SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Juin uit Eigen Tuin!
Verstandige keuzequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Symphonic het volgende:
Zo, dat was de laatste Nederlandstalige
Blof heb ik weer ingeruild voor Berlin
Kun je dansen op Pluto.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Meh, het is dat het steden moeten zijn, anders had ik gigantisch voor België gekozen als nummer.
Ik heb getwijfeld over Belgie, want dat taaltje is zo zacht?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
Meh, het is dat het steden moeten zijn, anders had ik gigantisch voor België gekozen als nummer.
Geweldig nummerquote:
En dan stuur je ons een kattebel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct neemt het Elektrische Licht Orkest de laatste trein naar Londen
Belgiëeeeeeequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over Belgie, want dat taaltje is zo zacht?
Nais.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Zo direct neemt het Elektrische Licht Orkest de laatste trein naar Londen
Hij zegt net dat ie Blof eruit heeft gegooidquote:
Niet gelezenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ie Blof eruit heeft gegooid.
Ja, echt briljant Nederlandstaligquote:
Over de muurquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt briljant Nederlandstalig. En de Frank Boeien groep
. Doe maar
. Klein Orkest
.
Vroeger.
is ook een mooi nummer, maar twee keer vond ik wat te achter elkaarquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef WickedTunes het volgende:
Knap dat A&dM zo'n eigen sound heeft gecreerd he? Toch mooie liedjes hoor.
Amsterdam is ook zo mooi van hen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt briljant Nederlandstalig. En de Frank Boeien groep
. Doe maar
. Klein Orkest
.
Vroeger.
Ik had net nog weer een gekke kop van de automobilist naast me, ik zat met de auto mee te brullen en we hadden beiden onze raampjes open.quote:
Liverpool.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Hierna reizen we naar de geboorteplaats van The Beatles, mag niet ontbreken in een muziekreis
Ik vind No mercy echt het grootste kutnummer dat ik ooit heb gehoordquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus een van de fijnste Nederlandse bands van nu
dit nr is datquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
iets galmt heel erg mee, mic feedback of zit dat in de track?
Ik kan ze niet echt hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem zich bij jou bevindt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
ik heb geen mic en ik hoor ook geen galmquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef WickedTunes het volgende:
Bloody sunday?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Na Liverpool steken we het water over en doen we Ierland aan.
Helaas een stad met een niet zo'n fijn verleden..
De toekomst ziet er ook niet al te fleurig uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Na Liverpool steken we het water over en doen we Ierland aan.
Helaas een stad met een niet zo'n fijn verleden..
Regelmatig live gezien. Wat een schijtbandquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De toekomst ziet er ook niet al te fleurig uit.
zit een lichte galm in.. normaal gesproken al. in dit nrquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen mic en ik hoor ook geen galm
Simpel Mindsquote:
Ik moest net al aan U2 denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt
Maar gek genoeg denk ik steeds dat het van U2 is
Ja, kheb dubbel lp van ze (live concert) en soms klinkt het 1op1 als U2quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt
Maar gek genoeg denk ik steeds dat het van U2 is
Franstalig gezongen ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
We verlaten de eilanden en vliegen van Belfast naar Parijs zo direct
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan . . .quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
We verlaten de eilanden en vliegen van Belfast naar Parijs zo direct
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan . . .
Johnnyquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan . . .
Ik vind franstalige nummers bijna altijd mooi, alhoewel de Franse taal mij verder weinig boeit.quote:
Vind de Simple minds beter dan U2quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, kheb dubbel lp van ze (live concert) en soms klinkt het 1op1 als U2
ik vind ze allebei wel wat hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind de Simple minds beter dan U2
Franse muziekquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind franstalige nummers bijna altijd mooi, alhoewel de Franse taal mij verder weinig boeit.
Was meer iets van: lang niet gezien bro'!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Welke whisky ben je aan het drinken?
Freddy, met Barcelona?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
En dan gaan we zo een ritje maken naar het zuiden.
Biertje happen op de Ramblas en Tapas eten natuurlijk
Laat ik het zo zeggen: Ik vind Simple Minds beste album New Gold Dream 81-82-83-84) beter dan U2's beste. (Achtung Baby)quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind ze allebei wel wat hebben
In Barcelonaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
En dan gaan we zo een ritje maken naar het zuiden.
Biertje happen op de Ramblas en Tapas eten natuurlijk
quote:
Yow!quote:
Hehehe jah idd beetje weinig hier geweest de laatste tijd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was meer iets van: lang niet gezien bro'!
Uiteraard McIllroy.Daarna misschien nog een Caol Ila pakken.
Speciaal voor jouquote:
Hebben ze steden op Mercurius dan?quote:
Ik néééém aan McIllroy? Chill in ieder geval.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Yow!Alles fijn?
[..]
Hehehe jah idd beetje weinig hier geweest de laatste tijd!
Cool, ik heb daar net 6 flessen van gehaald!Kan ik wel weer een weekendje mee overleven!
Nee maar er is wel leven op Pluto!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hebben ze steden op Mercurius dan?
idd @ mcIllroy jah!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik néééém aan McIllroy? Chill in ieder geval.
Kun je weer gasten ontvangen.
Whehehehequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar er is wel leven op Pluto!
En je kunt dansen op de maan!
quote:
Making a trip around Uranus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
They were coming from Mars
Ah je weet dus niet over welk nummer ik het heb!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Laat me denken aan Joe Satriani - Is there love in space?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar er is wel leven op Pluto!
En je kunt dansen op de maan!
War of the Worlds.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Jawel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah je weet dus niet over welk nummer ik het heb!
Nope!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat me denken aan Joe Satriani - Is there love in space?
Do diamonds shine on the dark side of the moon?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat me denken aan Joe Satriani - Is there love in space?
Ik deed dat expres omdat je zo van hoofdletters houdtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is trouwens Trollscience, niet trollScience
![]()
Tijdens het "repeteren" ben ik 6 keer naar boven gelopen om backing tracks enzulks te bewerken
War of the Worlds dus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Weet je ook over welk nummer ik het heb?
help me ffquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Weet je ook over welk nummer ik het heb?
Had ik net zo goed nog een post kunnen maken hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik deed dat expres omdat je zo van hoofdletters houdt![]()
Oke.
... are a million to one, he said.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]The chances of anything coming from Mars....
Heb je niet van die echte maffiamuziek? Ik heb daar nog een ceedee vanquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
We gaan zo de Middellandse zee oversteken, zwaaien nog even naar de mafia op Sicilie en landen dan in Rome.
Want alle wegen leiden naar Rome. En The Stranglers weten dat ook
Alleen rozequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Do diamonds shine on the dark side of the moon?
dik he?quote:
Whehehe alleen jammer dat Sicilie geen stad isquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je niet van die echte maffiamuziek? Ik heb daar nog een ceedee van
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had ik net zo goed nog een post kunnen maken he
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Gaan we zo een stukje omhoog, naar de stad van de Operette en de Prater
Ligt mooi op de route naar de stad erna
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef WickedTunes het volgende:
Je had ook Ultravox - Vienna kunnen doen
ja maar dit is Romequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef WickedTunes het volgende:
Je had ook Ultravox - Vienna kunnen doen
Ik ging de hele tijd naar boven om dingen te doen, had ik net zo goed iedere keer dat ik kwam kunnen postenquote:
Ohquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ging de hele tijd naar boven om dingen te doen, had ik net zo goed iedere keer dat ik kwam kunnen posten
Moet je dat steeds posten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ik luister nog steeds mee trouwens
Nee, romequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
THIS IS SPAAAAAARTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Wist niet eens dat dat een One Hit Wonder was. Kende het nummer wel, maa rik heb veel albums van ze.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
Kheb bij de One Hit Wonder nog Rome wasn't build in a day - Morcheeba gedraaid...
okquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het je dagelijks doen, soms meermaals
Je moet wel vanaf het begin luisteren natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Ga je ook nog Drukwerk - Hee Amsterdam draaien?
Is dat niet te downloaden kopen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik de lp's een keertje kan digitaliseren ga ik dat een keer nonstop uitzende.
daar ben ik mee begonnenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Ga je ook nog Drukwerk - Hee Amsterdam draaien?
Nee, want kraakjes in de plaat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat niet te downloaden kopen dan?
quote:
We hebben je gemistquote:
Ik ook, maar dit is zeg maar nog toegankelijk nummer dat soms in the ether wordt gedraaid...quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat een One Hit Wonder was. Kende het nummer wel, maa rik heb veel albums van ze.
Hehehe sorry!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel vanaf het begin luisteren natuurlijk.
Als je de LP in je bezit hebt mag je het gewoon downloaden hoor. De drager is niet interessant, je hebt betaald voor de muziek (en bijbehorende rechten).quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat niet te downloaden kopen dan?
Lekker!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Vertel alles!
Dat kind heeft HEL doorstaan, geloof me.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BabehAlles was goed in Hoofddorp?
Ik had m ooit opgenomen van de radio op bandjequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want kraakjes in de plaat.
Anders misschien wel.
Jep, was leuk! Weer een dag leuk voorbijquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
BabehAlles was goed in Hoofddorp?
En heloef maar denken dat dit de dag van zijn leven is.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jep, was leuk! Weer een dag leuk voorbij
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is zeg maar nog toegankelijk nummer dat soms in the ether wordt gedraaid...
Oh, en vroeger dacht ik altijd dat ze in dit nummer zongen: "Ohhhh pianoooo!!"![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
Ik dacht vroeger trouwens altijd dat ze Piano zongen.
Hoezo laat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Wauw, ik wou gewoon even langs wippen om te zeggen dat dit echt een super leuk concept (en geweldige muziek ook !) is.
Jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen, maar ja.. ben ook niet zo lang lid van Fok.
Welkom!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Wauw, ik wou gewoon even langs wippen om te zeggen dat dit echt een super leuk concept (en geweldige muziek ook !) is.
Jammer dat ik er zo laat achter ben gekomen, maar ja.. ben ook niet zo lang lid van Fok.
Je mag best blijven hangenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik bedoelde gewoon dat dit niet zo'n crap werkdag was enzoquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En heloef maar denken dat dit de dag van zijn leven is.
Welkomquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:52 schreef Quaintrelle het volgende:
Weet ik tochquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon dat dit niet zo'n crap werkdag was enzo
Allemaal tsjikkies daar man.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die doen het best goed bij het ESF
Het nummer is nou niet echt happy.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die doen het best goed bij het ESF
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je de LP in je bezit hebt mag je het gewoon downloaden hoor. De drager is niet interessant, je hebt betaald voor de muziek (en bijbehorende rechten).
Wat is er mis mee om dat te posten?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het je dagelijks doen, soms meermaals
Wasteland telt niet mee als stad hequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Na Sarajevo zakken we nog een stukje naar de stinkstad, het afvalputje van Europa, of was het nou de bodemloze put?
Ik ben het even kwijt. Vraag maar aan The Who
Dat je misschien de indrukt wekt dat als je niets post dat je dan ook niet luistert?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om dat te posten?
Gewoon blijven meeluisteren en postenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Haha, das fijn om te horen.![]()
#668 stond nogal intimiderend. xD
Ik vind het irritant. Ik zie verder niemand heel 3x per dag posten dat ze luisteren of niet luisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om dat te posten?
Sterker nog: het is in NL op dit moment zo dat je alles mag downloaden behalev illegale software en films. Muziek mag je gewoon voor eigen gebruik hebben en delen in vriendenkring.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet!
Dan heb ik zowaar een keertje een cd legaal gedownload!(orgineel was te bekrast dat ie niet meer af te spelen was.
)
Je zegt ook niet tegen een stad of ze een jongen of een meisje is.quote:
Ik doe wel een 'Naatje'quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh, trouwens, ik heb geen rubber dus dat mag jij fixen
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je misschien de indrukt wekt dat als je niets post dat je dan ook niet luistert?
Editors - Munich?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Goed laten we Zuid Europa voor wat het is en gaan we weer naar het Noorden, naar Zuid Duitsland
Maar als MOD kan ik me voorstellen dat je aan de dj's wil laten weten dat je er nog wel bent en luistert. Ik vind het niet vervelend hoor, eerder leuk en teken van levenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Ik zie verder niemand heel 3x per dag posten dat ze luisteren of niet luisteren.
Zal wel iets van Falco zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Symphonic het volgende:
Ow en het is een Oostenrijker die er over zingt
We zijn heel lief, wel een beetje oversekstquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:56 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Haha, das fijn om te horen.![]()
#668 stond nogal intimiderend. xD
Knetter is geen mod.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Maar als MOD kan ik me voorstellen dat je aan de dj's wil laten weten dat je er nog wel bent en luistert. Ik vind het niet vervelend hoor, eerder leuk en teken van leven
quote:
Dat downloaden mag hier weet ik.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:57 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Sterker nog: het is in NL op dit moment zo dat je alles mag downloaden behalev illegale software en films. Muziek mag je gewoon voor eigen gebruik hebben en delen in vriendenkring.
Ik ga mij wel thuis voelen hier.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
We zijn heel lief, wel een beetje oversekst
Ok, heel kort dan. Januari: ONZ-radio. Juni: ONZ-radio krak. Juni: ontstaan X-raydio, Juli (ofzo): namechange naar Radio 49.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:59 schreef Quaintrelle het volgende:
Bedankt voor het warme welkom iedereen.![]()
Gezien ik zo'n laatkomer ben, wil iemand zo vriendelijk zijn om mij in te lichten welk traject we al zijn afgereisd ?
Betaal je ook mijn MAP dan?quote:
SMOKEYYYYY BAM! LEKKER!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor de smokey eyes, zaterdag. Denk ik.
je weet wat ik bedoelquote:
Fappen voor de webcamquote:
welkom, ik ben ook nieuw hier (weekje) en tevens djquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Ik ga mij wel thuis voelen hier.
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik kom nog even kusjes halen voor het slapengaan
Dat, maar dan dik twee weken inmiddels.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
welkom, ik ben ook nieuw hier (weekje) en tevens dj
Had je al post? #ongeduldigquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HAHA TROLLSCIENCE HEEFT WEBCAMSEX MET NIJNTJE
Welterustenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef robdriessen het volgende:
AN E-MAIL TO BERLINNNNNNNNNNquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Blijven we in Duitsland en gaan we omhoog
Deze plaat had ik geskipt, maar damn, hij hoort er gewoon in, dus Blof weggeflikkerd en deze er weer inEn Aangezien de stad eerst uit 2 delen bestond mogen er ook best twee nummers over
Oost en West Berlijn.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Blijven we in Duitsland en gaan we omhoog
Deze plaat had ik geskipt, maar damn, hij hoort er gewoon in, dus Blof weggeflikkerd en deze er weer inEn Aangezien de stad eerst uit 2 delen bestond mogen er ook best twee nummers over
Luttequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had je al post? #ongeduldig
Oh en kusjes:![]()
![]()
Hoi~quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
welkom, ik ben ook nieuw hier (weekje) en tevens dj
Omgquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bij jou moet datquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alles in een seksuele context zetten_!
Zeg, je was met mij bezig. Poten van die laptop en terug naar mij.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEKquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:03 schreef Quaintrelle het volgende:
[..]
Hoi~
Gaaf !
Wanneer draai jij ?
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtDank je!
He wat?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waarGewoon iets met een paupertje op youtube
Super, blij dat ie er is, er verdwijnt namelijk nogal eens post die ik stuurquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh! Ja! Waar zijn mijn manieren. Vandaag ontvangen, heb er meteen visvoer van gekochtDank je!
Ik weet wat je bedoelt maar ik ben het niet met je eens. Steeds: 'Ik luister nog mee hoor.., ik mute ff want ikke vind dit niet zo leuk hoorquote:
* meld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Deze is echt zó mooi.
Schuifelnummertje! Waar is JJH?.
Echt serieus waar gaat dit over?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ditisjan heeft een stream met de webcam
quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn allemaal schatjes. Dank je wel en tot morgenquote:
Ja baas/mama/meesteresquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg, je was met mij bezig. Poten van die laptop en terug naar mij.
En dan niet eens kusjes terug strooien he, kniepertquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn allemaal schatjes. Dank je wel en tot morgen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
* JJH * schuifelt voorzichtig in de rondte met samzz in zijn armen.
Ze heeft geeneens gezegd "Ik ben nu weg!".quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gaat me op de zenuwen werken. Het voelt als aandachttrekkerij.
Overigens richt ik dit nu op jouw aangezien knetter weg lijkt
Laat maarquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt serieus waar gaat dit over?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan niet eens kusjes terug strooien he, kniepert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |