dit!quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ik over Goodnight Saigon zei?.
Dat had ik door.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
En nooit, nooit zeggen dat ze dik is in die broek, een beetje op de vlakte blijven en lichtelijk positief blijven werkt het best
Nou het begon zeg maar met Outpost die iets zei over VH zijn cellulite, en toen schold VH hem uit voor piemel ofzo!quote:
Ik zei Oh wee als die niet voorbij komtquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien wat te jong voor je smaak? In Hoofddorp was het mals man.
Dat zou kunnen.. Dat zou heel goed kunnen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien wat te jong voor je smaak? In Hoofddorp was het mals man.
Je vergeet de voorbinddildo van Knetter.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het begon zeg maar met Outpost die iets zei over VH zijn cellulite, en toen schold VH hem uit voor piemel ofzo!
Ik haat je diep en intens nuquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen ruzie. Gewoon een menings verschil. Tenminste zo zie ik t.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het begon zeg maar met Outpost die iets zei over VH zijn cellulite, en toen schold VH hem uit voor piemel ofzo!
Oja dat ook nog dus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet de voorbinddildo van Knetter.
Hmmm... Ik heb liever een man die dat eerlijk tegen me zegt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef JJH het volgende:
[..]
En nooit, nooit zeggen dat ze dik is in die broek, een beetje op de vlakte blijven en lichtelijk positief blijven werkt het best
Ben je weer bezig?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen ruzie. Gewoon een menings verschil. Tenminste zo zie ik t.![]()
Wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen dikke kont.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb liever een man die dat eerlijk tegen me zegt.
Ik ben altijd eerlijk geweest, dat zweer ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb liever een man die dat eerlijk tegen me zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |