De vraag stellen is 'm beantwoorden ;-)quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef julian6 het volgende:
Zo kut weer, waarom halen ze geen vervangende hip-hop act maar een compleet andere stijl voor Q-tip?
hihi flikker toch op johquote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
De vraag stellen is 'm beantwoorden ;-)
Omdat waarschijnlijk alleen Brainpower en Lange Frans nog tijd hadden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:57 schreef julian6 het volgende:
Zo kut weer, waarom halen ze geen vervangende hip-hop act maar een compleet andere stijl voor Q-tip?
Al was Def R. wel puik geweest.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat waarschijnlijk alleen Brainpower en Lange Frans nog tijd hadden.
Zoo, lange teentjes. Maar even serieus, je kunt moeiljk verwachten dat ze voor elk genre een vervanger van naam in de coulissen hebben staan natuurlijk. En met een onbekende hiphop-act was het gezeur ook niet van de lucht geweest.quote:
Dat is het kind van Def P en Yes-R?quote:
Ik denk dat we de special guest voor de 00's ook hebben geraden nuquote:
Nee joh dat wordt:quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk dat we de special guest voor de 00's ook hebben geraden nu
Hangen er op Lowlands overal Grolsch logos? Ja? Exact, dat is gewoon Grolsch. Exact hetzelfde als wat je in de kroeg of in de supermarkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:17 schreef Juicyhil het volgende:
Grolsch is bazenbier. Maar de troep die ze op Lowlands serveren zou ik zelfs niet drinken als ik 3 dagen niks heb gedronken en dat het enige iets in de buurt is.
Die gaan rijden als de parkeerplaats opengaat.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Vraagje over die pendelbussen vanaf 't Harde, rijden die nou echt pas vanaf 14.00u of is dat net zoals dat de campings pas om 18.00u open gaan gelul?
haha oke, maar ik denk dat dit jaar voor de taxi gaan die schijnen eerder te rijden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die gaan rijden als de parkeerplaats opengaat.
Idd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef PiRANiA het volgende:
Prettig dat de OVchipstudentendingkaart weer ingaat vóór LL.
jep.. tot aan de eerste auto in de rij op de dijk of er nog voor. Vorig jaar kwam ik met de taxi tot de oprit vanaf de hoofdweg dus nog 3 bochten voor de dijk. vandaar verder gelopen. en dat wil je niet met 3 tassenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:21 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
haha oke, maar ik denk dat dit jaar voor de taxi gaan die schijnen eerder te rijden.
precies. alleen omdat het in plastic wordt geschonken (behalve in de beugelbar natuurlijk) smaakt het anders.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hangen er op Lowlands overal Grolsch logos? Ja? Exact, dat is gewoon Grolsch. Exact hetzelfde als wat je in de kroeg of in de supermarkt.
en omdat het verser bier is smaakt het wateriger.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
precies. alleen omdat het in plastic wordt geschonken (behalve in de beugelbar natuurlijk) smaakt het anders.
O, die taxi's kunnen niet de routes van de bussen nemen ofzo? Wat?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
jep.. tot aan de eerste auto in de rij op de dijk of er nog voor. Vorig jaar kwam ik met de taxi tot de oprit vanaf de hoofdweg dus nog 3 bochten voor de dijk. vandaar verder gelopen. en dat wil je niet met 3 tassen
O, toch wel dezelfde route dan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef julian6 het volgende:
als auto's er kunnen komen kunnen taxi's dat ook denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |