DANK JE WEL. Nu heb ik zin in iets andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook weer geregeld lijkt me
Een tentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
DANK JE WEL. Nu heb ik zin in iets anders
suicide girlsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
Zou geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
De laatste 3 jaar is het iig maximaal 8 liter. Daarvoor weet ik het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan het kloppen dat er een ander beleid is ten aanzien van het meenemen van drank? Er staat mij bij dat het voorheen 8 liter bier + 1 liter sterk was.
Nu op de LL-website is er slechts de beperking van 8 liter opgenomen... en je dus meerdere liters sterk zou mogen meenemen. Klopt dit?
Volgens mij maakt t niet uit wat je meeneemt..al neem je 8 liter whisky meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan het kloppen dat er een ander beleid is ten aanzien van het meenemen van drank? Er staat mij bij dat het voorheen 8 liter bier + 1 liter sterk was.
Nu op de LL-website is er slechts de beperking van 8 liter opgenomen... en je dus meerdere liters sterk zou mogen meenemen. Klopt dit?
iemand een foto van die karretjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij stond B&J er vorig jaar niet meer hoor. Er was wel een soort van Swirls en de losse ijskarretjes natuurlijk waar je raketjes kan kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand een foto van die karretjes?
eerder tijdens de spacequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
![]()
Bang dat je 's nachts niet meer herkend?
oh daar maak ik geen geheim van hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
dat dacht ik wel maar wilde ik niet zo op de man spelen
ik hou er alvast rekening mee dat dat niet gebeurt en neem een regenjas mee, en extra sokken & schoenenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef SpauldingPF het volgende:
Met dit weer heb ik er niet zoveel zin in als eerder.. Hoop toch echt dat het beter wordt.
Tentzeil spannen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef ralfseltje het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor een partytent (lees: overkapping-achtig iets). Zo'n tent is veel te veel gesleep en opbouw gedoe.
Gaspitjes wel ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van jullie ooit een eigen gasstel meegenomen?
Hmmm.. thnx. Maar het is geen Mary.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
voor een 8 voudige van een gastel prijs uiteraard.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:53 schreef stbabylon het volgende:
Waarom?? Lowlands heeft alles wat je zou kunnen willen eten of drinken.
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?quote:
Nee, klein gaspitje valt best mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer nietquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:07 schreef LatonOne het volgende:
[..]
voor een 8 voudige van een gastel prijs uiteraard.
Je kunt ook deels op de camping eten 's ochtends: rond 13.00-14.00u je eigen eten maken zodat je bij de tent kunt blijven liggen en daarna wel alles op het terrein kopen wat je eet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer niet
Heb de twee jaar dat ik ging altijd een gaspitje meegehad. Altijd fijn om als je even bij de tent zit iets simpels te kunnen eten, even weg uit het gedruisquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe is dat toen bevallen? En sjouw je je dan niet een breuk aan alles wat je mee moet nemen?
Het kaartje vind ik zelf al duur genoeg, en ik eet ook heus wel op het terrein zelf, maar ik ga niet al m'n maaltijden daar etenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kaartje (zelfs voor de line up bekend is) kopen van 170 euro maar het zelfde bedrag neer leggen om heel het weekend te eten en te drinken, wat veel lekkerder is dan knakworsten ennoodles, kan dan weer niet
Gaat bij mij niet om de kosten (heb het gasstel nog niet, zou er nog een moeten kopen dus dit jaar is het niet voordeliger) maar meer of het handig is, bijvoorbeeld om niet in de rij te hoeven staan voor een punt pizza.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:44 schreef vault_tec het volgende:
Kosten die je bespaart maar wel sjouwen en minder lekker eten is het echt niet waardPlus je weet al 6 maanden dat je gaat. Als je elke maand 20-40 eu had gespaard...
Mary of Marij?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hmmm.. thnx. Maar het is geen Mary.
het enige juiste antwoord, uiteraardquote:
Wist niet dat je ook weer naar Lowlands ging Tim, leukquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat bij mij niet om de kosten (heb het gasstel nog niet, zou er nog een moeten kopen dus dit jaar is het niet voordeliger) maar meer of het handig is, bijvoorbeeld om niet in de rij te hoeven staan voor een punt pizza.
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om alle bands te beluisteren die op Lowlands staan, ik heb wel zin om wat nieuws te ontdekkenIk ben pas bij de C maar heb nu al een paar dingen ontdekt die ik wel zou willen zien: Agnes Obel, Babylon Circus, Ben Howard (O+), Cage the Elephant en Chef'Special. Nog tips van wat ik echt niet mag missen? Moet ik uiteindelijk toch nog keuzes gaan maken
Die twee wil ik ook nog checken jaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.
Klopt, die zijn ook op werchter geweest vorig jaar, was wel leuk geloof ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die twee wil ik ook nog checken jaIk probeer zoveel mogelijk te luisteren, maar vooral de dingen die ik hier vaker voorbij zie komen. Zoals die twee
![]()
Ben nu Customs aan het luisteren, ook erg leuk! Klinkt erg als Interpol maar dan punkier en vrolijker.
Young the Giant! Die heb ik ook op die manier ontdekt, klinkt érg fijnquote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook (deels) gegaan, bijv. met Young the Giant en Foster the People.
http://www.dejongsijs.nl/ijs_evenementen.htmlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand een foto van die karretjes?
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
liever foto's van jouquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Frank Turnerquote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ben op dit moment bezig om alle bands te beluisteren die op Lowlands staan, ik heb wel zin om wat nieuws te ontdekkenIk ben pas bij de C maar heb nu al een paar dingen ontdekt die ik wel zou willen zien: Agnes Obel, Babylon Circus, Ben Howard (O+), Cage the Elephant en Chef'Special. Nog tips van wat ik echt niet mag missen? Moet ik uiteindelijk toch nog keuzes gaan maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |