quote:
ik heb schotse fam en drink eigenlijk alleen als zij er zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik drink ook niet heel veel whisky. Maar als ik whisky drink graag het rokerige spul. Dus de Laphroaig/highland park/ talisker etc's met een hoop smaak. Voor de beginners begin eens met Glenfiddich of Glenlivet 12
. Mooie en redelijk goedkope whisky om whisky te leren drinken
. Al ben ik zelf ook nog een redelijke beginner
.
[ afbeelding ]
welkom terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Thuis.\\Tijd voor de supermarkt!
En god wat moet ik nu wennen, weer, aan mijn toetsenbord
Heerlijk, even autorijden!
Welkom terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Thuis.\\Tijd voor de supermarkt!
En god wat moet ik nu wennen, weer, aan mijn toetsenbord
Heerlijk, even autorijden!
nou hier komt het met bakken uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Als het even droog werd kon ik Fabians kooi schoonmaken, alsjeblieft dankjewel
Niet te zuinig hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hier komt het met bakken uit de lucht vallen
echt veel nu even droog maar zal zo wel weer een beetje uit de lucht komen vallenquote:
Naaah, had daarvoor nog net een nieuwe macbookpro. Hij is nog steeds liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
René ook weer terug zie ik, en ja wennen om weer achter je PC te zitten, heb dat niet gemist overigens.
Ow!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, beantwoord whatsappje eens!
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Heb niets met Heineken maar leuke reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja, vanavond.. nog eem beetje vervenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij komt vanavond ZO enorm op msn
Hij reageert niet op whatsappquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:14 schreef heloef het volgende:
Jullie zijn echt het derde koppel wat ik hier op FOK! zie dat gewoon communiceert met elkaar via topics.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij reageert niet op whatsapp!!!
Ik kreeg geen bericht dat jij iets had gestuurdquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij reageert niet op whatsapp!!!
3 knulletjes met zonnebril in hun V-halsjes, met lage schoenen, en korte broek + shirtquote:
Het is invasie ik zeg het je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 knulletjes met zonnebril in hun V-halsjes, met lage schoenen, en korte broek + shirt
ik zie een patroon!
Hoe lang zaten jullie daar, 127 uur?quote:
Dat V-halsje komt omdat mijn ray ban zo zwaar isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 knulletjes met zonnebril in hun V-halsjes, met lage schoenen, en korte broek + shirt
ik zie een patroon!
Ja ik moet nu een hand missen, dat was na de fotoquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe lang zaten jullie daar, 127 uur?
Er staan 2 Ree's in de wei, vraagt de ene ree aan de andere ree: Waarom heb jij een zonnebril op? Ree: Omdat ik een Ree-benquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat V-halsje komt omdat mijn ray ban zo zwaar is
Niet haten op reebenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er staan 2 Ree's in de wei, vraagt de ene ree aan de andere ree: Waarom heb jij een zonnebril op? Ree: Omdat ik een Ree-ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |