quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
hihi, ik was een schaap en ben nu een duif
Wie?quote:
quote:
Ben hem nu aan het binnenhalen, Lisbeth en Mikael zien er wel uit zoals ik ze voor me had. De film zelf weet ik niet veel over, behalve dat ie heul goed ontvangen is.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Bellantr0x. Heb je al wel iets gehoord van die film van Mannen die Vrouwen haten? Ik heb echt het gevoel dat het zo'n deceptie wordt, als ik 'm ga kijken.
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijktquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het binnenhalen, Lisbeth en Mikael zien er wel uit zoals ik ze voor me had. De film zelf weet ik niet veel over, behalve dat ie heul goed ontvangen is.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijkt.
Ja, je ziet het niet explicietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]_________!
Is het heel graphic? Zoals in het boek?
Hoax!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
WTF!
David Hasselhoff wil meedoen met het songfestival en dan uitkomen voor Nederland![]()
![]()
Ik hoop het ja. Zag het net bij SBS6 Shownieuwsquote:
Mooi dat ik dat niet kan zien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik hoop het ja. Zag het net bij SBS6 Shownieuws
Ik vond hem zeer aardig voor een boekverfilming. Het sfeertje klopt en de acteurs (vooral Lisbeth) spelen goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijkt.
Hmm, okay.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer aardig voor een boekverfilming. Het sfeertje klopt en de acteurs (vooral Lisbeth) spelen goed.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
Net Graham Norton show gekeken, wat een geweldige aflevering
Ja zij is hilarisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vrouw die sprout speeltIk ging echt helemaal stuk om haar
Ik dacht dat het zo'n keurige vrouw wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zij is hilarisch.God wat hou ik van Engelsen.
Ik zou bijna met je mee willen doen ware het niet dat ik over een kleine 10 minuten weer moet draaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
Dadelijk The Fountain toch maar kijken. Lang geleden dat ik die heb gezien.
Blowtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had de taart uit de verkeerde winkel gehaald?
Best weird eh? Maar je went er snel genoeg aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet een beetje wennen aan dat Zweeds, het is net alsof ze hun tong verbrand hebben.
Dat gevoel had ik de afgelopen 5 dagen zo'n beetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet een beetje wennen aan dat Zweeds, het is net alsof ze hun tong verbrand hebben.
Dat was wel een minpuntje ja. Ik had haar een enorme milf voorgsteld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
Erika ziet er niet uit zoals ik gehoopt had.
Trustenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 02:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ong niet normaal
Nu slapen
Ja, was ik ook. En toen waren er ineens twee.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:35 schreef Bellatrix het volgende:
Neger wat, in het boek stond Anita toch voor het raam. Confuus.
Hoi Siepquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 07:05 schreef Kally het volgende:
Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook niet veel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |