Als er overal bagger is, maar wel zonnetje, dan zal ik er waarschijnlijk zo bijlopenquote:
Same here.quote:
gelukkig kan je er tegenwoordig ook naast staan, de eerste jaren was het een deathtrapquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same here.
Ben benieuwd of dat gaat passen in de X-Ray.
Dat vraag ik me nou ook afquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jakkes. Heeft net mijn persoonlijke Lowlandsprogramma een paar minuten vaste vorm gekregen, valt Q-tip uit. Nu zat 'ie er niet bij, maar ze gaan waarschijnlijk wel schuiven, ja.
En nogmaal jakkes, wat zit ik verschrikkelijk om de grote acts heen dit jaar. Ik kijk mijn lijst door en vraag me ook bijna af: Waar zijn de headliners?
En? Wie zijn 'jouw' headliners? Die van mij Beardyman, Amon Tobin, Skrillex en Trentemoller, Yohng the Giant, Cage the Elephant, Stephen Marley en Warpaint. denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jakkes. Heeft net mijn persoonlijke Lowlandsprogramma een paar minuten vaste vorm gekregen, valt Q-tip uit. Nu zat 'ie er niet bij, maar ze gaan waarschijnlijk wel schuiven, ja.
En nogmaal jakkes, wat zit ik verschrikkelijk om de grote acts heen dit jaar. Ik kijk mijn lijst door en vraag me ook bijna af: Waar zijn de headliners?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:17 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig kan je er tegenwoordig ook naast staan, de eerste jaren was het een deathtrap
Waarschijnlijk wordt het zanger rinus heb ik gehoord!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop niet dat ze er iets te goeds voor Q-Tip wegzetten, want die overlapt interpol
Het is een kleine stap van Bonita Applebum naar Romana.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarschijnlijk wordt het zanger rinus heb ik gehoord!
Ik hoop op Barry Badpakquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een kleine stap van Bonita Applebum naar Romana.
Hehe, de kans is klein dat wij elkaar gaan tegenkomen bij een optredenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, ik zit dus nu (onder groot LL-voorbehoud) ongeveer op
Vrijdag: C.W. STONEKING/DESTROYER/JAMES BLAKE/THE VACCINES/TRIPPPLE NIPPPLES/MARIACHI EL BRONX/EDWARD SHARPE & THE MAGNETIC ZEROS/THE SWING BROTHERS/KYLE HALL/PEARSON SOUND B2B BEN UFO
Zaterdag: EEFJE DE VISSER/MAYER HAWTHORNE & THE COUNTY/OMAR SOULEYMAN (3 nrs waarschijnlijk, daarna gillend wegrennen)/CLOUD CONTROL/CRYSTAL CASTLES/AMON TOBIN ISAM LIVE/LOWLANDS RAVE
Zondag: LITTLE DRAGON/GHOSTPOET/TRENTEMØLLER (LIVE IN CONCERT)/ODD FUTURE WOLF GANG KILL THEM ALL/WARPAINT/JAMIE WOON/APHEX TWIN/SUPERSTIJL
En heb zoiets van: gast, je moet echt ff naar dEUS of de Monkeys ofzo. Je lijkt wel een hipster.
Gelukkig beslis je dat allemaal niet alleen, zo blijft het gelukkig altijd een verrassing.
...ofzo. Wel gódverredomme. Ze kunnen toch niet met minder dan Mark Ronson of The Streets als vervangers aankomen, maar wedden dat we er Wiz Khalifa of Tinie Tempah voor terugkrijgen...quote:
Of Krezipquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...ofzo. Wel gódverredomme. Ze kunnen toch niet met minder dan Mark Ronson of The Streets als vervangers aankomen, maar wedden dat we er Wiz Khalifa of Tinie Tempah voor terugkrijgen...
Wiz Khalifa vind ik nog niet eens zo erg hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
...ofzo. Wel gódverredomme. Ze kunnen toch niet met minder dan Mark Ronson of The Streets als vervangers aankomen, maar wedden dat we er Wiz Khalifa of Tinie Tempah voor terugkrijgen...
Dat zou een prettige verrassing zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:39 schreef Strychnos het volgende:
Chemical Brothers voor mij dan.......
Komt de zanger van The Streets zeker weer dronken de boel verneukenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik teken er voor, maar lijkt me niet realistisch helaasquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou een prettige verrassing zijn.
mooi ja, in de Bravo proppenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:39 schreef Strychnos het volgende:
[..]
Wiz Khalifa vind ik nog niet eens zo erg hoorNee zijn agenda zit ook al vol...
Chemical Brothers voor mij dan.......
Ook dat ja.quote:
Hij ís The Streetsquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Komt de zanger van The Streets zeker weer dronken de boel verneuken
ze staan nog leeg het Lowlands weekendquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Onze vrienden uit België 2 Many Dj's, zou ik ook heel blij mee zijn
Dat of The Subs?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Onze vrienden uit België 2 Many Dj's, zou ik ook heel blij mee zijn
Wij hebben heel veel overlappingenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mja, ik zit dus nu (onder groot LL-voorbehoud) ongeveer op
Vrijdag: C.W. STONEKING/DESTROYER/JAMES BLAKE/THE VACCINES/TRIPPPLE NIPPPLES/MARIACHI EL BRONX/EDWARD SHARPE & THE MAGNETIC ZEROS/THE SWING BROTHERS/KYLE HALL/PEARSON SOUND B2B BEN UFO
Zaterdag: EEFJE DE VISSER/MAYER HAWTHORNE & THE COUNTY/OMAR SOULEYMAN (3 nrs waarschijnlijk, daarna gillend wegrennen)/CLOUD CONTROL/CRYSTAL CASTLES/AMON TOBIN ISAM LIVE/LOWLANDS RAVE
Zondag: LITTLE DRAGON/GHOSTPOET/TRENTEMØLLER (LIVE IN CONCERT)/ODD FUTURE WOLF GANG KILL THEM ALL/WARPAINT/JAMIE WOON/APHEX TWIN/SUPERSTIJL
En heb zoiets van: gast, je moet echt ff naar dEUS of de Monkeys ofzo. Je lijkt wel een hipster.
Gelukkig beslis je dat allemaal niet alleen, zo blijft het gelukkig altijd een verrassing.
Dat zou vet zijn, Kanye Westquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:18 schreef kciR het volgende:
Ik zag dat Kanye West ook in de buurt is (die zit die week in Scandinavië), maar die zal wel te duur zijn![]()
Ik had daar toch nog een gaatje vrij in het schema, dus beter wordt het iets tofs!
Ik zeg doen, maar vraag me af in hoeverre ze zich daar wat van aan gaan trekken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Allemaal maar even info@lowlands spammen dan maar?
Done. Maar dan niet voor kanyequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:21 schreef kciR het volgende:
[..]
Allemaal maar even info@lowlands spammen dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |