Nee, dat niet, liever rij ik er geen eentje aan natuurlijk..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan zet je zo'n turfje in de bus?
... maar je bent geen man dus heb je een stijve?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou ik nu een slappe hebben
Ik wil anders wel aan jou zitten, maar mag niet want je bent minderjarigquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je echt aan me zou mogen zitten, je hebt me slet genoemd
Ik weet de vrouwen op waarde te schattenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Alsof je echt aan me zou mogen zitten, je hebt me slet genoemd
Dat niet, daar is een taxi te klein voor denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veelal tik ik ze aan met de voorkant/bumper
Maar ze willen ook weleens een poging wagen onder de bus door te rennen/vliegen.. En dan ga ik er vol overheen met de banden..
40 cm jewaitsquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
... maar je bent geen man dus heb je een stijve?
Deze post gemist? :quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vent schei uitAls ze weg was gegaan had ze dat heus wel in het topic gezegd. Ik ben niet degene die opeens vanuit het niets fel gaat reageren.
Daarna is ze niet meer geweest en is ze dus weg uit t topic...quote:
KOM BINNEN HIHIHIquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Trollscience het volgende:
Ik kom binnen en het gaat weer over seks (HIHAHO KOM XDXD)
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:26 schreef WickedTunes het volgende:
Wat zijn er veel nummers met stad in de titel he? Gaan we zo naar Azie?
Fout bedachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat niet, daar is een taxi te klein voor denk ik.![]()
Haasjes enzo pak ik nog wel eens.
Laatst stak er eentje vlak voorlangs over, maar die bedacht dat ie terug wilde.
Die heb ik niet gemist nee. Ik baal ervan dat ze midden uit een discussie stapt, maar later alles op haar gemak terug kan lezen. Dat vind ik niet netjes.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deze post gemist? :
[..]
Daarna is ze niet meer geweest en is ze dus weg uit t topic...
Mijn reactie was idd wat vel. Sorry daarvoor maar ik vind t niet netjes van je.
Mama Appelsapquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:27 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht vroegah dat ie zong: How kut to feel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |