quote:
ik heb schotse fam en drink eigenlijk alleen als zij er zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik drink ook niet heel veel whisky. Maar als ik whisky drink graag het rokerige spul. Dus de Laphroaig/highland park/ talisker etc's met een hoop smaak. Voor de beginners begin eens met Glenfiddich of Glenlivet 12
. Mooie en redelijk goedkope whisky om whisky te leren drinken
. Al ben ik zelf ook nog een redelijke beginner
.
[ afbeelding ]
welkom terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Thuis.\\Tijd voor de supermarkt!
En god wat moet ik nu wennen, weer, aan mijn toetsenbord
Heerlijk, even autorijden!
Welkom terugquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:26 schreef Renesite het volgende:
Thuis.\\Tijd voor de supermarkt!
En god wat moet ik nu wennen, weer, aan mijn toetsenbord
Heerlijk, even autorijden!
nou hier komt het met bakken uit de lucht vallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:56 schreef Lutte het volgende:
Als het even droog werd kon ik Fabians kooi schoonmaken, alsjeblieft dankjewel
Niet te zuinig hèquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou hier komt het met bakken uit de lucht vallen
echt veel nu even droog maar zal zo wel weer een beetje uit de lucht komen vallenquote:
Naaah, had daarvoor nog net een nieuwe macbookpro. Hij is nog steeds liefquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
René ook weer terug zie ik, en ja wennen om weer achter je PC te zitten, heb dat niet gemist overigens.
Ow!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Rene, beantwoord whatsappje eens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |