quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
ik kom alleen maar in SC's met titelsquote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben me tent eigenlijk nog nooit kwijt geweest.
mij gaat dat zeker gebeurenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:35 schreef N-E-R-D het volgende:
Ben me tent eigenlijk nog nooit kwijt geweest.
gewoon je tent op een herkenbare plek neerzetten. En er zijn altijd zat herkenningspunten. Alleen al de kleuren van de partytenten zijn vaak makkelijke puntenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mij gaat dat zeker gebeurenik heb geen richtingsgevoel en verdwaal altijd overal
nastyquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:17 schreef ebeaydojraes het volgende:
mijn tent is wel eens een keer gestolen op pinkpop... door de opruimdienst van de camping wel te verstaan omdat hij deels was ingestort door de regen. zaten nog spullen in ook die ze ook weggegooid hebben ... niets meer van vernomen
quote:Dat is met deze app dus verleden tijd. 'Waar's m'n tent?' is een eenvoudige applicatie voor je iPhone, waarmee je via GPS makkelijk je tentje kunt terugvinden op het festivalterrein. Omdat we allemaal wel eens de weg kwijt zijn! Als je je tent hebt opgezet, sla je met de GPS de locatie op. Wanneer je 's avonds doodmoe (en wanhopig) op zoek bent naar je tent, open je de app. Die leidt jou via een kaart weer terug naar je stulpje. Hoe relaxt!
ook altijd mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:14 schreef Da hopman het volgende:
ooit een keer op vrijdagmiddag zo zat geweest dat ik 2 uur over de verkeerde camping heb gezwalkt op zoek naar mijn tentje..
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:17 schreef GotC het volgende:
http://www.hi.nl/Hi-Society/Hi-Society-Home/Waar-is-mijn-tent.htmDe Waar-is-mijn-tent app
[..]
Dat lijkt mij ook.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:44 schreef GotC het volgende:
Als je de app nog kan gebruiken, dan kan je volgens mij ook je tent vinden
Ik sta altijd ongeveer op dezelfde plek, dus loop altijd blind naar m'n tentquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Ik bepaal altijd semi-nuchter een richtpunt waar ik ongeveer heen moet, daarna is het nog altijd spannend door het oerwoud der scheerlijnen...
wordt er ook meteen de bijbehorende elektronica in de huid gebracht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:40 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Na Lowlands ook een tatoeage rijker.
Misschien dat ik wel ga zingen ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt er ook meteen de bijbehorende elektronica in de huid gebracht?
Vind ik leuk hehe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind vooral deze erg seksie op een vrouw
[ afbeelding ]
aan en uit zettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel ga zingen ja.
Balen!quote:
Lowlands kennende schuiven ze meestal wat door en halen ze wat kleiners. Niet te hopen dat Trentemoller naar die tijd gaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:43 schreef GotC het volgende:
Hmmm zondagavond om 19:30 in de Bravo zou hij staan..ben wel erg benieuwd wie er voor in de plaats komt
Waarom niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands kennende schuiven ze meestal wat door en halen ze wat kleiners. Niet te hopen dat Trentemoller naar die tijd gaat
omdat hij op 19.30 met allemaal toffe dingen tegelijk gaat vallen danquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waarom niet?Ach, 15.30 of 19.30 zou mij weinig uitmaken eigenlijk, maar op sziget staat ie ook om 19.30 en had hem eerst eigenlijk juist 's nachts verwacht..
Alle sites zeggen nog wat anders nuquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:01 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo blijft...![]()
* GotC hoopt!
Oja, zie het nu beter laten ze hem om 15.30 staan idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij op 19.30 met allemaal toffe dingen tegelijk gaat vallen dan
En zal blijven veranderen tot we daar zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alle sites zeggen nog wat anders nu
Het weer op Lowlands
Ah het is inderdaad weer tijd om elke dag te kijken wat de middenlange ontwikkelingen zijn! Ik ben dol op de voorpret...quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:01 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo blijft...![]()
* GotC hoopt!
ja soms verandert het twee keer per dagquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
En zal blijven veranderen tot we daar zijn
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja soms verandert het twee keer per dag
kaplaarzen onder een jurkjequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
IddAch, er gaat van alles mee qua kleding..van kaplaarzen+poncho tot jurkjes
Als er overal bagger is, maar wel zonnetje, dan zal ik er waarschijnlijk zo bijlopenquote:
Same here.quote:
gelukkig kan je er tegenwoordig ook naast staan, de eerste jaren was het een deathtrapquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here.
Ben benieuwd of dat gaat passen in de X-Ray.
Dat vraag ik me nou ook afquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jakkes. Heeft net mijn persoonlijke Lowlandsprogramma een paar minuten vaste vorm gekregen, valt Q-tip uit. Nu zat 'ie er niet bij, maar ze gaan waarschijnlijk wel schuiven, ja.
En nogmaal jakkes, wat zit ik verschrikkelijk om de grote acts heen dit jaar. Ik kijk mijn lijst door en vraag me ook bijna af: Waar zijn de headliners?
En? Wie zijn 'jouw' headliners? Die van mij Beardyman, Amon Tobin, Skrillex en Trentemoller, Yohng the Giant, Cage the Elephant, Stephen Marley en Warpaint. denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jakkes. Heeft net mijn persoonlijke Lowlandsprogramma een paar minuten vaste vorm gekregen, valt Q-tip uit. Nu zat 'ie er niet bij, maar ze gaan waarschijnlijk wel schuiven, ja.
En nogmaal jakkes, wat zit ik verschrikkelijk om de grote acts heen dit jaar. Ik kijk mijn lijst door en vraag me ook bijna af: Waar zijn de headliners?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:17 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig kan je er tegenwoordig ook naast staan, de eerste jaren was het een deathtrap
Waarschijnlijk wordt het zanger rinus heb ik gehoord!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop niet dat ze er iets te goeds voor Q-Tip wegzetten, want die overlapt interpol
Het is een kleine stap van Bonita Applebum naar Romana.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarschijnlijk wordt het zanger rinus heb ik gehoord!
Ik hoop op Barry Badpakquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een kleine stap van Bonita Applebum naar Romana.
Hehe, de kans is klein dat wij elkaar gaan tegenkomen bij een optredenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, ik zit dus nu (onder groot LL-voorbehoud) ongeveer op
Vrijdag: C.W. STONEKING/DESTROYER/JAMES BLAKE/THE VACCINES/TRIPPPLE NIPPPLES/MARIACHI EL BRONX/EDWARD SHARPE & THE MAGNETIC ZEROS/THE SWING BROTHERS/KYLE HALL/PEARSON SOUND B2B BEN UFO
Zaterdag: EEFJE DE VISSER/MAYER HAWTHORNE & THE COUNTY/OMAR SOULEYMAN (3 nrs waarschijnlijk, daarna gillend wegrennen)/CLOUD CONTROL/CRYSTAL CASTLES/AMON TOBIN ISAM LIVE/LOWLANDS RAVE
Zondag: LITTLE DRAGON/GHOSTPOET/TRENTEMØLLER (LIVE IN CONCERT)/ODD FUTURE WOLF GANG KILL THEM ALL/WARPAINT/JAMIE WOON/APHEX TWIN/SUPERSTIJL
En heb zoiets van: gast, je moet echt ff naar dEUS of de Monkeys ofzo. Je lijkt wel een hipster.
Gelukkig beslis je dat allemaal niet alleen, zo blijft het gelukkig altijd een verrassing.
...ofzo. Wel gódverredomme. Ze kunnen toch niet met minder dan Mark Ronson of The Streets als vervangers aankomen, maar wedden dat we er Wiz Khalifa of Tinie Tempah voor terugkrijgen...quote:
Of Krezipquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...ofzo. Wel gódverredomme. Ze kunnen toch niet met minder dan Mark Ronson of The Streets als vervangers aankomen, maar wedden dat we er Wiz Khalifa of Tinie Tempah voor terugkrijgen...
Wiz Khalifa vind ik nog niet eens zo erg hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...ofzo. Wel gódverredomme. Ze kunnen toch niet met minder dan Mark Ronson of The Streets als vervangers aankomen, maar wedden dat we er Wiz Khalifa of Tinie Tempah voor terugkrijgen...
Dat zou een prettige verrassing zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:39 schreef Strychnos het volgende:
Chemical Brothers voor mij dan.......
Komt de zanger van The Streets zeker weer dronken de boel verneukenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik teken er voor, maar lijkt me niet realistisch helaasquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een prettige verrassing zijn.
mooi ja, in de Bravo proppenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:39 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Wiz Khalifa vind ik nog niet eens zo erg hoorNee zijn agenda zit ook al vol...
Chemical Brothers voor mij dan.......
Ook dat ja.quote:
Hij ís The Streetsquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Komt de zanger van The Streets zeker weer dronken de boel verneuken
ze staan nog leeg het Lowlands weekendquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Onze vrienden uit België 2 Many Dj's, zou ik ook heel blij mee zijn
Dat of The Subs?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Onze vrienden uit België 2 Many Dj's, zou ik ook heel blij mee zijn
Wij hebben heel veel overlappingenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, ik zit dus nu (onder groot LL-voorbehoud) ongeveer op
Vrijdag: C.W. STONEKING/DESTROYER/JAMES BLAKE/THE VACCINES/TRIPPPLE NIPPPLES/MARIACHI EL BRONX/EDWARD SHARPE & THE MAGNETIC ZEROS/THE SWING BROTHERS/KYLE HALL/PEARSON SOUND B2B BEN UFO
Zaterdag: EEFJE DE VISSER/MAYER HAWTHORNE & THE COUNTY/OMAR SOULEYMAN (3 nrs waarschijnlijk, daarna gillend wegrennen)/CLOUD CONTROL/CRYSTAL CASTLES/AMON TOBIN ISAM LIVE/LOWLANDS RAVE
Zondag: LITTLE DRAGON/GHOSTPOET/TRENTEMØLLER (LIVE IN CONCERT)/ODD FUTURE WOLF GANG KILL THEM ALL/WARPAINT/JAMIE WOON/APHEX TWIN/SUPERSTIJL
En heb zoiets van: gast, je moet echt ff naar dEUS of de Monkeys ofzo. Je lijkt wel een hipster.
Gelukkig beslis je dat allemaal niet alleen, zo blijft het gelukkig altijd een verrassing.
Dat zou vet zijn, Kanye Westquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef kciR het volgende:
Ik zag dat Kanye West ook in de buurt is (die zit die week in Scandinavië), maar die zal wel te duur zijn![]()
Ik had daar toch nog een gaatje vrij in het schema, dus beter wordt het iets tofs!
Ik zeg doen, maar vraag me af in hoeverre ze zich daar wat van aan gaan trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Allemaal maar even info@lowlands spammen dan maar?
Done. Maar dan niet voor kanyequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Allemaal maar even info@lowlands spammen dan maar?
Het gaat toch ook om de 21e? Dan moet er weer met andere dingen geschoven worden, dat zullen ze niet doen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:35 schreef friekin_ het volgende:
Boddika heeft ook vrij zie ik, en girl unit kan ook. Flying Lotus moet op de 19e in Brazilie zijn, dus helaas.
Laat Hudson Mohawke maar komen, die staat op Pukkelpop, en in de Bitterzoet op de 21e. Deal lijkt me.
Als Glastonbury een Radiohead suprise-act krijgt, waarom LL dan niet?quote:
Wij zijn er ook allang klaar voorquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb mijn rugzak inmiddels ook ontvangen. Ik ben heulmaal klaar nu
Juup = Hoofdpijnbier :/quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:59 schreef friekin_ het volgende:
Het lijkt erop dat mijn vrienden ook zwichten voor de koud bier actie. Ik wil gewoon Juupke
Santigold tourt de week voor LL nog in Europa en het LL weekend nog vrij... lijkt me een ABCtjequote:
Yeah ik heb gisteren ook maar een nieuwe rugzak gekocht. Had er toch een nodig voor vakantie...quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:50 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb mijn rugzak inmiddels ook ontvangen. Ik ben heulmaal klaar nu
Hierna hou ik op met zeuren, maar Lowlands mist alle ABC'tjes dit jaarquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:08 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Santigold tourt de week voor LL nog in Europa en het LL weekend nog vrij... lijkt me een ABCtje
Chick, je moet echt ff naar dEUS of de Monkeys ofzo. Je lijkt wel een hipster.quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel overlappingen
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Chick, je moet echt ff naar dEUS of de Monkeys ofzo. Je lijkt wel een hipster.
Sorry, bedoelde t niet zoquote:
Thnx liefde van mijn foklevenquote:
quote:
Ik hou dan wel niet echt heel erg van Grolsch, maar hier moet ik als bierkenner toch echt even ingrijpen. Grolsch en Hertog Jan hebben van alle pilseners de meest uitgesproken smaak. En daar komt nog bij dat Grolsch het meest bittere pils is. Je uitspraak slaat als een hoge boom op een gedempt varken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Echt niet. Grolsch = bier zonder smaak.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou dan wel niet echt heel erg van Grolsch, maar hier moet ik als bierkenner toch echt even ingrijpen. Grolsch en Hertog Jan hebben van alle pilseners de meest uitgesproken smaak. En daar komt nog bij dat Grolsch het meest bittere pils is. Je uitspraak slaat als een hoge boom op een gedempt varken.
Verder vind ik je nog wel lief hoor. En ik hoop voor je dat je nog een paar Jupiler mee krijgt. Ik hou het wel bij Sonnema (bij de tent).quote:
Stoer manquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
Grolsch is bazenbier. Maar de troep die ze op Lowlands serveren zou ik zelfs niet drinken als ik 3 dagen niks heb gedronken en dat het enige iets in de buurt is.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 08-08-2011 om 16:24:15Twitterprimeurtje! De vervanging voor Q-Tip is gevonden: Lamb! Zondag, Bravo, 19:30u #LL11 reageer retweet
Isda ja? Ik kijk ervan op. Wel nice. Allereerste keer sinds heeele lange tijd dat ze moeite doen voor een behoorlijke vervanger.quote:
Persoonlijk ken ik ze niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Isda ja? Ik kijk ervan op. Wel nice. Allereerste keer sinds heeele lange tijd dat ze moeite doen voor een behoorlijke vervanger.
Zekers, gaat weer leuk wordenquote:
twitter:Lowlover twitterde op maandag 08-08-2011 om 16:32:09Lowlandsnieuws: LAMB vervangt Q-Tip http://lowlove.nl/?p=6059 #LL11 reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ook op lowlover:twitter:Lowlover twitterde op maandag 08-08-2011 om 16:32:09Lowlandsnieuws: LAMB vervangt Q-Tip http://lowlove.nl/?p=6059 #LL11 reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Junkie het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 08-08-2011 om 16:24:15Twitterprimeurtje! De vervanging voor Q-Tip is gevonden: Lamb! Zondag, Bravo, 19:30u #LL11 reageer retweet
![]()
Twin Shadow moet je wel echt zien. Zo leuk live. Dan hebben ze de nummers een beetje getweekt, swingt de pan uit. Plus die zangerquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik sta ook al in dubio. Alleen met Woon dan. Die andere 2 staan niet op de goeie plaats.
ow fijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ook op lowlover:twitter:Lowlover twitterde op maandag 08-08-2011 om 16:32:09Lowlandsnieuws: LAMB vervangt Q-Tip http://lowlove.nl/?p=6059 #LL11 reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wow, de ene baas vervangen door de ander.
Lamb
(Jan Smeets lees je mee?)
De vraag stellen is 'm beantwoorden ;-)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef julian6 het volgende:
Zo kut weer, waarom halen ze geen vervangende hip-hop act maar een compleet andere stijl voor Q-tip?
hihi flikker toch op johquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden ;-)
Omdat waarschijnlijk alleen Brainpower en Lange Frans nog tijd hadden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef julian6 het volgende:
Zo kut weer, waarom halen ze geen vervangende hip-hop act maar een compleet andere stijl voor Q-tip?
Al was Def R. wel puik geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat waarschijnlijk alleen Brainpower en Lange Frans nog tijd hadden.
Zoo, lange teentjes. Maar even serieus, je kunt moeiljk verwachten dat ze voor elk genre een vervanger van naam in de coulissen hebben staan natuurlijk. En met een onbekende hiphop-act was het gezeur ook niet van de lucht geweest.quote:
Dat is het kind van Def P en Yes-R?quote:
Ik denk dat we de special guest voor de 00's ook hebben geraden nuquote:
Nee joh dat wordt:quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat we de special guest voor de 00's ook hebben geraden nu
Hangen er op Lowlands overal Grolsch logos? Ja? Exact, dat is gewoon Grolsch. Exact hetzelfde als wat je in de kroeg of in de supermarkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
Grolsch is bazenbier. Maar de troep die ze op Lowlands serveren zou ik zelfs niet drinken als ik 3 dagen niks heb gedronken en dat het enige iets in de buurt is.
Die gaan rijden als de parkeerplaats opengaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje over die pendelbussen vanaf 't Harde, rijden die nou echt pas vanaf 14.00u of is dat net zoals dat de campings pas om 18.00u open gaan gelul?
haha oke, maar ik denk dat dit jaar voor de taxi gaan die schijnen eerder te rijden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die gaan rijden als de parkeerplaats opengaat.
Idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
Prettig dat de OVchipstudentendingkaart weer ingaat vóór LL.
jep.. tot aan de eerste auto in de rij op de dijk of er nog voor. Vorig jaar kwam ik met de taxi tot de oprit vanaf de hoofdweg dus nog 3 bochten voor de dijk. vandaar verder gelopen. en dat wil je niet met 3 tassenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
haha oke, maar ik denk dat dit jaar voor de taxi gaan die schijnen eerder te rijden.
precies. alleen omdat het in plastic wordt geschonken (behalve in de beugelbar natuurlijk) smaakt het anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hangen er op Lowlands overal Grolsch logos? Ja? Exact, dat is gewoon Grolsch. Exact hetzelfde als wat je in de kroeg of in de supermarkt.
en omdat het verser bier is smaakt het wateriger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
precies. alleen omdat het in plastic wordt geschonken (behalve in de beugelbar natuurlijk) smaakt het anders.
O, die taxi's kunnen niet de routes van de bussen nemen ofzo? Wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
jep.. tot aan de eerste auto in de rij op de dijk of er nog voor. Vorig jaar kwam ik met de taxi tot de oprit vanaf de hoofdweg dus nog 3 bochten voor de dijk. vandaar verder gelopen. en dat wil je niet met 3 tassen
O, toch wel dezelfde route dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef julian6 het volgende:
als auto's er kunnen komen kunnen taxi's dat ook denk ik?
Oke, goed om te weten.quote:
Zodra die open is. En die gaat open als de eerste bus aankomt. En dat is tegelijk met dat de parkeerplaats open gaat. En ook dan pas kan je bij de rotonde er lopend op. Alleen met de fiets kun je voor die tijd op het pre-terrein komen.quote:
Jaar of 5 geleden stonden ze volgens mij al in de Alpha, en dat was erg goed.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:32 schreef Zpottr het volgende:
Woah, Lamb, dat is goed nieuws. Waren echt geweldig op Mundial.
2003 alweer, was dus tijdens m'n 1e Lowlandsquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Jaar of 5 geleden stonden ze volgens mij al in de Alpha, en dat was erg goed.
I.p.v. hiphop krijg je triphopquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:33 schreef N-E-R-D het volgende:
Lamb, best leuk maar had liever hiphop als vervanger gehad. Naja dan maar naar Lykke Li en Jamie Woon, kom ik ook eens in de Lima
twitter:Lowlover twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 10:42:21Een mix van bijna tachtig minuten met alleen maar Lowlandsacts, door @Sandeman: http://bit.ly/o5dtyv #LL11 reageer retweet
Vorig jaar stonden er rond de hemelpoort af en toe van die karretjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef WeezerButler het volgende:
ff wat anders ; kan je op LL eigenlijk ijs kopen ?? Nog nooit gezien eigenlijk
Geen wonder dat ze X-ray verplaatst hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden er rond de hemelpoort af en toe van die karretjes.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:23 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Geen wonder dat ze X-ray verplaatst hebben
emmers met B&J Jummie!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:18 schreef WeezerButler het volgende:
ff wat anders ; kan je op LL eigenlijk ijs kopen ?? Nog nooit gezien eigenlijk
Ja nee tuurlijk, beveiligers die ingrijpen als mensen met meubels sjouwen (die op iemand anders kunnen vallen) of als iemand aggresief gaat doen, die moet je aanpakken natuurlijk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:35 schreef viagraap het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me zinvoller om beveiligers in te huren die niet achterlijk agressief reageren op niets.
Tafels stapelen bij de Vietnamees.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja nee tuurlijk, beveiligers die ingrijpen als mensen met meubels sjouwen (die op iemand anders kunnen vallen) of als iemand aggresief gaat doen, die moet je aanpakken natuurlijk...
Hahaquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:44 schreef friekin_ het volgende:
Zo, alles is geregeld. Ik ben er klaar voor. Nu nog zin maken.
DANK JE WEL. Nu heb ik zin in iets andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook weer geregeld lijkt me
Een tentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
DANK JE WEL. Nu heb ik zin in iets anders
suicide girlsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
Zou geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
De laatste 3 jaar is het iig maximaal 8 liter. Daarvoor weet ik het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan het kloppen dat er een ander beleid is ten aanzien van het meenemen van drank? Er staat mij bij dat het voorheen 8 liter bier + 1 liter sterk was.
Nu op de LL-website is er slechts de beperking van 8 liter opgenomen... en je dus meerdere liters sterk zou mogen meenemen. Klopt dit?
Volgens mij maakt t niet uit wat je meeneemt..al neem je 8 liter whisky meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan het kloppen dat er een ander beleid is ten aanzien van het meenemen van drank? Er staat mij bij dat het voorheen 8 liter bier + 1 liter sterk was.
Nu op de LL-website is er slechts de beperking van 8 liter opgenomen... en je dus meerdere liters sterk zou mogen meenemen. Klopt dit?
iemand een foto van die karretjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij stond B&J er vorig jaar niet meer hoor. Er was wel een soort van Swirls en de losse ijskarretjes natuurlijk waar je raketjes kan kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand een foto van die karretjes?
eerder tijdens de spacequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
![]()
Bang dat je 's nachts niet meer herkend?
oh daar maak ik geen geheim van hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
dat dacht ik wel maar wilde ik niet zo op de man spelen
ik hou er alvast rekening mee dat dat niet gebeurt en neem een regenjas mee, en extra sokken & schoenenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef SpauldingPF het volgende:
Met dit weer heb ik er niet zoveel zin in als eerder.. Hoop toch echt dat het beter wordt.
Tentzeil spannen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef ralfseltje het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor een partytent (lees: overkapping-achtig iets). Zo'n tent is veel te veel gesleep en opbouw gedoe.
Gaspitjes wel ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van jullie ooit een eigen gasstel meegenomen?
Hmmm.. thnx. Maar het is geen Mary.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
voor een 8 voudige van een gastel prijs uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:53 schreef stbabylon het volgende:
Waarom?? Lowlands heeft alles wat je zou kunnen willen eten of drinken.
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?quote:
Nee, klein gaspitje valt best mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
[..]
voor een 8 voudige van een gastel prijs uiteraard.
Je kunt ook deels op de camping eten 's ochtends: rond 13.00-14.00u je eigen eten maken zodat je bij de tent kunt blijven liggen en daarna wel alles op het terrein kopen wat je eet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer niet
Heb de twee jaar dat ik ging altijd een gaspitje meegehad. Altijd fijn om als je even bij de tent zit iets simpels te kunnen eten, even weg uit het gedruisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?
Het kaartje vind ik zelf al duur genoeg, en ik eet ook heus wel op het terrein zelf, maar ik ga niet al m'n maaltijden daar etenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer niet
Gaat bij mij niet om de kosten (heb het gasstel nog niet, zou er nog een moeten kopen dus dit jaar is het niet voordeliger) maar meer of het handig is, bijvoorbeeld om niet in de rij te hoeven staan voor een punt pizza.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef vault_tec het volgende:
Kosten die je bespaart maar wel sjouwen en minder lekker eten is het echt niet waardPlus je weet al 6 maanden dat je gaat. Als je elke maand 20-40 eu had gespaard...
Mary of Marij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmmm.. thnx. Maar het is geen Mary.
het enige juiste antwoord, uiteraardquote:
Wist niet dat je ook weer naar Lowlands ging Tim, leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat bij mij niet om de kosten (heb het gasstel nog niet, zou er nog een moeten kopen dus dit jaar is het niet voordeliger) maar meer of het handig is, bijvoorbeeld om niet in de rij te hoeven staan voor een punt pizza.
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om alle bands te beluisteren die op Lowlands staan, ik heb wel zin om wat nieuws te ontdekkenIk ben pas bij de C maar heb nu al een paar dingen ontdekt die ik wel zou willen zien: Agnes Obel, Babylon Circus, Ben Howard (O+), Cage the Elephant en Chef'Special. Nog tips van wat ik echt niet mag missen? Moet ik uiteindelijk toch nog keuzes gaan maken
Die twee wil ik ook nog checken jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.
Klopt, die zijn ook op werchter geweest vorig jaar, was wel leuk geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die twee wil ik ook nog checken jaIk probeer zoveel mogelijk te luisteren, maar vooral de dingen die ik hier vaker voorbij zie komen. Zoals die twee
![]()
Ben nu Customs aan het luisteren, ook erg leuk! Klinkt erg als Interpol maar dan punkier en vrolijker.
Young the Giant! Die heb ik ook op die manier ontdekt, klinkt érg fijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.
http://www.dejongsijs.nl/ijs_evenementen.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand een foto van die karretjes?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
liever foto's van jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Frank Turnerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om alle bands te beluisteren die op Lowlands staan, ik heb wel zin om wat nieuws te ontdekkenIk ben pas bij de C maar heb nu al een paar dingen ontdekt die ik wel zou willen zien: Agnes Obel, Babylon Circus, Ben Howard (O+), Cage the Elephant en Chef'Special. Nog tips van wat ik echt niet mag missen? Moet ik uiteindelijk toch nog keuzes gaan maken
hangt van band tot band af is mn gevoel tegenwoordig. Tijden Blood Red Shoes afgelopen jaar was t heel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik vind de Grolsch überhaupt geen leuke/fijne tent.. Is het geluid al wat beter daar trouwens?
Viel me wat tegen vorig jaar bij Band of Horses, ook de enige keer dat ik daar geweest ben. Staan leuke acts maar soms is de tent te groot. Maar dit jaar schijnt er een bar in de tent te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik vind de Grolsch überhaupt geen leuke/fijne tent.. Is het geluid al wat beter daar trouwens?
Mmm jammer dat het verschilt per bandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt van band tot band af is mn gevoel tegenwoordig. Tijden Blood Red Shoes afgelopen jaar was t heel goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook weer naar Lowlands ging Tim, leuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Brembo het volgende:
Twijfel over het meenemen van mijn HTC Desire, opzich heb ik hem niet nodig maar is wel fijn voor whatsapp.
SMS'en gaat al lastig genoeg, ik heb weinig hoop WhatsApp goed te kunnen gebruiken voor communicatie op het festivalterreinquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Brembo het volgende:
Twijfel over het meenemen van mijn HTC Desire, opzich heb ik hem niet nodig maar is wel fijn voor whatsapp.
Net of er een telefoon uit je zak gejat gaat wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Tjah weet ik ook niet, maar goed zak die afgeritst kan worden.
Volgens mij wordt er een tijdelijke mast neer gezet, en heb vorig jaar nooit problemen gehad met T-mobile. Dat in tegenstelling in de rest van het land.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SMS'en gaat al lastig genoeg, ik heb weinig hoop WhatsApp goed te kunnen gebruiken voor communicatie op het festivalterrein
Stelletje mongols.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Bellenvan die mensen die tijdens optreden gaan hurken op de grond omdat ze dan ineens wel verstaanbaar zijn
mooi altijd.
'HEY!'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Bellenvan die mensen die tijdens optreden gaan hurken op de grond omdat ze dan ineens wel verstaanbaar zijn
mooi altijd.
Dit schept hoop. Ik heb het al jaren opgegeven om Lowlands-genoten terug te zullen vinden vòòr de volgende ochtend op de camping.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een tijdelijke mast neer gezet, en heb vorig jaar nooit problemen gehad met T-mobile. Dat in tegenstelling in de rest van het land.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:26:55Dinsdag 16 augustus gaan de laatste 750 Lowlands kaarten in de verkoop: http://bit.ly/nzN7PD #LL11 reageer retweet
-edit- N-E-R-D was veul sneller.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:26:55Dinsdag 16 augustus gaan de laatste 750 Lowlands kaarten in de verkoop: http://bit.ly/nzN7PD #LL11 reageer retweet
Je hebt Pir verslagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef N-E-R-D het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:26:55Dinsdag 16 augustus gaan de laatste 750 Lowlands kaarten in de verkoop: http://bit.ly/nzN7PD #LL11 reageer retweet
Dat telt nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was nog sneller met n eigen topic
Topic #36 word ook van mijquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat telt niet
[..]
Topic #36 word ook van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik de enige die dat het meest ergerlijke ding op Lowlands ooit vindt? Vooral die presentatoren die denken dat ze grappig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:35 schreef ShinyStar het volgende:
Ik zingt in het koor van Lowlands Zingt, haha. Geweldig.
Vast niet, dan kijk je toch lekker niet. Het gaat gewoon een leuk feestje worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat het meest ergerlijke ding op Lowlands ooit vindt? Vooral die presentatoren die denken dat ze grappig zijn.
Vond het wel leuk vorig jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat het meest ergerlijke ding op Lowlands ooit vindt? Vooral die presentatoren die denken dat ze grappig zijn.
Dat natuurlijk sowieso, maar vind het onvoorstelbaar dat je een hele Alpha-tent kan vullen met mensen die denken dat die lama's grappig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Vast niet, dan kijk je toch lekker niet. Het gaat gewoon een leuk feestje worden.
Dit jaar maar 1 Lama hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso, maar vind het onvoorstelbaar dat je een hele Alpha-tent kan vullen met mensen die denken dat die lama's grappig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |