uhuh, je hoofd is onzichtbaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
Ik faalde:
[ afbeelding ]
Toen ben ik gestopt met creatief doen.
Ohh wacht ik heb ook nog zoeen semi creatieve fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:55 schreef Renesite het volgende:
Ik faalde:
[ afbeelding ]
Toen ben ik gestopt met creatief doen.
Jullie heten toch geen Rosenberg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn moeder zit los te gaan op Ich bin wie du van haar naamgenoot._!
Maar zij heet wel Marianne.quote:
Wuut?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:15 schreef Rauzer het volgende:
Zelftest telefoon mislukt. Neem contact op met de wederverkoper.
Probeerde te updaten naar nieuwe software, wilde niet helemaal dusquote:
quote:Ondanks haar blijkbaar vroegrijpe capriolen, lijkt het erop dat het kind niet echt wist waar ze mee bezig was. Ze schepte zelfs op over haar eerste seksuele ervaring en zei tegen haar moeder: "Ik heb de kaartjes gekregen door een jongen op zijn blanke sabel te kussen."
wtfquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje (9) verkoopt lichaam voor speelgoed
[..]
Dichteres in spequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom zaten dat soort meisjes niet vroeger op mijn basisschool?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hallon ballon.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zaten dat soort meisjes niet vroeger op mijn basisschool?
Nee, dat is naar alle waarschijnlijkheid weer een prachtig stukje poëzie van ubermongool Djeez.quote:
Djeezquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, dat is naar alle waarschijnlijkheid weer een prachtig stukje poëzie van ubermongool Djeez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |