Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
[..]
voor een 8 voudige van een gastel prijs uiteraard.
Je kunt ook deels op de camping eten 's ochtends: rond 13.00-14.00u je eigen eten maken zodat je bij de tent kunt blijven liggen en daarna wel alles op het terrein kopen wat je eet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer niet
Heb de twee jaar dat ik ging altijd een gaspitje meegehad. Altijd fijn om als je even bij de tent zit iets simpels te kunnen eten, even weg uit het gedruisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?
Het kaartje vind ik zelf al duur genoeg, en ik eet ook heus wel op het terrein zelf, maar ik ga niet al m'n maaltijden daar etenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer niet
Gaat bij mij niet om de kosten (heb het gasstel nog niet, zou er nog een moeten kopen dus dit jaar is het niet voordeliger) maar meer of het handig is, bijvoorbeeld om niet in de rij te hoeven staan voor een punt pizza.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef vault_tec het volgende:
Kosten die je bespaart maar wel sjouwen en minder lekker eten is het echt niet waardPlus je weet al 6 maanden dat je gaat. Als je elke maand 20-40 eu had gespaard...
Mary of Marij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmmm.. thnx. Maar het is geen Mary.
het enige juiste antwoord, uiteraardquote:
Wist niet dat je ook weer naar Lowlands ging Tim, leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat bij mij niet om de kosten (heb het gasstel nog niet, zou er nog een moeten kopen dus dit jaar is het niet voordeliger) maar meer of het handig is, bijvoorbeeld om niet in de rij te hoeven staan voor een punt pizza.
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om alle bands te beluisteren die op Lowlands staan, ik heb wel zin om wat nieuws te ontdekkenIk ben pas bij de C maar heb nu al een paar dingen ontdekt die ik wel zou willen zien: Agnes Obel, Babylon Circus, Ben Howard (O+), Cage the Elephant en Chef'Special. Nog tips van wat ik echt niet mag missen? Moet ik uiteindelijk toch nog keuzes gaan maken
Die twee wil ik ook nog checken jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.
Klopt, die zijn ook op werchter geweest vorig jaar, was wel leuk geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die twee wil ik ook nog checken jaIk probeer zoveel mogelijk te luisteren, maar vooral de dingen die ik hier vaker voorbij zie komen. Zoals die twee
![]()
Ben nu Customs aan het luisteren, ook erg leuk! Klinkt erg als Interpol maar dan punkier en vrolijker.
Young the Giant! Die heb ik ook op die manier ontdekt, klinkt érg fijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.
http://www.dejongsijs.nl/ijs_evenementen.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand een foto van die karretjes?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
liever foto's van jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
Frank Turnerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om alle bands te beluisteren die op Lowlands staan, ik heb wel zin om wat nieuws te ontdekkenIk ben pas bij de C maar heb nu al een paar dingen ontdekt die ik wel zou willen zien: Agnes Obel, Babylon Circus, Ben Howard (O+), Cage the Elephant en Chef'Special. Nog tips van wat ik echt niet mag missen? Moet ik uiteindelijk toch nog keuzes gaan maken
hangt van band tot band af is mn gevoel tegenwoordig. Tijden Blood Red Shoes afgelopen jaar was t heel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik vind de Grolsch überhaupt geen leuke/fijne tent.. Is het geluid al wat beter daar trouwens?
Viel me wat tegen vorig jaar bij Band of Horses, ook de enige keer dat ik daar geweest ben. Staan leuke acts maar soms is de tent te groot. Maar dit jaar schijnt er een bar in de tent te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik vind de Grolsch überhaupt geen leuke/fijne tent.. Is het geluid al wat beter daar trouwens?
Mmm jammer dat het verschilt per bandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt van band tot band af is mn gevoel tegenwoordig. Tijden Blood Red Shoes afgelopen jaar was t heel goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook weer naar Lowlands ging Tim, leuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Brembo het volgende:
Twijfel over het meenemen van mijn HTC Desire, opzich heb ik hem niet nodig maar is wel fijn voor whatsapp.
SMS'en gaat al lastig genoeg, ik heb weinig hoop WhatsApp goed te kunnen gebruiken voor communicatie op het festivalterreinquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Brembo het volgende:
Twijfel over het meenemen van mijn HTC Desire, opzich heb ik hem niet nodig maar is wel fijn voor whatsapp.
Net of er een telefoon uit je zak gejat gaat wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Tjah weet ik ook niet, maar goed zak die afgeritst kan worden.
Volgens mij wordt er een tijdelijke mast neer gezet, en heb vorig jaar nooit problemen gehad met T-mobile. Dat in tegenstelling in de rest van het land.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SMS'en gaat al lastig genoeg, ik heb weinig hoop WhatsApp goed te kunnen gebruiken voor communicatie op het festivalterrein
Stelletje mongols.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Bellenvan die mensen die tijdens optreden gaan hurken op de grond omdat ze dan ineens wel verstaanbaar zijn
mooi altijd.
'HEY!'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Bellenvan die mensen die tijdens optreden gaan hurken op de grond omdat ze dan ineens wel verstaanbaar zijn
mooi altijd.
Dit schept hoop. Ik heb het al jaren opgegeven om Lowlands-genoten terug te zullen vinden vòòr de volgende ochtend op de camping.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een tijdelijke mast neer gezet, en heb vorig jaar nooit problemen gehad met T-mobile. Dat in tegenstelling in de rest van het land.
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:26:55Dinsdag 16 augustus gaan de laatste 750 Lowlands kaarten in de verkoop: http://bit.ly/nzN7PD #LL11 reageer retweet
-edit- N-E-R-D was veul sneller.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:26:55Dinsdag 16 augustus gaan de laatste 750 Lowlands kaarten in de verkoop: http://bit.ly/nzN7PD #LL11 reageer retweet
Je hebt Pir verslagenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:28 schreef N-E-R-D het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 11-08-2011 om 11:26:55Dinsdag 16 augustus gaan de laatste 750 Lowlands kaarten in de verkoop: http://bit.ly/nzN7PD #LL11 reageer retweet
Dat telt nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik was nog sneller met n eigen topic
Topic #36 word ook van mijquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:15 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Dat telt niet
[..]
Topic #36 word ook van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik de enige die dat het meest ergerlijke ding op Lowlands ooit vindt? Vooral die presentatoren die denken dat ze grappig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:35 schreef ShinyStar het volgende:
Ik zingt in het koor van Lowlands Zingt, haha. Geweldig.
Vast niet, dan kijk je toch lekker niet. Het gaat gewoon een leuk feestje worden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat het meest ergerlijke ding op Lowlands ooit vindt? Vooral die presentatoren die denken dat ze grappig zijn.
Vond het wel leuk vorig jaar.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:29 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dat het meest ergerlijke ding op Lowlands ooit vindt? Vooral die presentatoren die denken dat ze grappig zijn.
Dat natuurlijk sowieso, maar vind het onvoorstelbaar dat je een hele Alpha-tent kan vullen met mensen die denken dat die lama's grappig zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:40 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Vast niet, dan kijk je toch lekker niet. Het gaat gewoon een leuk feestje worden.
Dit jaar maar 1 Lama hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:03 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dat natuurlijk sowieso, maar vind het onvoorstelbaar dat je een hele Alpha-tent kan vullen met mensen die denken dat die lama's grappig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |