Alle aaseters zijn kannibalen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso..
Meeuwen zijn trouwens kannibalen.. eten hun eigen soort op..
Jij gaat met iedereen in een discussie. Zit je in een debatteam ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben sowieso achterlijk.
Wijze man, wijze man.quote:
Maar dan nog: Eerst provocerend reageren en dan ertussenuit knijpen. Lekker makkelijk weer. Neem dan de moeite om in eerste instantie al normaal te reageren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.
Morphmutsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Morph!
Ow bedankt
Welke baas draait er?
Had ik geen probleem mee.. We hebben de hele dag alleen maar geluld toen ik in Arnhem was, en ook toen zij bij de Primark in Rotterdam was..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had echt niks te zeggen en zij riep om de 10 minuten zeg wat!
Nope.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij gaat met iedereen in een discussie. Zit je in een debatteam ofzo?
Kan deze discussie richting de dm/pm? Het is geen persoonlijke aanval op knetter, het was gewoon een opmerking over een gewoonte.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.
Morphjequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Morph!
Ow bedankt
Welke baas draait er?
Zou wel iets voor jou zijn.quote:
Oh dat wel maar in die winkel viel ik wel af en toe stil.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ik geen probleem mee.. We hebben de hele dag alleen maar geluld toen ik in Arnhem was, en ook toen zij bij de Primark in Rotterdam was..
Morphquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoi Morph!
Ow bedankt
Welke baas draait er?
Wat vond jij provocerend dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dan nog: Eerst provocerend reageren en dan ertussenuit knijpen. Lekker makkelijk weer. Neem dan de moeite om in eerste instantie al normaal te reageren.
gaarne!!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kan deze discussie richting de dm/pm? Het is geen persoonlijke aanval op knetter, het was gewoon een opmerking over een gewoonte.
For the topics sake, stop it.
Ja ok, daar heb je een punt.. Maar ik had niet verwacht dat het aaseters zouden zijn.. zo dicht bij de zee dus visjes zat..quote:
Eens dat wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:37 schreef Watertornado het volgende:
Primark is echt een net zo'n paradijs om chickies te spotten als bij de poelier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |