Dan spoelen al die kleurstoffen weg. :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
M&M's voeren onder de douche? Nee, dat is vies.
50 eurie een slof in Belgiëquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:29 schreef _Fanta het volgende:
Heerlijk, de 50 gram builen van Drum zijn weer terug, Wel heel stuk duurder dan toen
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Ik lees niet al haar posts. Maar dan nog? Ze post hier de hele dag al zonder problemen volgens mij?
BANGKOK?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Goed gaan we verder naar Azie...
Jammer dat daar niet veel van is (of in ieder geval ik heb er niet veel van)
We gaan eerst naar een stad waar je niet in een bepaald Hotel terecht moet komen.
(mooie film, echte aanrader)
Oh wee als Goodnight Saigon niet langskomtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
We gaan eerst naar een stad waar je niet in een bepaald Hotel terecht moet komen.
Daar word ik zo hyper vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Dan spoelen al die kleurstoffen weg. :
Ik wel. Maar ik ben sowieso achterlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kotsen is pas van net een uurtje of 1 a max 2 en als je zo kots ziek bent ga je niet in discussie ed. Tenminste ik niet.
Oh, ben benieuwd !quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik had echt niks te zeggen en zij riep om de 10 minuten zeg wat!quote:
Dat zijn je eigen woordenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben sowieso achterlijk.
Sowieso..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Fluts. Ooits ook eens langzaam rijdend een opstijgende duif aangetikt. Die beesten zijn echt te dom voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |