Ik bleef op 1 punt staan, veel makkelijker, zij vindt jou wel weer terugquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat wel maar in die winkel viel ik wel af en toe stil.
Ik ben gewoon braaf achter haar aangelopen.
Jij in een bikini! Hou dat binnendeurs!quote:
Hoi Morp!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er nu alweer een rel geweest kinders?
Midden in een discussiequote:

Ik houd mij afzijdig. Anders word ik boos en dat is niet tof.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Een velle rel!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit zijn wijze lessen voor later als ik ooit een vriendin heb.quote:
Rel? Waar?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vond het in Rotterdam wel meevallen.. Zoveel leuks liep er toen niet..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
Primark is echt een net zo'n paradijs om chickies te spotten als bij de poelier!
Ik word dan helemaal gek en ga maar door en doorquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Midden in een discussie [ afbeelding ]
ok' zeggen en dan pleite. Dat nodigt mensen uit om er op te reageren. Mij wel in ieder geval.
Sinds wanneer ben jij weer 16?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, OUTPOST!
VERDOMME, HIER STOPT DEZE DISCUSSIE.
En nooit, nooit zeggen dat ze dik is in die broek, een beetje op de vlakte blijven en lichtelijk positief blijven werkt het bestquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit zijn wijze lessen voor later als ik ooit een vriendin heb.
Mond houden, achter aan lopen en wat zeggen als er wat gevraagd word.
Misschien wat te jong voor je smaak? In Hoofddorp was het mals man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vond het in Rotterdam wel meevallen.. Zoveel leuks liep er toen niet..
Hoi schat. Charmed nog een veeg gegeven lately?quote:
My point provenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik word dan helemaal gek en ga maar door en door.
amenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, OUTPOST!
VERDOMME, HIER STOPT DEZE DISCUSSIE.
Heb je gezien wat ik over Goodnight Saigon zei?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Hierna vliegen we naar het smerigste land wat denkbaar is.
Neem een fabriek waar 20.000 bouwvakkers bezig zijn en je zult er geen toilet treffen.
Maar he, het is een stad en er is een liedje van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |