De toekomst ziet er ook niet al te fleurig uit.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Na Liverpool steken we het water over en doen we Ierland aan.
Helaas een stad met een niet zo'n fijn verleden..
Regelmatig live gezien. Wat een schijtbandquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het serieus een van de fijnste Nederlandse bands van nu
helaasquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
De toekomst ziet er ook niet al te fleurig uit.
zit een lichte galm in.. normaal gesproken al. in dit nrquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen mic en ik hoor ook geen galm
Simpel Mindsquote:
Ik moest net al aan U2 denken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt
Maar gek genoeg denk ik steeds dat het van U2 is
Ja, kheb dubbel lp van ze (live concert) en soms klinkt het 1op1 als U2quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja echt
Maar gek genoeg denk ik steeds dat het van U2 is
Franstalig gezongen ook?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
We verlaten de eilanden en vliegen van Belfast naar Parijs zo direct
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan . . .quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
We verlaten de eilanden en vliegen van Belfast naar Parijs zo direct
quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan . . .
Johnnyquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan . . .
Ik vind franstalige nummers bijna altijd mooi, alhoewel de Franse taal mij verder weinig boeit.quote:
Vind de Simple minds beter dan U2quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ja, kheb dubbel lp van ze (live concert) en soms klinkt het 1op1 als U2
ik vind ze allebei wel wat hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind de Simple minds beter dan U2
Franse muziekquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind franstalige nummers bijna altijd mooi, alhoewel de Franse taal mij verder weinig boeit.
Was meer iets van: lang niet gezien bro'!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL
Welke whisky ben je aan het drinken?
Freddy, met Barcelona?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
En dan gaan we zo een ritje maken naar het zuiden.
Biertje happen op de Ramblas en Tapas eten natuurlijk
Laat ik het zo zeggen: Ik vind Simple Minds beste album New Gold Dream 81-82-83-84) beter dan U2's beste. (Achtung Baby)quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind ze allebei wel wat hebben
In Barcelonaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
En dan gaan we zo een ritje maken naar het zuiden.
Biertje happen op de Ramblas en Tapas eten natuurlijk
quote:
Yow!quote:
Hehehe jah idd beetje weinig hier geweest de laatste tijd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was meer iets van: lang niet gezien bro'!
Uiteraard McIllroy.Daarna misschien nog een Caol Ila pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |