DANK JE WEL. Nu heb ik zin in iets andersquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook weer geregeld lijkt me
Een tentquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
DANK JE WEL. Nu heb ik zin in iets anders
suicide girlsquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
Zou geven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
Maar, aangezien er maar bar weinig vrouwen in dit topic zitten: cadeautje voor de heren
[ afbeelding ]
De laatste 3 jaar is het iig maximaal 8 liter. Daarvoor weet ik het niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan het kloppen dat er een ander beleid is ten aanzien van het meenemen van drank? Er staat mij bij dat het voorheen 8 liter bier + 1 liter sterk was.
Nu op de LL-website is er slechts de beperking van 8 liter opgenomen... en je dus meerdere liters sterk zou mogen meenemen. Klopt dit?
Volgens mij maakt t niet uit wat je meeneemt..al neem je 8 liter whisky meequote:Op woensdag 10 augustus 2011 11:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Kan het kloppen dat er een ander beleid is ten aanzien van het meenemen van drank? Er staat mij bij dat het voorheen 8 liter bier + 1 liter sterk was.
Nu op de LL-website is er slechts de beperking van 8 liter opgenomen... en je dus meerdere liters sterk zou mogen meenemen. Klopt dit?
iemand een foto van die karretjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:46 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij stond B&J er vorig jaar niet meer hoor. Er was wel een soort van Swirls en de losse ijskarretjes natuurlijk waar je raketjes kan kopen
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
iemand een foto van die karretjes?
eerder tijdens de spacequote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:15 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
![]()
Bang dat je 's nachts niet meer herkend?
oh daar maak ik geen geheim van hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:20 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
dat dacht ik wel maar wilde ik niet zo op de man spelen
ik hou er alvast rekening mee dat dat niet gebeurt en neem een regenjas mee, en extra sokken & schoenenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:51 schreef SpauldingPF het volgende:
Met dit weer heb ik er niet zoveel zin in als eerder.. Hoop toch echt dat het beter wordt.
Tentzeil spannen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:45 schreef ralfseltje het volgende:
Wat is eigenlijk een goed alternatief voor een partytent (lees: overkapping-achtig iets). Zo'n tent is veel te veel gesleep en opbouw gedoe.
Gaspitjes wel ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van jullie ooit een eigen gasstel meegenomen?
Hmmm.. thnx. Maar het is geen Mary.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:10 schreef friekin_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |