ik zit er midden in, ik ga via Rusland Europa afronden, en dan vliegen we verderquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ow crap, heel Symph z'n city special gemist
Ik drink er nog gezellig ene mee, Proost!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog 2, want deze is al sinds 8 uur bezig ofzo
Nee, ik hou t bij deze enequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik drink er nog gezellig ene mee, Proost!
Ik heb ooit wel eens een eend gevangen met mijn daklicht. Verder dan dat niet gekomen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Niet normaal.. Wekenlang raak ik er geen eentje.. Nu is het warm en mooi en dan gaan ze op de weg liggen zonnen, ja hoor eens, ik kan niet voor iedere meeuw in de remmen met een volle bus
Gelukkig ben jij geen manquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik nu een slappe hebben
Schat je hebt de lapoquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een eend gevangen met mijn daklicht. Verder dan dat niet gekomen.
Ik zie mijn naam wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zei iets over een post van haar ja. Niet over haar gedrag hier. Met die post was imo niets mis. Wat je tegen faye zegt net is wel achter haar rug om.
Simpel omdat ze niks mis doet imo en je out of the blue ineens rare posts plaatst. Ik erger me helaas al dagen aan t topic. Hoor je mij toch ook niet over? Gewoon normaal doen dus.
Ja, Rachmaninov is ook zeer mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Jup hier... meters platen met klassiek, tchaikovsky, rachmaninov, dvorak = prachtig!
Veelal tik ik ze aan met de voorkant/bumperquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een eend gevangen met mijn daklicht. Verder dan dat niet gekomen.
Niksquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie mijn naam wat heb ik nou weer gedaan?
En dan zet je zo'n turfje in de bus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veelal tik ik ze aan met de voorkant/bumper
Maar ze willen ook weleens een poging wagen onder de bus door te rennen/vliegen.. En dan ga ik er vol overheen met de banden..
Nee, dat niet, liever rij ik er geen eentje aan natuurlijk..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zet je zo'n turfje in de bus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |