Dat was wel een minpuntje ja. Ik had haar een enorme milf voorgsteld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
Erika ziet er niet uit zoals ik gehoopt had.
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ong niet normaal
Nu slapen
Ja, was ik ook. En toen waren er ineens twee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Neger wat, in het boek stond Anita toch voor het raam. Confuus.
Hoi Siepquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook niet veel op
was gezellig als ik het zo lees nu lekker bij komenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
Het kutte aan een feestje is de volgende dagOMG de vloer plakt
en al die rotzooi
Gelukkig was siepje ook vroeg wakker en heeft ze al veel opgeruimd
Laatste vaat zit nu in de vaatwasser, en de vloer is bijna droog
Zo eerst maar eens douchen, en dan heel de dag lui doen
Heks ????????quote:
Ja met gooische vrouwen straksquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was gezellig als ik het zo lees nu lekker bij komen
jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Schiet al opopopoperdepop!
Leuk dat het leuk was C_A
goedemorgen...volgende week zaterdag is ze uitgerekend nu is er nog niks ze zit ook te wachtenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heks ????????
Hoe ist met je dochter? wanneer wordt het kindje verwacht?
ow... enne Goeiemorgen
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja met gooische vrouwen straks
ga verder met seizoen 2
Coolquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
ik geniet ondertussen van gave muziek, zelf mijn vloer trilt Loveland is begonnen
quote:
AH ! zie je ik dacht al, dat mot toch elk moment gebeurenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen...volgende week zaterdag is ze uitgerekend nu is er nog niks ze zit ook te wachten
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AH ! zie je ik dacht al, dat mot toch elk moment gebeuren![]()
Sterkte met wachten voor allebei en met de resten dan ben je eindelijk Opoe
![]()
Nah... speciaal nog effe gekeken of er al antwoord was maar dan kruip ik er nu nog even
bij want ik heb hem net een omelet van 2 eieren gebracht, dusssssssss ......![]()
doei
Liefffffquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach volgend jaar maar weer heb me gewonnen kaartjes aan vriendin van oudste gegeven ze was er zo gelukkig mee
Hoiquote:
DOeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
AH ! zie je ik dacht al, dat mot toch elk moment gebeuren![]()
Sterkte met wachten voor allebei en met de resten dan ben je eindelijk Opoe
![]()
Nah... speciaal nog effe gekeken of er al antwoord was maar dan kruip ik er nu nog even
bij want ik heb hem net een omelet van 2 eieren gebracht, dusssssssss ......![]()
doei
ja Hans moet werken baalt als een driewegstekker............ oudste ach die waggelt kan niet met zo een buik en huppelkut haat zulke feesten, vriendin van oudste was er zo gelukkig mee, oudste belde van mam mag ****** ze hebben ik zeg natuurlijk, meisje is echt lief en gun ze alleen aan lieve mensenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
DOei![]()
Ik ga ook ff in de benen![]()
wie is huppelkut?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja Hans moet werken baalt als een driewegstekker............ oudste ach die waggelt kan niet met zo een buik en huppelkut haat zulke feesten, vriendin van oudste was er zo gelukkig mee, oudste belde van mam mag ****** ze hebben ik zeg natuurlijk, meisje is echt lief en gun ze alleen aan lieve mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |