Nee, romequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
THIS IS SPAAAAAARTAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Wist niet eens dat dat een One Hit Wonder was. Kende het nummer wel, maa rik heb veel albums van ze.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
Kheb bij de One Hit Wonder nog Rome wasn't build in a day - Morcheeba gedraaid...
okquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het je dagelijks doen, soms meermaals
Je moet wel vanaf het begin luisteren natuurlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Ga je ook nog Drukwerk - Hee Amsterdam draaien?
Is dat niet te downloaden kopen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik de lp's een keertje kan digitaliseren ga ik dat een keer nonstop uitzende.
daar ben ik mee begonnenquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef ToT het volgende:
Ga je ook nog Drukwerk - Hee Amsterdam draaien?
Nee, want kraakjes in de plaat.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is dat niet te downloaden kopen dan?
quote:
We hebben je gemistquote:
Ik ook, maar dit is zeg maar nog toegankelijk nummer dat soms in the ether wordt gedraaid...quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wist niet eens dat dat een One Hit Wonder was. Kende het nummer wel, maa rik heb veel albums van ze.
Hehehe sorry!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel vanaf het begin luisteren natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |