Rockit aan de maarseveenseplassen was niet echt lekker.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, Awakening Festival was ook topweer, Gaasper Pleasure (zelfde dag als Loveland) was ook 1 mooie zaterdag met de dagen ervoor en erna bagger.. Hoe was het op Voltt? De festivals voor komend weekend hebben ook weer geluk. Is er eigenlijk iemand verregend op een festival dit jaar? De weergoden zijn de festivalgangers goed gezind dit jaar.
Rockit aan de maarseveenseplassen was niet echt lekker.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:40 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, Awakening Festival was ook topweer, Gaasper Pleasure (zelfde dag als Loveland) was ook 1 mooie zaterdag met de dagen ervoor en erna bagger.. Hoe was het op Voltt? De festivals voor komend weekend hebben ook weer geluk. Is er eigenlijk iemand verregend op een festival dit jaar? De weergoden zijn de festivalgangers goed gezind dit jaar.
Regen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:43 schreef N-E-R-D het volgende:
Wat zijn de voorspellingen voor dit jaar?
Zou wel echt top zijn.. weinig regen, redelijke temperatuurquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laten we die maar aanhouden dan.
Ja inderdaad, dat weer teken ik voor hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Zou wel echt top zijn.. weinig regen, redelijke temperatuur
En toch ga ik morgen oid kaplaarzen halenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat weer teken ik voor hoor.
Het wordt alweer minder.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laten we die maar aanhouden dan.
Ik hou echt mijn hart vast... Komende tijd alleen maar regen, krijgen die "alto's" hun zin!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het wordt alweer minder.![]()
http://www.weeronline.nl/Festival/Lowlands/4096
[ afbeelding ]
Ik hoop het echt ja, dat jouw mooiboy kleren er kats aangaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hou echt mijn hart vast... Komende tijd alleen maar regen, krijgen die "alto's" hun zin!!
Nooit gehoord van een poncho?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 02:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik hou echt mijn hart vast... Komende tijd alleen maar regen, krijgen die "alto's" hun zin!!
Jij lijkt me echt zo'n verzuurde dertiger die niks van de 'jeugd van tegenwoordig' moet hebbenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat staat toch niet bij je witte nikes, je Burberry broek en je D&G shirt!
Doet me meteen weer denken aan hoe ik toen wakker werdquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:50 schreef WeezerButler het volgende:
Volgende x de maandag erbij zetten, kan sfeerverhogend/lagend werken:-)
Z'n Hillfiger en D&G!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 06:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop het echt ja, dat jouw mooiboy kleren er kats aangaan
true truequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:13 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
In de overdekte groovetube de hele dag Mojitos en lijntjes wegtrekkendtype
Niks mis met de jeugd van tegenwoordig. Wel met het soort types dat ik omschreef. En die vind je helaas niet alleen bij de jeugd. Punt is, als je bang bent voor een beetje regen/modder op een festival, heb je er niks te zoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:02 schreef julian6 het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n verzuurde dertiger die niks van de 'jeugd van tegenwoordig' moet hebbenHet valt echt wel mee hoor met die gasten!
[..]
Doet me meteen weer denken aan hoe ik toen wakker werdgvd wat was dat kut
Weinig last van gehad, als een speer alle spullen in de caravan gegooid, aankoppelen en weg rijdenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 07:50 schreef WeezerButler het volgende:
Volgende x de maandag erbij zetten, kan sfeerverhogend/lagend werken:-)
true, truequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat staat toch niet bij je witte nikes, je Burberry broek en je D&G shirt!
Idd, lang leve de sleurhut / camper!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Weinig last van gehad, als een speer alle spullen in de caravan gegooid, aankoppelen en weg rijden
alleen zo'n pokke eind sjouwen. Je moet meteen 's ochtends al je spullen meenemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef Newjersey_nl het volgende:
[..]
Idd, lang leve de sleurhut / camper!
Ik loop toch wel 2 keer per dag even heen en weer naar de camper, geen moeite mee, en 's nachts is het wel lekker ontnuchterendquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
alleen zo'n pokke eind sjouwen. Je moet meteen 's ochtends al je spullen meenemen.
Als iemand nikes aanheeft en een merkshirt denk je al meteen dat het 'er zo één is'quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met de jeugd van tegenwoordig. Wel met het soort types dat ik omschreef. En die vind je helaas niet alleen bij de jeugd. Punt is, als je bang bent voor een beetje regen/modder op een festival, heb je er niks te zoeken.
Wat ben je ook een verzuurde kutkneus hé. Zoals t er nu uitziet is het weercijfer gemiddeld een 3/10 op elke dag. Je bent gewoon een klapmongool eerste klas als je regen prefereert boven droogheid. Jullie zijn dus klapmongooltjes.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks mis met de jeugd van tegenwoordig. Wel met het soort types dat ik omschreef. En die vind je helaas niet alleen bij de jeugd. Punt is, als je bang bent voor een beetje regen/modder op een festival, heb je er niks te zoeken.
Zou voor mij de eerste regenachtige LL-editie worden.. ik denk ook meteen de minste danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:56 schreef RickoKun het volgende:
Sja, laten we het inderdaad maar met een korreltje zout nemen (hihi dan resorpeert het regen alleen maar), maar ik hoop écht niet dat we elke dag in de regen zitten. Een dagje is prima, maar om nu 4 dagen lang in complete blubber rond te lopen
Eens, eigenlijk zolang ik me kan heugen is het weer op zijn minst ok geweest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:59 schreef julian6 het volgende:
[..]
Zou voor mij de eerste regenachtige LL-editie worden.. ik denk ook meteen de minste dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |