Ik vond hem zeer aardig voor een boekverfilming. Het sfeertje klopt en de acteurs (vooral Lisbeth) spelen goed.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Ja heb de acteurs wel gezien. Toen ik er doorheen skipte kwam ik precies bij het stuk dat zij anaal vernederd werd, altijd leuk als mams meekijkt.
Hmm, okay.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vond hem zeer aardig voor een boekverfilming. Het sfeertje klopt en de acteurs (vooral Lisbeth) spelen goed.
Ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:42 schreef ValHallen het volgende:
Net Graham Norton show gekeken, wat een geweldige aflevering
Ja zij is hilarisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vrouw die sprout speeltIk ging echt helemaal stuk om haar
Ik dacht dat het zo'n keurige vrouw wasquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zij is hilarisch.God wat hou ik van Engelsen.
Ik zou bijna met je mee willen doen ware het niet dat ik over een kleine 10 minuten weer moet draaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
Dadelijk The Fountain toch maar kijken. Lang geleden dat ik die heb gezien.
Blowtjequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 23:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je had de taart uit de verkeerde winkel gehaald?
Best weird eh? Maar je went er snel genoeg aan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet een beetje wennen aan dat Zweeds, het is net alsof ze hun tong verbrand hebben.
Dat gevoel had ik de afgelopen 5 dagen zo'n beetje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet een beetje wennen aan dat Zweeds, het is net alsof ze hun tong verbrand hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |