quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
hihi, ik was een schaap en ben nu een duif
Wie?quote:
quote:
Ben hem nu aan het binnenhalen, Lisbeth en Mikael zien er wel uit zoals ik ze voor me had. De film zelf weet ik niet veel over, behalve dat ie heul goed ontvangen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Bellantr0x. Heb je al wel iets gehoord van die film van Mannen die Vrouwen haten? Ik heb echt het gevoel dat het zo'n deceptie wordt, als ik 'm ga kijken.
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het binnenhalen, Lisbeth en Mikael zien er wel uit zoals ik ze voor me had. De film zelf weet ik niet veel over, behalve dat ie heul goed ontvangen is.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijkt.
Ja, je ziet het niet explicietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_________!
Is het heel graphic? Zoals in het boek?
Hoax!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
WTF!
David Hasselhoff wil meedoen met het songfestival en dan uitkomen voor Nederland![]()
![]()
Ik hoop het ja. Zag het net bij SBS6 Shownieuwsquote:
Mooi dat ik dat niet kan zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Zag het net bij SBS6 Shownieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |