hangt van band tot band af is mn gevoel tegenwoordig. Tijden Blood Red Shoes afgelopen jaar was t heel goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik vind de Grolsch überhaupt geen leuke/fijne tent.. Is het geluid al wat beter daar trouwens?
Viel me wat tegen vorig jaar bij Band of Horses, ook de enige keer dat ik daar geweest ben. Staan leuke acts maar soms is de tent te groot. Maar dit jaar schijnt er een bar in de tent te zijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:33 schreef GotC het volgende:
Ik vind de Grolsch überhaupt geen leuke/fijne tent.. Is het geluid al wat beter daar trouwens?
Mmm jammer dat het verschilt per bandquote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt van band tot band af is mn gevoel tegenwoordig. Tijden Blood Red Shoes afgelopen jaar was t heel goed.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wist niet dat je ook weer naar Lowlands ging Tim, leuk
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Brembo het volgende:
Twijfel over het meenemen van mijn HTC Desire, opzich heb ik hem niet nodig maar is wel fijn voor whatsapp.
SMS'en gaat al lastig genoeg, ik heb weinig hoop WhatsApp goed te kunnen gebruiken voor communicatie op het festivalterreinquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:12 schreef Brembo het volgende:
Twijfel over het meenemen van mijn HTC Desire, opzich heb ik hem niet nodig maar is wel fijn voor whatsapp.
Net of er een telefoon uit je zak gejat gaat wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:15 schreef Brembo het volgende:
[..]
Tjah weet ik ook niet, maar goed zak die afgeritst kan worden.
Volgens mij wordt er een tijdelijke mast neer gezet, en heb vorig jaar nooit problemen gehad met T-mobile. Dat in tegenstelling in de rest van het land.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SMS'en gaat al lastig genoeg, ik heb weinig hoop WhatsApp goed te kunnen gebruiken voor communicatie op het festivalterrein
Stelletje mongols.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Bellenvan die mensen die tijdens optreden gaan hurken op de grond omdat ze dan ineens wel verstaanbaar zijn
mooi altijd.
'HEY!'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:20 schreef rubbereend het volgende:
Bellenvan die mensen die tijdens optreden gaan hurken op de grond omdat ze dan ineens wel verstaanbaar zijn
mooi altijd.
Dit schept hoop. Ik heb het al jaren opgegeven om Lowlands-genoten terug te zullen vinden vòòr de volgende ochtend op de camping.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:19 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er een tijdelijke mast neer gezet, en heb vorig jaar nooit problemen gehad met T-mobile. Dat in tegenstelling in de rest van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |