ!!! !11!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!
![]()
:!!!:!:!:!!!!!!! elf!
15 jaar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Weet iemand hier na hoeveel jaar een moordzaak verjaard in Nederland?
eh eh, denk dat we dan soort van erelidmaatschap bij martijn krijgen ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zullen we een facebook fanpage op gaan richten?
moord (18 jaar) en doodslag (15 jaar)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
30 dacht ik?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
je wilt weten hoe lang je die moord nog verborgen moet houden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
18 toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Lijk in de kast enzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef gomi het volgende:
[..]
je wilt weten hoe lang je die moord nog verborgen moet houden?
Daar ben ik toch al lid van, een kleine stap omhoog dus voor mij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:46 schreef gomi het volgende:
[..]
eh eh, denk dat we dan soort van erelidmaatschap bij martijn krijgen ook
Een heel kerkhof.quote:
BIJNA ZEKOR VAN WEL JA!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
VH! HALLO!!
PATJON KOMT OOK ZATERDAG, JIJ OOK?!
quote:Moord en gekwalificeerde doodslag verjaren nu nog na 20 jaar. Voor doodslag staat nu een termijn van 15 jaar. Dat laatste zal 20 jaar worden.
lol, klein en omhoog in 1 zin over martijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar ben ik toch al lid van, een kleine stap omhoog dus voor mij.
Patrique zat er vroeger hier ook in.quote:
Wanneer weet jij dat zekor dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BIJNA ZEKOR VAN WEL JA!
EN HALLO PATRIEK!!
Ah, dan snap ik het een en ander.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Patrique zat er vroeger hier ook in.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dank u! Ik snap eigenlijk niet waarom ze die zaken sowieso laten verjaren, een misdrijf is toch een misdrijf? Nou ja.quote:
Ik stak even mijn hoofd naar buiten toen ik 12 was en daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij zit nog steeds in die kast!
Daar heb ik gisteren een pornofilm van gezien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
Men neme 1 kroket en een bord met frietjes. Bijt het topje van de kroket af en lepel de vulling weg met de frietjes. Epic win.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |