SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
snap je punt wel... vertellen dat je mute moet je niet doen, maar na tijden niks posten teken van leven is wel positief, vind ikquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar ik ben het niet met je eens. Steeds: 'Ik luister nog mee hoor.., ik mute ff want ikke vind dit niet zo leuk hoor, ik post hier maar ik heb hem nog op mute staan
'
Gaat me op de zenuwen werken. Het voelt als aandachttrekkerij.
Overigens richt ik dit nu op jouw aangezien knetter weg lijkt
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:
Stockholm Syndromequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Straks gaan we een stukje naar het noorden.
Gisteren al bijna 2 uur naar die band geluisterd in een special
Maar Muse hoort gewoon in dit rijtje
Waarom? Omdat iedereen haar mist?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:09 schreef WickedTunes het volgende:
TT, wtf???? Lekker duidelijk zo
[..]
snap je punt wel... vertellen dat je mute moet je niet doen, maar na tijden niks posten teken van leven is wel positief, vind ik
Stockholm syndromequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
Straks gaan we een stukje naar het noorden.
Gisteren al bijna 2 uur naar die band geluisterd in een special
Maar Muse hoort gewoon in dit rijtje
vanmiddag nog gedraaid Lekkerrrrrr ragge!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
vanmiddag nog gedraaid Lekkerrrrrr ragge!![]()
![]()
Ik ergere me aan de pubertjes en t kinderachtige gedrag hier! Zijn t niet de pubertjes die t topic verkloten gaat t wel weer over sex! Hoor je mij ook niet over. Als je je er aan haar irriteert zeg t haar dan persoonlijk en niet zo achter haar rug om!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar ik ben het niet met je eens. Steeds: 'Ik luister nog mee hoor.., ik mute ff want ikke vind dit niet zo leuk hoor, ik post hier maar ik heb hem nog op mute staan
'
Gaat me op de zenuwen werken. Het voelt als aandachttrekkerij.
Overigens richt ik dit nu op jouw aangezien knetter weg lijkt
Misschien gooien ze dingen in het publiek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is een 3D musical?Die zijn toch altijd 3D of hoe heb ik dat?
Alice in Wonderland met K3? Zag die commercial eerder vanavond al.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is een 3D musical?Die zijn toch altijd 3D of hoe heb ik dat?
Zou best kunnen, het ging over K3quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien gooien ze dingen in het publiek.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Alice in Wonderland met K3? Zag die commercial eerder vanavond al.
Jupquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het ging over K3
Ja was leuk, ff gat opvullen met Muse / Radiohead / Live / Pear Jam / enz... was erg fijntjesquote:
Tokyo ghetto pussy!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb straks nog een stukje muziek dat echt helemaal uit de toon valt, maar het hoort bij het land en ik heb het er toch in gedaanBest grote stad ook wel, maar dat straks :T
Stiekem vind je het gewoon leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik dat heb onthouden.
Heul niet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon leuk
Alles in sexuele context plaatsenquote:
Nieuw soort broodbeleg?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja was leuk, ff gat opvullen met Muse / Radiohead / Live / Pear Jam / enz... was erg fijntjes
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ergere me aan de pubertjes en t kinderachtige gedrag hier! Zijn t niet de pubertjes die t topic verkloten gaat t wel weer over sex! Hoor je mij ook niet over. Als je je er aan haar irriteert zeg t haar dan persoonlijk en niet zo achter haar rug om!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles in sexuele context plaatsen
quote:
Ken je dat niet... heerlijk smeuige jam met veel pitquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ken je dat niet... heerlijk smeuige jam met veel pit
Ah, erg mooie selectie !quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja was leuk, ff gat opvullen met Muse / Radiohead / Live / Pear Jam / enz... was erg fijntjes
Neh,quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Dan ga je er samen met Thijs heen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:14 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ken je dat niet... heerlijk smeuige jam met veel pit
Lekker soppen meid!quote:
Met shampoo ja. dat andere doe ik niet, dat is viiieeessssquote:
Of iets dichterbij : Stranger in Moscow - Michael Jacksonquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
* Samzz gooit M&M in openstaande mond.
Die zit er sowieso tussenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:16 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Of iets dichterbij : Stranger in Moscow - Michael Jackson
[..]
Oh, da's altijd leuk hè!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk bedtijd, wekker half 4 enzo blabla..quote:
Je zei iets over een post van haar ja. Niet over haar gedrag hier. Met die post was imo niets mis. Wat je tegen faye zegt net is wel achter haar rug om.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]! Ze was in het topic toen ik het postte. Wat nou achter haar rug om
En waarom reageer je toch zo fel?
Andersom zou erger zijnquote:
[..]
Die zit er sowieso tussen. Hoorde ik gisteren
.
Niet teveel zuipen, anders zit je morgenvroeg niet nuchter t stuurquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk bedtijd, wekker half 4 enzo blabla..
Maar m'n bier is nog niet op..
vet!quote:
Nah eentje maar tijdens het gamenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Niet teveel zuipen, anders zit je morgenvroeg niet nuchter t stuur
Als ik uit de douche kom. dus even wachtenquote:
Ik loop anders wel even mee.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik uit de douche kom. dus even wachten.
1,5 uur doet je lichaam erover om 1 flesje bier af te breken, dus reken maar uit hoeveel je er op kanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk bedtijd, wekker half 4 enzo blabla..
Maar m'n bier is nog niet op..
Vent schei uitquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zei iets over een post van haar ja. Niet over haar gedrag hier. Met die post was imo niets mis. Wat je tegen faye zegt net is wel achter haar rug om.
Simpel omdat ze niks mis doet imo en je out of the blue ineens rare posts plaatst. Ik erger me helaas al dagen aan t topic. Hoor je mij toch ook niet over? Gewoon normaal doen dus.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
1,5 uur doet je lichaam erover om 1 flesje bier af te breken, dus reken maar uit hoeveel je er op kan
quote:
Niet normaal.. Wekenlang raak ik er geen eentje.. Nu is het warm en mooi en dan gaan ze op de weg liggen zonnen, ja hoor eens, ik kan niet voor iedere meeuw in de remmen met een volle busquote:
*meldtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Quaintrelle het volgende:
Iemand hier ook een liefhebber van Russische componisten ?
Tchaikovsky en dan met name de 1812 overture
Nog 2, want deze is al sinds 8 uur bezig ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
1,5 uur doet je lichaam erover om 1 flesje bier af te breken, dus reken maar uit hoeveel je er op kan
Jup hier... meters platen met klassiek, tchaikovsky, rachmaninov, dvorak = prachtig!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Quaintrelle het volgende:
Iemand hier ook een liefhebber van Russische componisten ?
Tchaikovsky en dan met name de 1812 overture
ik zit er midden in, ik ga via Rusland Europa afronden, en dan vliegen we verderquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ow crap, heel Symph z'n city special gemist
Ik drink er nog gezellig ene mee, Proost!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog 2, want deze is al sinds 8 uur bezig ofzo
Nee, ik hou t bij deze enequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik drink er nog gezellig ene mee, Proost!
Ik heb ooit wel eens een eend gevangen met mijn daklicht. Verder dan dat niet gekomen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Niet normaal.. Wekenlang raak ik er geen eentje.. Nu is het warm en mooi en dan gaan ze op de weg liggen zonnen, ja hoor eens, ik kan niet voor iedere meeuw in de remmen met een volle bus
Gelukkig ben jij geen manquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik nu een slappe hebben
Schat je hebt de lapoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een eend gevangen met mijn daklicht. Verder dan dat niet gekomen.
Ik zie mijn naam wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zei iets over een post van haar ja. Niet over haar gedrag hier. Met die post was imo niets mis. Wat je tegen faye zegt net is wel achter haar rug om.
Simpel omdat ze niks mis doet imo en je out of the blue ineens rare posts plaatst. Ik erger me helaas al dagen aan t topic. Hoor je mij toch ook niet over? Gewoon normaal doen dus.
Ja, Rachmaninov is ook zeer mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jup hier... meters platen met klassiek, tchaikovsky, rachmaninov, dvorak = prachtig!
Veelal tik ik ze aan met de voorkant/bumperquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een eend gevangen met mijn daklicht. Verder dan dat niet gekomen.
Niksquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wat heb ik nou weer gedaan?
En dan zet je zo'n turfje in de bus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veelal tik ik ze aan met de voorkant/bumper
Maar ze willen ook weleens een poging wagen onder de bus door te rennen/vliegen.. En dan ga ik er vol overheen met de banden..
Nee, dat niet, liever rij ik er geen eentje aan natuurlijk..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zet je zo'n turfje in de bus?
... maar je bent geen man dus heb je een stijve?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik nu een slappe hebben
Ik wil anders wel aan jou zitten, maar mag niet want je bent minderjarigquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je echt aan me zou mogen zitten, je hebt me slet genoemd
Ik weet de vrouwen op waarde te schattenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je echt aan me zou mogen zitten, je hebt me slet genoemd
Dat niet, daar is een taxi te klein voor denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veelal tik ik ze aan met de voorkant/bumper
Maar ze willen ook weleens een poging wagen onder de bus door te rennen/vliegen.. En dan ga ik er vol overheen met de banden..
40 cm jewaitsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
... maar je bent geen man dus heb je een stijve?
Deze post gemist? :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vent schei uitAls ze weg was gegaan had ze dat heus wel in het topic gezegd. Ik ben niet degene die opeens vanuit het niets fel gaat reageren.
Daarna is ze niet meer geweest en is ze dus weg uit t topic...quote:
KOM BINNEN HIHIHIquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Trollscience het volgende:
Ik kom binnen en het gaat weer over seks (HIHAHO KOM XDXD)
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef WickedTunes het volgende:
Wat zijn er veel nummers met stad in de titel he? Gaan we zo naar Azie?
Fout bedachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet, daar is een taxi te klein voor denk ik.![]()
Haasjes enzo pak ik nog wel eens.
Laatst stak er eentje vlak voorlangs over, maar die bedacht dat ie terug wilde.
Die heb ik niet gemist nee. Ik baal ervan dat ze midden uit een discussie stapt, maar later alles op haar gemak terug kan lezen. Dat vind ik niet netjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze post gemist? :
[..]
Daarna is ze niet meer geweest en is ze dus weg uit t topic...
Mijn reactie was idd wat vel. Sorry daarvoor maar ik vind t niet netjes van je.
Mama Appelsapquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht vroegah dat ie zong: How kut to feel.
Heuj, je ging mij en Hans toch M&M's voeren onder de douche?quote:
Is niet aan jou gericht!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wat heb ik nou weer gedaan?
M&M's voeren onder de douche? Nee, dat is viesquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, je ging mij en Hans toch M&M's voeren onder de douche?
go go gadget fallus?quote:
Wel gemist dat ze kots ziek is zeker??quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die heb ik niet gemist nee. Ik baal ervan dat ze midden uit een discussie stapt, maar later alles op haar gemak terug kan lezen. Dat vind ik niet netjes.
Verkeerde piquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hoor wie het zegtWat wil je dan dat ik zeg
Siewosie eten onder de douche!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
M&M's voeren onder de douche? Nee, dat is vies.
Nogal ja.. Die verteld het niet na..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk zijn laatste gedachte inderdaad.
Eten onder de douche.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik slebber mijn spaghetti bolognese altijd onder douche op. Anders is 't zo'n zooitje.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie eten onder de douche!
Behalve mierikswortel misschien!
siewosie?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie eten onder de douche!
Behalve mierikswortel misschien!
Je hoort het morgen, na de reclame!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Morgen gaat al m'n beddengoed in de was! Dekbed, kussens, overtrekken, alles.
Gaat dat goed komen?.
Ja maar.. we doen toch niks?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik lees niet al haar posts. Maar dan nog? Ze post hier de hele dag al zonder problemen volgens mij?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel gemist dat ze kots ziek is zeker??
heb ik vandaag gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Morgen gaat al m'n beddengoed in de was! Dekbed, kussens, overtrekken, alles.
Gaat dat goed komen?.
Fluts. Ooits ook eens langzaam rijdend een opstijgende duif aangetikt. Die beesten zijn echt te dom voor woorden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal ja.. Die verteld het niet na..
Vanmiddag ook zo'n meeuw, neemt een aanloopje, dus ik denk "Oh, die gaat vliegen om aan de kant te gaan.." Dus ik rij door, gaat dat beest opeens stilstaan en draait zich om.. Ja.. te laat..
Ik heb het nog nooit gedaanquote:
Dan spoelen al die kleurstoffen weg. :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
50 eurie een slof in Belgiëquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef _Fanta het volgende:
Heerlijk, de 50 gram builen van Drum zijn weer terug, Wel heel stuk duurder dan toen
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Ik lees niet al haar posts. Maar dan nog? Ze post hier de hele dag al zonder problemen volgens mij?
BANGKOK?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Goed gaan we verder naar Azie...
Jammer dat daar niet veel van is (of in ieder geval ik heb er niet veel van)
We gaan eerst naar een stad waar je niet in een bepaald Hotel terecht moet komen.
(mooie film, echte aanrader)
Oh wee als Goodnight Saigon niet langskomtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
We gaan eerst naar een stad waar je niet in een bepaald Hotel terecht moet komen.
Daar word ik zo hyper vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Dan spoelen al die kleurstoffen weg. :
Ik wel. Maar ik ben sowieso achterlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.
Oh, ben benieuwd !quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik had echt niks te zeggen en zij riep om de 10 minuten zeg wat!quote:
Dat zijn je eigen woordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben sowieso achterlijk.
Sowieso..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Fluts. Ooits ook eens langzaam rijdend een opstijgende duif aangetikt. Die beesten zijn echt te dom voor woorden.
Alle aaseters zijn kannibalen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso..
Meeuwen zijn trouwens kannibalen.. eten hun eigen soort op..
Jij gaat met iedereen in een discussie. Zit je in een debatteam ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben sowieso achterlijk.
Wijze man, wijze man.quote:
Maar dan nog: Eerst provocerend reageren en dan ertussenuit knijpen. Lekker makkelijk weer. Neem dan de moeite om in eerste instantie al normaal te reageren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.
Morphmutsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Morph!
Ow bedankt
Welke baas draait er?
Had ik geen probleem mee.. We hebben de hele dag alleen maar geluld toen ik in Arnhem was, en ook toen zij bij de Primark in Rotterdam was..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had echt niks te zeggen en zij riep om de 10 minuten zeg wat!
Nope.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij gaat met iedereen in een discussie. Zit je in een debatteam ofzo?
Kan deze discussie richting de dm/pm? Het is geen persoonlijke aanval op knetter, het was gewoon een opmerking over een gewoonte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Morphjequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Morph!
Ow bedankt
Welke baas draait er?
Zou wel iets voor jou zijn.quote:
Oh dat wel maar in die winkel viel ik wel af en toe stil.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik geen probleem mee.. We hebben de hele dag alleen maar geluld toen ik in Arnhem was, en ook toen zij bij de Primark in Rotterdam was..
Morphquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Morph!
Ow bedankt
Welke baas draait er?
Wat vond jij provocerend dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dan nog: Eerst provocerend reageren en dan ertussenuit knijpen. Lekker makkelijk weer. Neem dan de moeite om in eerste instantie al normaal te reageren.
gaarne!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan deze discussie richting de dm/pm? Het is geen persoonlijke aanval op knetter, het was gewoon een opmerking over een gewoonte.
For the topics sake, stop it.
Ja ok, daar heb je een punt.. Maar ik had niet verwacht dat het aaseters zouden zijn.. zo dicht bij de zee dus visjes zat..quote:
Eens dat wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
Primark is echt een net zo'n paradijs om chickies te spotten als bij de poelier!
Zullen wij vechten?quote:
Ik bleef op 1 punt staan, veel makkelijker, zij vindt jou wel weer terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat wel maar in die winkel viel ik wel af en toe stil.
Ik ben gewoon braaf achter haar aangelopen.
Jij in een bikini! Hou dat binnendeurs!quote:
Hoi Morp!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er nu alweer een rel geweest kinders?
Midden in een discussiequote:
Ik houd mij afzijdig. Anders word ik boos en dat is niet tof.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een velle rel!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit zijn wijze lessen voor later als ik ooit een vriendin heb.quote:
Rel? Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond het in Rotterdam wel meevallen.. Zoveel leuks liep er toen niet..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
Primark is echt een net zo'n paradijs om chickies te spotten als bij de poelier!
Ik word dan helemaal gek en ga maar door en doorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Midden in een discussie [ afbeelding ]
ok' zeggen en dan pleite. Dat nodigt mensen uit om er op te reageren. Mij wel in ieder geval.
Sinds wanneer ben jij weer 16?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, OUTPOST!
VERDOMME, HIER STOPT DEZE DISCUSSIE.
En nooit, nooit zeggen dat ze dik is in die broek, een beetje op de vlakte blijven en lichtelijk positief blijven werkt het bestquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn wijze lessen voor later als ik ooit een vriendin heb.
Mond houden, achter aan lopen en wat zeggen als er wat gevraagd word.
Misschien wat te jong voor je smaak? In Hoofddorp was het mals man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het in Rotterdam wel meevallen.. Zoveel leuks liep er toen niet..
Hoi schat. Charmed nog een veeg gegeven lately?quote:
My point provenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word dan helemaal gek en ga maar door en door.
amenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, OUTPOST!
VERDOMME, HIER STOPT DEZE DISCUSSIE.
Heb je gezien wat ik over Goodnight Saigon zei?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Hierna vliegen we naar het smerigste land wat denkbaar is.
Neem een fabriek waar 20.000 bouwvakkers bezig zijn en je zult er geen toilet treffen.
Maar he, het is een stad en er is een liedje van
dit!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ik over Goodnight Saigon zei?.
Dat had ik door.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
En nooit, nooit zeggen dat ze dik is in die broek, een beetje op de vlakte blijven en lichtelijk positief blijven werkt het best
Nou het begon zeg maar met Outpost die iets zei over VH zijn cellulite, en toen schold VH hem uit voor piemel ofzo!quote:
Ik zei Oh wee als die niet voorbij komtquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien wat te jong voor je smaak? In Hoofddorp was het mals man.
Dat zou kunnen.. Dat zou heel goed kunnen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien wat te jong voor je smaak? In Hoofddorp was het mals man.
Je vergeet de voorbinddildo van Knetter.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het begon zeg maar met Outpost die iets zei over VH zijn cellulite, en toen schold VH hem uit voor piemel ofzo!
Ik haat je diep en intens nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen ruzie. Gewoon een menings verschil. Tenminste zo zie ik t.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het begon zeg maar met Outpost die iets zei over VH zijn cellulite, en toen schold VH hem uit voor piemel ofzo!
Oja dat ook nog dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet de voorbinddildo van Knetter.
Hmmm... Ik heb liever een man die dat eerlijk tegen me zegt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
En nooit, nooit zeggen dat ze dik is in die broek, een beetje op de vlakte blijven en lichtelijk positief blijven werkt het best
Ben je weer bezig?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen ruzie. Gewoon een menings verschil. Tenminste zo zie ik t.![]()
Wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen dikke kont.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb liever een man die dat eerlijk tegen me zegt.
Ik ben altijd eerlijk geweest, dat zweer ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nee toen kwam knetter eraan met grote negurdildo en toen ben ik maar weggerend!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Dat dit kan in Nederland!
Ik neem aan dat jij toen Outpost een hoek hebt verkocht en VH zijn piemol hebt omarmt?
Detailsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Saigon bestaat niet meer, het heet iets van Ho Yi Mingh, en daar is geen liedje van
Vandaar ook even mijn uitleg over dat ze kots ziek is enzo. Dat moet toch rede genoeg zijn om een beetje begrip te tonen imo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Midden in een discussie [ afbeelding ]
ok' zeggen en dan pleite. Dat nodigt mensen uit om er op te reageren. Mij wel in ieder geval.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Details. Ho Chi Minhstad, overigens.
Je houd toch van rimmen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee toen kwam knetter eraan met grote negurdildo en toen ben ik maar weggerend!
Maar ga je daar dan niet kwaad om worden?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
leg het nog is uit ik begrijp het nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar ook even mijn uitleg over dat ze kots ziek is enzo. Dat moet toch rede genoeg zijn om een beetje begrip te tonen imo?
Sorry had ik al gezegd voor mn te velle reactie maar bij deze nog een keer. Sorry![]()
Einde nu?
Toch niet dat nummer van Katie Melua he ?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
Het volgende nummer heeft geen stad in de titel (was ook niet te vinden op mijn HD)
Maar het nummer gaat over Peking, dus hoppa erin dan maar
Alleen bij Patrique! Weet ik zeker dat ie schoon is!quote:
HAHAHAHAquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen dikke kont.
Woord voor woord waarquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik doe niets.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben je weer bezig?Krijg je misschien toch nog een keer een note erbij
Ik vind een man die niet eerlijk is erger.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ga je daar dan niet kwaad om worden?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen bij Patrique! Weet ik zeker dat ie schoon is!
krijg je als het elke minuut van de dag hier over seks moet gaan...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee toen kwam knetter eraan met grote negurdildo en toen ben ik maar weggerend!
Okeequote:
Ja, sorryquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Toch niet dat nummer van Katie Melua he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |