Ja, de nieuwe Yoko Ono.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DjeezMaar toch hoop ik er stiekem op. Alleen dichteressen bedenken zulke dingen, onder het mom van kunst.
hmm niet eerder van die 3e rangs schrijvers?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DjeezMaar toch hoop ik er stiekem op. Alleen dichteressen bedenken zulke dingen, onder het mom van kunst.
Over 20 jaar zorgt dit Taiwanese dichteresje voor de break up van de grootste band van dat moment.quote:
Ik vind het zo grappig ik kom al die dingen nooit tegen zoals breezersletten, kelderboxgangbangs en ik ben godverdomme opgegroeid in de Bijlmer.quote:
Ik las het ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Bellatrix het volgende:
Meisje (9) verkoopt lichaam voor speelgoed
[..]
9 jaar. Ze moet nog groeien als schrijver.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm niet eerder van die 3e rangs schrijvers?
blanke sabel kussen come on
ik spaarde altijd van die panini-plaatjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
Aan het einde van elk seizoen had ik bergen van die kaartjes![]()
Heeft mijn moeder een rib uit haar lijf gekost.
Die goede oude tijd.
Djeez moet nog groeien als schrijver.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
9 jaar. Ze moet nog groeien als schrijver.
Nog afgezaagder?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Djeez moet nog groeien als schrijver.
wees blij dat je die dingen niet tegenkomtquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig ik kom al die dingen nooit tegen zoals breezersletten, kelderboxgangbangs en ik ben godverdomme opgegroeid in de Bijlmer.
hmm zit wat in. op dr 9e heeft ze iig al niveau waarmee ze bladen voor hitsige pubers kan vullenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
9 jaar. Ze moet nog groeien als schrijver.
Nou zo'n breezerslet was ik op mijn 13de graag tegengekomen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:42 schreef gomi het volgende:
[..]
wees blij dat je die dingen niet tegenkomt
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zaten dat soort meisjes niet vroeger op mijn basisschool?
Heb je wel een backupquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Probeerde te updaten naar nieuwe software, wilde niet helemaal dus. Was al bang dat ik 'm weken kwijt zou zijn, maar een harde reset werkte gelukkig uiteindelijk. Wel alles kwijt nu
.
Dan had je nu allerlei pus en wratten op je piemel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zo'n breezerslet was ik op mijn 13de graag tegengekomen.
Ik probeer die balk altijd iets lager te leggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zullen we een facebook fanpage op gaan richten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm zit wat in. op dr 9e heeft ze iig al niveau waarmee ze bladen voor hitsige pubers kan vullen
Dat nemen we voor lief.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan had je nu allerlei pus en wratten op je piemel.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer die balk altijd iets lager te leggen.ROFLFLFLFLFLASC!!!!! !!1!!1!!!!!! EINZ!!! !11!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!
![]()
:!!!:!:!:!!!!!!! elf!
15 jaar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Weet iemand hier na hoeveel jaar een moordzaak verjaard in Nederland?
eh eh, denk dat we dan soort van erelidmaatschap bij martijn krijgen ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zullen we een facebook fanpage op gaan richten?
moord (18 jaar) en doodslag (15 jaar)quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Weet iemand hier na hoeveel jaar een moordzaak verjaard in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |