Alice in Wonderland met K3? Zag die commercial eerder vanavond al.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is een 3D musical?Die zijn toch altijd 3D of hoe heb ik dat?
Zou best kunnen, het ging over K3quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien gooien ze dingen in het publiek.
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Alice in Wonderland met K3? Zag die commercial eerder vanavond al.
Jupquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou best kunnen, het ging over K3
Ja was leuk, ff gat opvullen met Muse / Radiohead / Live / Pear Jam / enz... was erg fijntjesquote:
Tokyo ghetto pussy!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb straks nog een stukje muziek dat echt helemaal uit de toon valt, maar het hoort bij het land en ik heb het er toch in gedaanBest grote stad ook wel, maar dat straks :T
Stiekem vind je het gewoon leukquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik baal een beetje dat ik dat heb onthouden.
Heul niet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon leuk
Alles in sexuele context plaatsenquote:
Nieuw soort broodbeleg?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja was leuk, ff gat opvullen met Muse / Radiohead / Live / Pear Jam / enz... was erg fijntjes
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ergere me aan de pubertjes en t kinderachtige gedrag hier! Zijn t niet de pubertjes die t topic verkloten gaat t wel weer over sex! Hoor je mij ook niet over. Als je je er aan haar irriteert zeg t haar dan persoonlijk en niet zo achter haar rug om!
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alles in sexuele context plaatsen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |