In Barcelonaquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
En dan gaan we zo een ritje maken naar het zuiden.
Biertje happen op de Ramblas en Tapas eten natuurlijk
quote:
Yow!quote:
Hehehe jah idd beetje weinig hier geweest de laatste tijd!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was meer iets van: lang niet gezien bro'!
Uiteraard McIllroy.Daarna misschien nog een Caol Ila pakken.
Speciaal voor jouquote:
Hebben ze steden op Mercurius dan?quote:
Ik néééém aan McIllroy? Chill in ieder geval.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Yow!Alles fijn?
[..]
Hehehe jah idd beetje weinig hier geweest de laatste tijd!
Cool, ik heb daar net 6 flessen van gehaald!Kan ik wel weer een weekendje mee overleven!
Nee maar er is wel leven op Pluto!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hebben ze steden op Mercurius dan?
idd @ mcIllroy jah!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik néééém aan McIllroy? Chill in ieder geval.
Kun je weer gasten ontvangen.
Whehehehequote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar er is wel leven op Pluto!
En je kunt dansen op de maan!
quote:
Making a trip around Uranus!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
They were coming from Mars
Ah je weet dus niet over welk nummer ik het heb!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Laat me denken aan Joe Satriani - Is there love in space?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar er is wel leven op Pluto!
En je kunt dansen op de maan!
War of the Worlds.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe
Jawel hoorquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah je weet dus niet over welk nummer ik het heb!
Nope!quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat me denken aan Joe Satriani - Is there love in space?
Do diamonds shine on the dark side of the moon?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat me denken aan Joe Satriani - Is there love in space?
Ik deed dat expres omdat je zo van hoofdletters houdtquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is trouwens Trollscience, niet trollScience
![]()
Tijdens het "repeteren" ben ik 6 keer naar boven gelopen om backing tracks enzulks te bewerken
War of the Worlds dus?quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Weet je ook over welk nummer ik het heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |