wordt er ook meteen de bijbehorende elektronica in de huid gebracht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:40 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Na Lowlands ook een tatoeage rijker.
Misschien dat ik wel ga zingen ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wordt er ook meteen de bijbehorende elektronica in de huid gebracht?
Vind ik leuk hehe.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind vooral deze erg seksie op een vrouw
[ afbeelding ]
aan en uit zettenquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:47 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel ga zingen ja.
Balen!quote:
Lowlands kennende schuiven ze meestal wat door en halen ze wat kleiners. Niet te hopen dat Trentemoller naar die tijd gaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:43 schreef GotC het volgende:
Hmmm zondagavond om 19:30 in de Bravo zou hij staan..ben wel erg benieuwd wie er voor in de plaats komt
Waarom niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Lowlands kennende schuiven ze meestal wat door en halen ze wat kleiners. Niet te hopen dat Trentemoller naar die tijd gaat
omdat hij op 19.30 met allemaal toffe dingen tegelijk gaat vallen danquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:54 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waarom niet?Ach, 15.30 of 19.30 zou mij weinig uitmaken eigenlijk, maar op sziget staat ie ook om 19.30 en had hem eerst eigenlijk juist 's nachts verwacht..
Alle sites zeggen nog wat anders nuquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:01 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo blijft...![]()
* GotC hoopt!
Oja, zie het nu beter laten ze hem om 15.30 staan idd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij op 19.30 met allemaal toffe dingen tegelijk gaat vallen dan
En zal blijven veranderen tot we daar zijnquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alle sites zeggen nog wat anders nu
Het weer op Lowlands
Ah het is inderdaad weer tijd om elke dag te kijken wat de middenlange ontwikkelingen zijn! Ik ben dol op de voorpret...quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:01 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Als het zo blijft...![]()
* GotC hoopt!
ja soms verandert het twee keer per dagquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
En zal blijven veranderen tot we daar zijn
Iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja soms verandert het twee keer per dag
kaplaarzen onder een jurkjequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:09 schreef GotC het volgende:
[..]
IddAch, er gaat van alles mee qua kleding..van kaplaarzen+poncho tot jurkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |