Tweede komme komme komme komme komme kommer gratis!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
lalalalallala pasta PPPRRRRRRRRR
Best wel okequote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:18 schreef Patje1987 het volgende:
Deze auto hadden we gehuurd
[ afbeelding ]
jetlag?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:24 schreef Patje1987 het volgende:
Heel mijn ritme is trouwens naar de klote
Nog nietquote:
hoiquote:
whehehe, speciaal voor jou gedaanquote:
groot gelijk, whisky is schots, whiskey is iersquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Scottish whiskey. Dat doe ik dus ook niet snel meer.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... ik ga nog even slapen denk ik.. Het was te laat vanavond.. Misschien 3,5 uur geslapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Heeft allemaal zelfde effect.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef gomi het volgende:
[..]
groot gelijk, whisky is schots, whiskey is iers
of ene canadees en andere vs
Oh ennne Whisky >>>>>>> Whiskeyquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:40 schreef gomi het volgende:
[..]
groot gelijk, whisky is schots, whiskey is iers
of ene canadees en andere vs
yeah, ben niet zo een heel fervente whisky drinker, maar die smaakt wel iddquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh ennne Whisky >>>>>>> Whiskey
Laphroaig![]()
BAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ben deze keer met Brittish Airlines gevlogen, wat een service
En het eten is zowaar lekker
KLM
deze is wat minderquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Heb niets met Heineken maar leuke reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik drink ook niet heel veel whisky. Maar als ik whisky drink graag het rokerige spul. Dus de Laphroaig/highland park/ talisker etc's met een hoop smaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:46 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ben niet zo een heel fervente whisky drinker, maar die smaakt wel idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |